apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het tot 1.06 vol kunnen houden, wie gaat de uitdaging aan?
Een uitnodiging aan jou om weer de vreugde te zijn die je werkelijk bent. Kom in mijn praktijk (www.jijbewust.com) of zoek iets anders waar je blij van wordt

Tijdens een Access Bars® sessie worden 32 punten op het hoofd zacht aangeraakt. Door deze aanraking wordt het hoofd uitgenodigd de overbodige gedachten, blokkades, emoties, oordelen en conclusies die altijd opgeslagen zijn geweest, los te laten. Een Access Bars® sessie ruimt dus letterlijk jouw hoofd op. Het hoofd, de geest en het lichaam ontspannen. Er komt weer ruimte en rust in het hoofd.
Access Bars® is een ware bijdrage voor mensen die gespannen en gestrest zijn, voor piekeraars, voor AD(H)D-ers. Velen met angsten en trauma's vinden eindelijk weer rust en genieten weer van het leven na het ontvangen van Access Bars®

Vorige maand al online, maar de views-kwaliteitsverhouding lijkt ons nog wat aan de lage kant, dus HIER, muziek! Want die volkomen vreugdeloze identiteits-zeloten maken het soms ook gewoon veel te makkelijk.
Ohja, en als u nog redenen zocht waarom deze lui tot in den treure belachelijk gemaakt moeten worden, onderstaand.
Meanwhile, at The Evergreen State College, black students and SJWs have essentially taken over the campus, threatened their weak-kneed President, and held white faculty hostage. All classes today have been cancelled.
Yep. Zeker weten. Het is heel duidelijk te zien rondom Poetin en Trump sinds begin 2016. De islam en de multiculturele natte droom natuurlijk al veel langer."Ik heb Nederlandse media 'gelijkgeschakeld' genoemd. Dat is een hyperbool voor de reëel bestaande situatie in ons land, waarin de media over een opvallend aantal dossiers nagenoeg identiek berichten. Of het nu om Poetin, Oekraïne, Trump, de islam, de multiculturele samenleving of de oorlog in Syrië gaat: er is nauwelijks sprake van een diepgaand debat. Tegendraadse commentatoren worden al snel als 'islamofoob', 'Putinversteher' of 'racist' in de hoek gezet."
Aangerande Hoornse vrouw: 'Reactie politie voelt als trap na terwijl ik op de grond lag'Weet niet of het al gepost is maar dit is te zot voor woorden
GeenStijl: Wat een verhaal: Vrouw spoort eigen Somalische aanrander op (want de politie deed niks)