- Waardering
- 12.184
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies. Opeens ben je de baas van de straat.Vet, heeft niemand verder ben je wel de blits in de straat.
Wat een onbekwame architect en aannemer.@Steks als buurman.
![]()
23 centimeter te hoge villa zorgt voor juridisch hoogtepunt: opperrechter geeft buren gelijk
DEN HAAG/DONGEN – De bewoners van een nieuwe woning aan het eind van de Dongense Leeuweriklaan kregen deze week een koude douche nu ’s lands hoogste bestuursrechter in een einduitspraak bevestigt dat hun woning 23 centimeter te hoog is.www.bd.nl
Hoe weet je dat?
Knap wat eiwitten eten kan je zelf er een jacuzzi van ruften. Wat wil een mens nog meer.Precies. Opeens ben je de baas van de straat.
Nu kan je denken, ja maar regen?!
Nou, dan maak je gewoon van de hele bovenste verdieping een zwembad. Dan maak je nog meer de blits.
Een bekwame houdt zich aan het bouwbesluit en lokale bouwverordeningen.
En dan de hele wijk uitnodigen.Knap wat eiwitten eten kan je zelf er een jacuzzi van ruften. Wat wil een mens nog meer.
Ja gratis limonade uitdelen dan ook en h**ren enzo.En dan de hele wijk uitnodigen.
Behalve die buurman.
Klinkt als een goed idee voor een DBB meet.Ja gratis limonade uitdelen dan ook en h**ren enzo.
Precies wel een paar GGZ verplegers met haldol in de aanslag er bij houden.
Haldol?Precies wel een paar GGZ verplegers met haldol in de aanslag er bij houden.
Medicatie speciaal ontwikkeld voor DBB leden.
Dus ik mag er voor uitkomen dat het mer ooit is voorgeschreven.
Van mij mag jij overal voor uitkomen.Dus ik mag er voor uitkomen dat het mer ooit is voorgeschreven.
Wat was er gebeurd dat je dat kreeg?Dus ik mag er voor uitkomen dat het mer ooit is voorgeschreven.

Ik lag met een delirium in het ziekenhuis.
Wie zegt dat de architect dat niet deed?Een bekwame houdt zich aan het bouwbesluit en lokale bouwverordeningen.
1 seth fit is meer dan genoeg.
Kijk aan, deze keer heb je de plank niet mis geslagen. Je timing is bijna bouwkundig verantwoord.Hoe weet je dat?
Klinkt alsof jij zelf ook een aannemer bent....
... met al die aannames.
Badum
Tsss
De gemeente heeft hier mogelijk ook gefaald.Een bekwame houdt zich aan het bouwbesluit en lokale bouwverordeningen.