Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

i xyzyzx i wat is jouw relatie tot het meisje waar je soms over praat?

Is het zusje van een vriend van me.

Althans zo leg ik het meestal uit, ben meer met haar dan met hem :roflol:

Ken haar al bijna 2.5 jaar, nooit wat mee gedaan, is meer soort van zusje voor me dan potentieel neukertje ofzo. Niet dat ze niet onwijs knap is, maar vroeger was ze echt zo’n probleem kind, denk dat het er gewoon geestelijk ingegroeid is dat ik haar nog steeds als dat probleem kind zie. Onwijs vaak ruzie mee gehad omdat ze zich niet normaal gedroeg, iedereen zat zich er mee te bemoeien dat ze niet met me om moest gaan, ze heeft al dat gezeik mee gekregen en staat gewoon voor 100% achter me. Iedereen zit nog steeds te haten dat ze alleen met me om gaat omdat ik haar eten zou betaal en overal met dr naar toe ga. Maar als ze werk heeft betaal ik de diesel en zij t eten als naar Amsterdam ofzo gaan. Laatst had ze wel 150 euro over gemaakt toen ze loon binnen kreeg omdat dr nagels toen betaald had en zij maand lang niets mee had betaald omdat geen werk had. Tuurlijk het is niet de helft maar als kijk naar mijn inkomen en haar inkomen is het wel gewoon in verhouding :o

Sowieso valt ze ook op buitenlanders, ze zit nu weer met zon rare kerel, moet ze zelf weten maak me er niet druk om. Alleen hekel aan dat al die vrienden van haar broer dan mij er proberen in te mengen, laat haar gewoon, ze kan prima voor zichzelf zorgen. :roflol: Kan ook dat ze hem gewoon loopt te trollen voor aandacht, hij had Audi van zn pappie geleend en zij wilde naar sisha lounge, gaf ze mij kus op de mond vlak voor neus van die kerel. :gek:

• Like
Waarderingen: mat
Is het zusje van een vriend van me.

Althans zo leg ik het meestal uit, ben meer met haar dan met hem :roflol:

Ken haar al bijna 2.5 jaar, nooit wat mee gedaan, is meer soort van zusje voor me dan potentieel neukertje ofzo. Niet dat ze niet onwijs knap is, maar vroeger was ze echt zo’n probleem kind, denk dat het er gewoon geestelijk ingegroeid is dat ik haar nog steeds als dat probleem kind zie. Onwijs vaak ruzie mee gehad omdat ze zich niet normaal gedroeg, iedereen zat zich er mee te bemoeien dat ze niet met me om moest gaan, ze heeft al dat gezeik mee gekregen en staat gewoon voor 100% achter me. Iedereen zit nog steeds te haten dat ze alleen met me om gaat omdat ik haar eten zou betaal en overal met dr naar toe ga. Maar als ze werk heeft betaal ik de diesel en zij t eten als naar Amsterdam ofzo gaan. Laatst had ze wel 150 euro over gemaakt toen ze loon binnen kreeg omdat dr nagels toen betaald had en zij maand lang niets mee had betaald omdat geen werk had. Tuurlijk het is niet de helft maar als kijk naar mijn inkomen en haar inkomen is het wel gewoon in verhouding :o

Sowieso valt ze ook op buitenlanders, ze zit nu weer met zon rare kerel, moet ze zelf weten maak me er niet druk om. Alleen hekel aan dat al die vrienden van haar broer dan mij er proberen in te mengen, laat haar gewoon, ze kan prima voor zichzelf zorgen. :roflol: Kan ook dat ze hem gewoon loopt te trollen voor aandacht, hij had Audi van zn pappie geleend en zij wilde naar sisha lounge, gaf ze mij kus op de mond vlak voor neus van die kerel. :gek:

Echt.. Mind is Blown..

Hoogleraar Europees arbeidsrecht Ferdinand Grapperhaus (CDA) wordt één van de twee ministers op het huidige ministerie van Veiligheid & Justitie, dat straks het ministerie van Justitie en Veiligheid wordt.

Hoe de f**k bepalen ze wie er minister wordt?

Laten we ook maar even een ex militair op buitenlandse zaken zetten en een pedofiel op onderwijs :o

Zo veel ben ik nou ook weer niet met haar hoor, ze woont vlak bij mijn school en vanuit haar school is het voor haar 10 min met trein naar waar ik ook iets van 10 minuten hoef te rijden.

Al vroeg haar ma laatst wel of we wat hadden, zaten haar beide aan te kijken met een ‘you wot mate’-blik.

Ze was laatst hier omdat hun printer kapot was, was de eerste keer dat ze mijn huis zag :roflol: .

Srs gaan eigenlijk alleen met elkaar om als beide niks beters te doen hebben of dat haar ouders haar niet naar voetbal kunnen brengen.

Snap ook niet wat er zo raar aan is, als ik met mijn nichtje ergens heen ga is dat normaal, maar als ik met een vriendin wat ga doen ben je mind blown? :roflol:

Met miljardenschenking aan stichting helpt Soros vooral zichzelf
Terwijl Soros altijd heeft gepleit voor meer belasting voor de rijken maakt hij zelf maar al te graag gebruik van trucjes. Door een maas in de wet hoeven fondsmanagers geen belasting te betalen over de vergoedingen die zij ontvangen van hun klanten. Die bedragen herinvesteren ze vervolgens in hun eigen fondsen, waar ze belastingvrij groeien.
George Soros Transfers $18 Billion to His Foundation, Creating an Instant Giant

Imagine my shock.

Ik ben overigens niet tegen de trucjes, dat is slim. Maar die hele Soros deugt voor geen meter (en het systeem dat zijn invloed toelaat) en wanneer je overal pleit voor meer belasting dan moet je zelf ook het voorbeeld geven.

Oud nieuws, gebeurde jaren geleden al.

De hele bush familie is ook ziekelijk rijk geworden door die hele Irak oorlog :roflol:

Ken zelf ook mensen die achterlijk veel verdienen en dan 45.000 euro per jaar aan pgb krijgen om hun demente (schoon) ouders thuis te laten verzorgen.

Regeltjes gemaakt voor de armen worden misbruikt door de rijke

Hoe is het met onze vriend die Anne om het leven heeft gebracht? Zijn er nog updates?

Mes in nek steken, 240 uur taakstraf.

t*ring zeg, ff de politie bellen of voor 140 extra uur ik mes in nek van ex mag rammen :roflol:

Hoe is iemand met mes steken geen poging doodslag? :o

Mes in nek steken, 240 uur taakstraf.

t*ring zeg, ff de politie bellen of voor 140 extra uur ik mes in nek van ex mag rammen :roflol:

Hoe is iemand met mes steken geen poging doodslag? :o

Dat is in die wijk gewoon zoiets als een onschuldig vechtpartijtje natuurlijk.

Mes in je nek? Niet zo gek

Ze hoort niet meer tot de 80% van Mabel
...

is dit wat je van Soros moest twitteren Mabel?
BgcLKZJl.jpg

mq8FK2Al.jpg

Laatst bewerkt:
Mabel moet haar bek eens leren te houden :roflol:

Klaas was een prutser en Mabel is een zwarte weduwe.

Charlie da Silva blijft wel een baas.

Terug
Naar boven