- Waardering
- 21.437
Weer agressie tegen journalist, weer door 'sociaal, tolerant, fatsoenlijk' links 'tegen racisme en uitsluiting'
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weer agressie tegen journalist, weer door 'sociaal, tolerant, fatsoenlijk' links 'tegen racisme en uitsluiting'
Het is dan ook een reactie op alle berichtjes van Pechtold en Klaver waarbij ze steeds liepen te zeiken wie er op PVV bijeenkomsten rondliepen. En dat Wilders zich daarvan zou moeten distantiëren. Wilders wijst ze, terecht, op de hypocrisie.Ik vind het zo'n gelul heh. Alsof je iemand kan afrekenen op het feit dat een ander toevallig ook bij een demonstatie is waar jij bent.
Maar goed, het is twitter dat is voor paupers.
Het is dan ook een reactie op alle berichtjes van Pechtold en Klaver waarbij ze steeds liepen te zeiken wie er op PVV bijeenkomsten rondliepen. En dat Wilders zich daarvan zou moeten distantiëren. Wilders wijst ze, terecht, op de hypocrisie.
Maar twitter is inderdaad wel voor paupers.
– 84 % is man
– 72 % is tussen de 18 en 29 jaar oud
– 92 % woont bij de ouders
– 1 op de 3 is werkloos
– bij geweld tegen personen was het slachtoffer 4 van de 5 keer een politieagent
– 15 % van het geweld tegen personen was tegen extreemrechtse demonstranten
– Over de hele onderzoeksperiode is er elf keer een poging tot moord gedaan
Yep. Zie je ook bij elke demonstratie. Sowieso is de (boze) blanke man en vrouw in de ruime meerderheid bij extreem linkse organisaties.En de meeste zijn blank.
Dus dit zijn eigenlijk de echte boze blanke mannen?
Yep. Zie je ook bij elke demonstratie. Sowieso is de (boze) blanke man en vrouw in de ruime meerderheid bij extreem linkse organisaties.

Jaja, en bij extreem rechtse organisaties zijn het boze zwarte mannen.Yep. Zie je ook bij elke demonstratie. Sowieso is de (boze) blanke man en vrouw in de ruime meerderheid bij extreem linkse organisaties.
Waarom voel je dikwijls de behoefte zodra er een opmerking over 'links of links extremisme' wordt gepost deze af te doen met 'ja maar kijk eens naar die en die', verwijzend naar andere extremen.Jaja, en bij extreem rechtse organisaties zijn het boze zwarte mannen.
Ik heb bij rechts altijd het gevoel dat ze links bepaalde verwijten maken terwijl ze zelf hetzelfde doen. Op de 1 of andere manier wordt ik daardoor wat sneller getriggerd bij opmerkingen vanuit het perspectief van rechts want in feite heb ik niks met beide (extremen) want ik vind beide kanten hypocriet.Waarom voel je dikwijls de behoefte zodra er een opmerking over 'links of links extremisme' wordt gepost deze af te doen met 'ja maar kijk eens naar die en die', verwijzend naar andere extremen.
Goede eigenschap overigens om op het internet niks persoonlijks te nemen. Je kunt verschillen met elkaar van mening maar mensen lijken uiteindelijk meer op elkaar dan verschillen laten zien.Idem dito.in feite heb ik niks met beide (extremen) want ik vind beide kanten hypocriet.