AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Niets menselijks is ons vreemd. ;) Goede eigenschap overigens om op het internet niks persoonlijks te nemen. Je kunt verschillen met elkaar van mening maar mensen lijken uiteindelijk meer op elkaar dan verschillen laten zien.
.

Door schade en schande wordt je wijs :)

dat was eigenlijk wel te verwachten ,

parasieten zonder zinvolle bijdrage aan de maatschappij , maar wel z.g.n heel betrokken bij de medemens :roflol:

de vrouwelijke zijn meestal niet om aan te zien zo lelijk en gefrustreerd ,

en dan zijn er nog wat wereldvreemde luchtfietsers die nog nooit weerstand hebben gehad in hun leven

en als de goudvis doodgaat moeten ze meteen in therapie want zwaar trauma

Links= betrokken bij de onzichtbare, abstracte medemens, maar heeft minder met zijn buurman. (of belasting betalen)

Links= betrokken bij de onzichtbare, abstracte medemens, maar heeft minder met zijn buurman. (of belasting betalen)

Daarom slaan ook die stellingen nergens op: Ja AOW wil ik ook wel naar 65, maar waar moet dat voor betaald worden? Ik wil ook graag drie sexy verpleegsters met hun handen aan mijn bed als ik ziek ben.

AOW naar 65 kan iedereen vergeten. 50+ wilt alleen meeregeren als dat mogelijk wordt gemaakt, die zetten zichzelf al schaakmat of verloochenen de belofte op voorhand.

AOW moet afgeschaft worden.

Die site van N.U.C. is niet te vertrouwen. Mn pc geeft een malware waarschuwing. Krijgt die troep nou ook subsidie?

-

Laatst bewerkt:
Wel leuk om te zien maar triest van de uploader.

Waar is die video te zien dan?

Uit respect verwijderd

Laatst bewerkt:
Geenstijl had m verwijdert blijkbaar.

Laatst bewerkt:
Al is iets onrechtmatig verspreiden nog steeds onrechtmatig, ze is wel echt een aandachtsh**r van de bovenste plank. Zal me niks verbazen als dit bij een uitgelopen stunt hoort. David Bowie was nog warm en ze had het al over neuksex met hem en over haar ex Adam Curry had ze ook de wildste verhalen, ruim na haar 60e nog stripteases doen op feestjes o.i.d. Over Peter Jan Rens zeggen dat het neigt naar pedo shizzle maar zelf met een 40 jaar jongere gast aanpappen. Kom op zeg.

Theo had en heeft gelijk. Kunst van het ouder worden bezit ze niet. Be more classy please, you're almost 70.

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat

Screen-Shot-2017-02-09-at-15.56.22.png

Terug
Naar boven