XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Mooi kereltje vanaf 0.52.

maar wel je kinderen op een vrije school waar nul komma nul Arabische ettertjes rondlopen,

Halsema in 3,2....1:roflol:

Zal ze in Almere naast Eritreeërs gaan wonen?

Zal ze in Almere naast Eritreeërs gaan wonen?
Kort daarop sprak ze Jörgen Raymann. “Die ging verhuizen naar de nieuwe wijk Overgooi aan het Gooimeer. Je mag daar bouwen wat je wil, wat zorgt voor een fascinerende mix aan Dynastie-achtige villa’s, oranje kubussen, Efteling-kastelen en gouden piramides. Het had iets ‘pionier-achtigs’, iets wat vernieuwing en verandering uitstraalde. Dat sprak me erg aan”, aldus de actrice, die daar nu ook woont.

Eigenlijk een villapark aan de rand van Almere haven lekker verwijderd van al het gespuis. Elk natuurlijk met zo'n mooi groot hek eromheen. Ik wandel er wel eens door als ik even niet het idee wil hebben in een achterstandwijk van amsterdam te wonen. :o

Street view - Google Maps

kaart almere.png

Laatst bewerkt:
Oprecht mooi optrekje van Jorgen Raymann :o

Bijzonder dat hij dat kan beuren zonder grappig te zijn.

:roflol: kom er net achter dat minderjarige mokkeltje weer een buitenlander gefixt heeft. De ironie ook :trollface:

Ff succes gewenst er mee, ik unblock haar over maand wel weer, hoef ik niet midden in de poep storm te zitten.

Ben eigenlijk wel benieuwd wat haar pa er van zal zeggen, ach hoor van vriend wel. Aint going to deal with that shit again.

Ok bedankt voor deze info

Nou nee bedankt

i xyzyzx i wat is jouw relatie tot het meisje waar je soms over praat?

Terug
Naar boven