MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Ik vind het zo'n gelul heh. Alsof je iemand kan afrekenen op het feit dat een ander toevallig ook bij een demonstatie is waar jij bent.

Maar goed, het is twitter dat is voor paupers.

Ik vind het zo'n gelul heh. Alsof je iemand kan afrekenen op het feit dat een ander toevallig ook bij een demonstatie is waar jij bent.

Maar goed, het is twitter dat is voor paupers.
Het is dan ook een reactie op alle berichtjes van Pechtold en Klaver waarbij ze steeds liepen te zeiken wie er op PVV bijeenkomsten rondliepen. En dat Wilders zich daarvan zou moeten distantiëren. Wilders wijst ze, terecht, op de hypocrisie.

Maar twitter is inderdaad wel voor paupers.

Het is dan ook een reactie op alle berichtjes van Pechtold en Klaver waarbij ze steeds liepen te zeiken wie er op PVV bijeenkomsten rondliepen. En dat Wilders zich daarvan zou moeten distantiëren. Wilders wijst ze, terecht, op de hypocrisie.

Maar twitter is inderdaad wel voor paupers.

Ik weet het. Laat ze gewoon met z'n allen een keer aan de slag gaan ipv constant met randzaken bezig te zijn

tjsa , wat kun je eigenlijk voor niveau verwachten gezien de profielen van de gemiddelde politicus in Nederland ,

een groot aantal heeft geen enkele echte werkervaring ,VMBO klant , veilingmeester , milieuactivist , toneelschoolstudent , dubieuze vastgoedhandelaar , vj en danseres :o

Wanneer posten we nog eens leuke paupers? Zoals Gay Romano:

LOL, dat zegt i.d.d wel iets over de politiek in Nederland dat we dit allemaal in het paupertopic dumpen :laugh:

website NPO vergelijkt vaker voorkomen wolven bij Parijs met ‘opkomst extreemrechts’
De NPO, voor al uw verbindend en verschillig 'nieuws', ook online

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Obsessies met ‘extreem-rechts’ en vrijwel iedereen die niet zo communistisch denkt zoals jij: je zult er maar door VARA-leden en belastingbetalers voor betaald worden…

Yoeri Albrecht (De Balie): ‘Francisco van Jole (NPO) voorziet bevolking van nepnieuws, jaagt angst aan’
'Website publieke omroep plaatst propaganda, dat is framen, onwaar en nepnieuws'

Yoeri Albrecht (De Balie): 'Francisco van Jole (NPO) voorziet bevolking van nepnieuws, jaagt angst aan' | ThePostOnline

-----------------

– 84 % is man
– 72 % is tussen de 18 en 29 jaar oud
– 92 % woont bij de ouders
– 1 op de 3 is werkloos
– bij geweld tegen personen was het slachtoffer 4 van de 5 keer een politieagent
– 15 % van het geweld tegen personen was tegen extreemrechtse demonstranten
– Over de hele onderzoeksperiode is er elf keer een poging tot moord gedaan

Dit alles natuurlijk voor een tolerante, verbindende en inclusieve samenleving.

Laatst bewerkt:

Eigenaardig mannetje die Brussen

Bert is idd een apart kereltje maar hij noemt op zijn manier een hoop relevante punten in deze podcast (tot 18e minuut gehoord). Scheelt sowieso dat je hem niet ziet (praten).

Laatst bewerkt:
Yep. Zie je ook bij elke demonstratie. Sowieso is de (boze) blanke man en vrouw in de ruime meerderheid bij extreem linkse organisaties.

dat was eigenlijk wel te verwachten ,

parasieten zonder zinvolle bijdrage aan de maatschappij , maar wel z.g.n heel betrokken bij de medemens :roflol:

de vrouwelijke zijn meestal niet om aan te zien zo lelijk en gefrustreerd ,

en dan zijn er nog wat wereldvreemde luchtfietsers die nog nooit weerstand hebben gehad in hun leven

en als de goudvis doodgaat moeten ze meteen in therapie want zwaar trauma

Jaja, en bij extreem rechtse organisaties zijn het boze zwarte mannen.
Waarom voel je dikwijls de behoefte zodra er een opmerking over 'links of links extremisme' wordt gepost deze af te doen met 'ja maar kijk eens naar die en die', verwijzend naar andere extremen.

Laatst bewerkt:
Waarom voel je dikwijls de behoefte zodra er een opmerking over 'links of links extremisme' wordt gepost deze af te doen met 'ja maar kijk eens naar die en die', verwijzend naar andere extremen.
Ik heb bij rechts altijd het gevoel dat ze links bepaalde verwijten maken terwijl ze zelf hetzelfde doen. Op de 1 of andere manier wordt ik daardoor wat sneller getriggerd bij opmerkingen vanuit het perspectief van rechts want in feite heb ik niks met beide (extremen) want ik vind beide kanten hypocriet.

Maar het is een slechte eigenschap van me om zo te reageren dat geef ik grif toe. Eigenlijk probeer ik uberhaupt niet op zoveel te reageren maar ben af en toe wat impulsief. Het is niks persoonlijks verder, ik ben het niet altijd met je eens maar ik mag je wel.

Niets menselijks is ons vreemd. ;) Goede eigenschap overigens om op het internet niks persoonlijks te nemen. Je kunt verschillen met elkaar van mening maar mensen lijken uiteindelijk meer op elkaar dan verschillen laten zien.

in feite heb ik niks met beide (extremen) want ik vind beide kanten hypocriet.
Idem dito.

Terug
Naar boven