XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

shots fired

De zuurgraad van de man die het verongelijkte zoontje van Peter R. de Vries & Freek de Jonge had kunnen zijn neemt bijzonder pathetische vormen aan. Daarom een fijne verzameling Baudet-haat van een obsessieve Zwarte Pipo die op het geesteszieke af op zoek is naar bestaansrecht. Klik vooral op Lees verder, miljoenmiljard RT's doen niet mee.

YDKuxGS.png

rC2BFlK.png

1Mqxkse.png

WBs7aXS.png

vyjgDNS.png

wD3A5ie.png

dTL10p1.png

Tofik leest dat op twitter en ziet zijn kans schoon (Hond van die dikke hagenees Henk Bres is overleden, laten inslapen)
slzz1rh.png

En dat leidde tot dit;

u7KCykC.png

RSdkHYe.png

Om daarna dit te tweeten:

Kunnen we niet allemaal in vrede samenleven? :treuren:

proxy.php?image=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7aqyr03kG1qcs7kp.gif

Platbranden die handel

edit:

Laatst bewerkt:
Opgelet voor wie naar Frankrijk reist: ecovignet verplicht vanaf 1 juli

media_xll_9789721.jpg

Het Franse ecovignet Crit'Air wordt vanaf 1 juli verplicht voor al wie in ons buurland wilt rondrijden in steden waar milieuzones zijn ingesteld. Wie nog geen ecovignet heeft, kan maar beter snel eentje aanvragen online, want het kan al gauw 10 dagen duren vooraleer je het ontvangt. Dat schrijft Het Nieuwsblad.

Met het ecovignet wil Frankrijk vervuilende auto's zoveel mogelijk uit de steden weren. Crit'Air bestaat in zes kleuren: van groen, voor de propere elektrische wagens, tot grijs, voor auto's van voor 2000. De kleur die je krijgt is dus afhankelijk van het jaar van inschrijving, de energie-efficiëntie en de uitstoot van het voertuig.

De Franse wetgeving Crit'Air, waarmee Franse gemeentes milieuzones kunnen instellen, bestaat sinds 1 juli 2016. Met deze wetgeving wil het land de uitstoot van stikstofoxiden en fijnstof verlagen. Een milieuzone kan bestaan uit een zone waar beperkt verkeer toegestaan is, de zogenaamde "Zone à Circulation Restreinte" (ZRC), of uit een luchtkwaliteitszone. Binnen deze zones mogen op werkdagen tussen 8 uur en 20 uur alleen voertuigen rijden die over een milieusticker beschikken. Wie dus tussen die uren door de zones wilt rijden, heeft een ecovignet nodig.

Steeds meer Franse steden, zoals Parijs en Lyon, hebben al zones met beperkte circulatie ingevoerd. In september zullen nog meer steden volgen, waaronder ook Montpellier, Bordeaux en Rijsel.

"Vanaf 1 juli kan al wie bijvoorbeeld in Parijs zonder het juiste vignet rondrijdt, beboet worden", waarschuwt Danny Smagghe van mobiliteitsorganisatie Touring in het Nieuwsblad. Als je dan zonder ecovignet rondrijdt, kan je een boete krijgen van 68 euro. Het Crit'Air-vignet kost slechts 4,80 euro. Het vignet blijft bovendien geldig zolang de auto is ingeschreven. Het ecovignet is enkel online te koop.

Zjwo4.gif

• Like
Waarderingen: mat
3GYj7hO.jpg

Alstublieft. Hartverscheurend opinierelaas van powervrouw Annemarie van Gaal, die ook al mocht kennismaken met de geneugten van de diverse samenleving. Annemarie maakte een onwelwording van dichtbij mee. Gaat lekker zo, met die inclusiviteitsdinges.
Moslima's en de slachtofferrol. Je. verwacht. het. niet.
De maatschappelijke kosten van de ramadan. Breng ze eens goed in kaart.

Laatst bewerkt:
'Ik ken geen moslimkinderen in deze stad. Ik ken geen Surinamers. Ik ken geen Nederlanders. Ik ken Amsterdammers.'
- Münire Manisa (bestuurscommissielid, Nieuw-West) PvdA.
En dat ik in bijna elk restaurant waar ik kom voor de iftar Nederlanders zie, die ook een dagje hebben meegevast, word ik gesterkt in mijn overtuiging dat Amsterdam daadwerkelijk zeer divers is. Geen stad als mijn stad Amsterdam.

'Die kopjes thee van Cohen waren zo gek nog niet' - Opinie - PAROOL

Het is druk vandaag, potverdikkie.
GeenStijl: Lezerspost. Zo factchecken Griekse kranten NRC
WKQDIik.png

Als wij onze trouwe reaguurders niet hadden: vandaag een winnaar met gymnasium+ die wel Nieuwgrieks kan lezen en bij het doorbladeren van de Griekse kranten op een leuk dingetje stuitte. De krant Katharimini maakte een rondje langs de velden en daar kwam de Vlaamsche Meubelfolder van wijnhandelaar c.q. klaverideoloog Peter Vandermeersch slecht vanaf. De krant zou een onrealistisch propagandabeeld van zielige migranten op Lesbos schetsen, terwijl daar nu alleen nog maar gelukszoekers uit veilige landen zouden zitten. Goed, leest u zelf maar:

Hierbij wijs ik u op een discussie die zich momenteel afspeelt in de Griekse pers over de manier waarop in Nederland wordt bericht over de migrantensituatie in het land.

Onder de kop ‘Laster in het buitenland’ wordt met name NRC Handelsblad in de artikelen opgevoerd.

Als voorbeeld wordt de voorpagina van de editie van 20 maart jongstleden genomen, met een verhaal over ‘Eén jaar Turkijedeal’ (de overeenkomst die tot doel had om de stroom bootjes die de gevaarlijke oversteek naar de Griekse eilanden maakten tegen te houden, en in plaats daarvan legale wegen naar een vluchtelingenstatus te bieden).

Dit artikel op de voorpagina werd geïllustreerd met een gigantische, paginabrede foto van een zwemvestenkerkhof.
Bijschrift: ‘Lesbos afgelopen donderdag’.

Dit bijschrift was in principe niet onjuist, de fotograaf zal de foto ongetwijfeld op de bewuste dag hebben genomen, maar hij toont de situatie van ruim een jaar eerder, eind 2015, toen het hoogtepunt van de migrantenaankomsten voorbij was en er diep in de heuvels een plek werd gecreëerd om te zwemvesten op te slaan.
Suggestie op de voorpagina: het hele eiland Lesbos is één groot zwemvestenkerkhof, daar kun je maar beter niet naartoe gaan.

De huidige situatie is echter totaal anders.
In opvangkamp Moria verblijven nauwelijks meer vluchtelingen, het wordt voornamelijk bevolkt door zo’n 3000 migranten, afkomstig uit zogeheten 'veilige landen'.
Die maken geen enkele kans op een verblijfsvergunning, maar vragen, om hun terugzending te vertragen, en daartoe aangemoedigd door hulporganisaties, asiel in Griekenland zélf aan en gaan na afwijzing (vergeefs) in hoger beroep.
Dat neemt heel veel tijd in beslag.

Deze hulporganisaties, die uiteraard hun eigen belangen hebben (zonder leed geen geld!), verstrekken ‘de media’ bovendien subjectieve en vaak onjuiste informatie: ze bieden kranten gratis fotomateriaal aan en worden vaak als deskundigen en zelfs verslaggevers op radio en televisie opgevoerd.
Ook dit komt uitgebreid aan bod in beide artikelen.

Verder tokkiegescheld maar dat is wel een prima vraag toch? Ik zie de toegevoegde waarde van die melding ook niet in, dat kun je dan wel bij zowat alle misdaad gaan zeggen. Zeker gezien de relatie tussen geweld > relatieve armoede > multiculti wijken, van waaruit je ook kunt pleiten voor juist meer nivellering ipv minder multiculti.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven