XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Ze hebben beiden gelijk. Ja ik vind het hypocriet om te horen van sommigen dat dit echt niet kan, maar iets onrechtmatig verspreiden kan ook niet. Tegelijkertijd hoorde ik al die bn'ers niet toen het over de snappening ging, de bekende icloud hack van een tijd terug. RTL Boulevard deed vrolijk mee. En zo zijn er nog talloze voorbeelden te noemen waar je 'ze' niet over hoort, of juist aan meedoen (Gordon heeft toch echt wat mensen afgebrand, ook met persoonlijke kennis). Wat ik onbegrijpelijk vindt is dat Paay zich laat filmen, en of het filmpje niet laat verwijderen op het apparaat nadat het opgenomen is of in eigen beheer houdt. Wat ze privé doet moet ze zelf weten maar dom is het wel. Al geeft dit de uploader niet het recht haar vogelvrij te verklaren.

Ze is wel van het niveau Gordon zo te zien.

Ze is wel van het niveau Gordon zo te zien.
Correct. Zie mijn eerdere bericht. "ze is wel echt een aandachtsh**r van de bovenste plank. Zal me niks verbazen als dit bij een uitgelopen stunt hoort. David Bowie was nog warm en ze had het al over neuksex met hem en over haar ex Adam Curry had ze ook de wildste verhalen, ruim na haar 60e nog stripteases doen op feestjes o.i.d. Over Peter Jan Rens zeggen dat het neigt naar pedo shizzle maar zelf met een 40 jaar jongere gast aanpappen. Kom op zeg.

Theo had en heeft gelijk. Kunst van het ouder worden bezit ze niet. Be more classy please, you're almost 70."

Ook typisch dat ze het nu over sex en neuken heeft, terwijl het gewoon om zeiken in haar bek ging. Moet ze zelf weten, is prive maar bijna 70 en dan zo'n waffel :roflol: Die zal nooit sjiek worden of een greintje klasse hebben.

Dacht dat Gordon al jaren terug klaar was met ''Hilversum' en zou retiren naar Zuid-Afrika.

Nu en dan moet je een vrouw in de bek pissen.

• Like
Waarderingen: mat
-

Laatst bewerkt:
Misschien zag hij er vanaf toen Terre'Blanche vermoord werd.

Zou dat twee filmpje ook Paay zijn?

:popcorn:

Peter de Vries is weer bezig. :roflol:

In die Koos H.-episode lapte hij zelf de wet aan zijn laars. :o

Hij krijgt betaald he om dit te zeggen. Peter 'uurtje factuurtje' de Vries

Patries gaat morgen aangifte doen. Ze liet eerder albij monde van John van den Heuvel weten nooit iemand toestemming te hebben gegeven deze beelden te maken en te verspreiden. Ze zei ook dat ze er al een tijdje mee wordt gechanteerd.
Volgens advocaat Johan Langelaar wist Paay niet dat ze werd gefilmd en heeft ze de video ook niet zelf verspreid. "Als ze er al inzit, want dat weten we ook niet helemaal zeker. Ik durf niet te zeggen of het filmpje fake is. Ze zegt dat ze niet 100 procent zeker weet dat het haar hoofd is."
Wat een tegenstrijdigheden weer Patries! Domme bejaarde :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Peter heeft toch jaren gewerkt voor de Telegraaf. Toen maakte het hem kennelijk niets uit. Hij moet het ook zonodig weer opnemen voor die treitervlogger/ haakneus, maar dat is natuurlijk omdat hij lekker een bakje thee gaat drinken met 'm. Waar haalde Peter als verslaggever zijn informatie dan, bij de groentewinkel? Gewoon een verlengstuk van snitches. En zijn grote vriend Cor van Hout, waar hij nooit over schreef, was natuurlijk een en al topgozer. Waarmee hij samen het boek de ontvoering van Heineken schreef en de opbrengsten deelde. Maar dat is niet vunzig hoor Peter.

Laatst bewerkt:
Rotterdammers bekijken s*ksfilmpje Patricia Paay en reageren

De echte verloedering zit in dit soort sites aldus Peter. Ondertussen heeft hij alweer € 5000,- verdiend(Boulevard en Jinek) aan de ondergepiste Patricia. Maar Peter is het geweten van Nederland, hij weet hoe het zit.

Walgelijk figuur.

Hij is geen voetbalmakelaar, maar meningenmakelaar. Voor al uw meningen!

Hij is geen voetbalmakelaar, maar meningenmakelaar. Voor al uw meningen!
Dat is overigens ook waarschijnlijk een van de redenen dat hij zo links is wat dat betreft. Als voetbalmakelaar heeft al sinds het bestaan van zijn bedrijf voornamelijk spelers van Marokkaanse komaf in zijn portefeuille.

Dat is overigens ook waarschijnlijk een van de redenen dat hij zo links is wat dat betreft. Als voetbalmakelaar heeft al sinds het bestaan van zijn bedrijf voornamelijk spelers van Marokkaanse komaf in zijn portefeuille.
Dochter doet wat met projecten voor arme mensen in Afrika. Daarom is hij ook tegen zwarte piet

Terug
Naar boven