Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Zelfde als dat je geen FOK!-account hebt zeker:trollfacex:
mHM3DMk.gif

ik snap niet wat mensen zo leuk vinden aan deze doorgefokte moordenaars ,

het is hetzelfde als @IXyzyx op je kleine zusje laten oppassen ,

soms gaat het goed en soms gaat het goed fout

:roflol: Ik heb nog nooit met iemands zusje lopen ouwehoeren. Wel 1 keer dat ik bevriend raakte met de broer van een chick.

Zelfs ik heb nog iets van moreel besef dat sommige dingen niet kunnen :trollface:

Ik snap sowieso de allure niet. Het zijn ook helemaal geen mooie honden.

During the communist era this severe dog guarded prisoners of the Soviet Gulag camps and served as a border patrol dog along the Berlin wall. It was widely used by the Russian army's kennels to develop new Soviet dog breeds.

The Caucasian dog is suspicious and aggressive towards any strangers including dog show referees. If not properly trained and socialized this vicious dog may demonstrate fierce and uncontrollable reactions. On the other hand, this Russian dog can be extremely loyal to its owner and will stand by and defend him to the very end in any situation.

CAUCASIAN Shepherd, the Russian BEAR DOG

Russian-Prison-Dog.jpg

Deze heeft tenminste swag.

Kortrijks Open Vld-burgemeester Vincent Van Quickenborne (44) is donderdagavond rond half elf in zijn stad aangevallen door een dronken man.

Van Quickenborne was eerder door zijn belager aangesproken in een trendy bar in de Leiestraat. Toen de politicus de zaak verliet, kwam de dronken man hem achterna. Buiten gaf hij hem een vuistslag.

“Ik hou er een pijnlijke kaak en een beschadigde bril aan over”, zegt Van Quickenborne die niet naar het ziekenhuis hoefde. Hij diende klacht in tegen onbekenden. De politie zoekt nu naar de dader, onder meer via beelden van bewakingscamera’s in de omgeving van het incident.

:lol:

Ik snap sowieso de allure niet. Het zijn ook helemaal geen mooie honden.

During the communist era this severe dog guarded prisoners of the Soviet Gulag camps and served as a border patrol dog along the Berlin wall. It was widely used by the Russian army's kennels to develop new Soviet dog breeds.

The Caucasian dog is suspicious and aggressive towards any strangers including dog show referees. If not properly trained and socialized this vicious dog may demonstrate fierce and uncontrollable reactions. On the other hand, this Russian dog can be extremely loyal to its owner and will stand by and defend him to the very end in any situation.

CAUCASIAN Shepherd, the Russian BEAR DOG

Russian-Prison-Dog.jpg

Deze heeft tenminste swag.

They are expert & quick killers and cannot be stopped if in a real situation unless trained. It is a shame when the lovely neighbour lady see you outside your fence walking home and then hugs you (doesn't know the dog well) and your ovcharka jumps his fence, usually he stays but sees you in danger (although not) and dispatches this lovely neighbour to be ready for the morgue in a few seconds. :eek:

Dan lijkt zo'n Sint-bernard me toch een stuk gezelliger. :clown:

Zijn net Marokkanen, veel bont en snel agressief :o

Wat een monsters. Ik vind wolfshonden prachtig maar zou ze niet zomaar nemen met al die pitbull tokkies hier. Hoewel een beetje wolf ze wel aan kan geen idee wat daarvan over blijft met een mix.

Zijn net Marokkanen, veel bont en snel agressief :o
Dat is wel een belediging voor die honden :(

Wat een monsters. Ik vind wolfshonden prachtig maar zou ze niet zomaar nemen met al die pitbull tokkies hier. Hoewel een beetje wolf ze wel aan kan geen idee wat daarvan over blijft met een mix.

Dat is wel een belediging voor die honden :(

Klopt is vaak een bepaald type mens dat zo'n hond heeft.

1. Aso tokkie
2. Bende achterthuis
3. Uitkering
4. Sjekkie + tatoeages
5. Veel kabaal altijd

Een blaag uit de grachtengordel zou Derksen dan zeggen. :emo:

Inderdaad overdreven fotos

Sowieso een gare serie. Er was een gozer die naar Brazilië ging voor een wijf. Hij spreekt geen Portugees, en zij geen Engels.

781.gif

Terug
Naar boven