AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Slechte zaak dan, mocht dat zo zijn.

Dat is de harde waarheid en het resultaat van een slap beleid.

Asielzoekers gewoon in het asielzoekerscentrum laten en mogelijkheden bieden een opleiding Nederlandse taal te volgen.

Wanneer ze de taal vaardig zijn en een baan hebben gevonden pas ‘los laten in de Nederlandse maatschappij’

Waarom denk je dat die jochies zo vervelend zijn? Die ouders praten niet eens Nederlands laat staan dat ze wat met Nederlanders hebben. Zolang het hun niet tot last is boeit het die ouders echt niet wat hun zoon uitspookt.

Wat zou je zelf doen als je met heel andere normen en waarden (of geen normen en waarden) bent opgevoed en dan in LUI-lekkerland terecht komt waar je wordt beloond voor niets doen, het leven veel luxer is dan de getto waar je uit komt, alles krijgt en nog zakgeld toe ook? Profiteren omdat je niet beter weet en je altijd hebt meegekregen dat oneerlijk gedrag ook goed is zolang je er geld mee verdient....

Wat zou je zelf doen als je met heel andere normen en waarden (of geen normen en waarden) bent opgevoed en dan in LUI-lekkerland terecht komt waar je wordt beloond voor niets doen, het leven veel luxer is dan de getto waar je uit komt, alles krijgt en nog zakgeld toe ook? Profiteren omdat je niet beter weet en je altijd hebt meegekregen dat oneerlijk gedrag ook goed is zolang je er geld mee verdient....

Geen idee, maar ik zou me schamen als ik mijn handje op moest houden om te leven :roflol:

En we moeten gewoon als Nederlanders eens zorgen dat die onzin ophoudt. Vriend van mij is door zijn ouders uit huis getrapt, woont nu bij zijn schoonouders omdat de woningbouw een ziek lange wachtrij heeft en verder alleen maar woningen aan asielzoekers geeft.

Mag nog van geluk zijn dat die een koophuis hebben en dat hij zich daar kon inschrijven.

Ik vraag me ook oprecht af wat er zou gebeuren als mijn ouders mij het huis uit zouden fl*kkeren en ik geen geld zou hebben om particulier huren. Denk dat je dan gewoon de lul bent en maar in herberg moet gaan slapen tussen de zwervers :roflol: niks geen asielzoekerscentrum met zakgeld dan denk ik..

Geen idee, maar ik zou me schamen als ik mijn handje op moest houden om te leven :roflol:

En we moeten gewoon als Nederlanders eens zorgen dat die onzin ophoudt. Vriend van mij is door zijn ouders uit huis getrapt, woont nu bij zijn schoonouders omdat de woningbouw een ziek lange wachtrij heeft en verder alleen maar woningen aan asielzoekers geeft.

Mag nog van geluk zijn dat die een koophuis hebben en dat hij zich daar kon inschrijven.

Ik vraag me ook oprecht af wat er zou gebeuren als mijn ouders mij het huis uit zouden fl*kkeren en ik geen geld zou hebben om particulier huren. Denk dat je dan gewoon de lul bent en maar in herberg moet gaan slapen tussen de zwervers :roflol: niks geen asielzoekerscentrum met zakgeld dan denk ik..

Ligt het dan aan de gemeente/regering omdat hun het beleid bepalen wat betreft het toewijzen van huurwoningen of aan het feit dat hij zijn ouderlijk huis uit is getrapt?

Sociale woningbouw heeft overal een wachtlijst volgens mij. 5 jaar wachtlijst is echt wel het minimum in de grotere steden.

Ligt het dan aan de gemeente/regering omdat hun het beleid bepalen wat betreft het toewijzen van huurwoningen of aan het feit dat hij zijn ouderlijk huis uit is getrapt?

Nee maar wel dat hij niet aan een woning komt omdat half Syrië in onze sociale huurwoningen woont waardoor iemand van 20 die net werk heeft gewoon kansloos is om zelf een woning te krijgen.

De enige jonge lui die ik ken met een eigen huis/appartement zijn buitenlanders of lui met genoeg geld :roflol:

Sociale woningbouw heeft overal een wachtlijst volgens mij. 5 jaar wachtlijst is echt wel het minimum in de grotere steden.

Ja en buitenlanders zitten 3 maand in een asielzoekerscentrum en krijgen daarna gelijk een woning.

Omdat het allemaal zo erg is in een asielzoekerscentrum :o

Nou weet niet of die mensen een gemiddeld studentenhuis gezien hebben maar dat is toch heel wat minder comfortabel wonen dan een asielzoekerscentrum.. op de buitenlanders na dan.

Nee maar wel dat hij niet aan een woning komt omdat half Syrië in onze sociale huurwoningen woont waardoor iemand van 20 die net werk heeft gewoon kansloos is om zelf een woning te krijgen.

De enige jonge lui die ik ken met een eigen huis/appartement zijn buitenlanders of lui met genoeg geld :roflol:
Je kunt prima op jezelf wonen als je 20 bent met een baan. Kwestie van prioriteiten stellen.

Je kunt prima op jezelf wonen als je 20 bent met een baan. Kwestie van prioriteiten stellen.

Als 20 jarige een sociale huurwoning krijgen?

Wat denk je dat gebeurd met gezinnen die uit elkaar gaan en 1 van de 2 een andere woning nodig heeft met spoed? Gaat gewoon op inschrijfdatum :roflol:

Ken zelf een directeur van een woningbouw vereniging en hij zegt ook dat het gewoon een kut situatie is en dat ze mensen met kinderen geen woning kunnen aanbieden omdat buitenlanders met ‘spoed’ geplaatst moeten worden.

De zus van een vriend heeft ook na paar jaar samenwonen een half jaar thuis moeten wonen omdat ze geen nieuwe woning kon krijgen. Toen met veel geluk en connecties een betaalbare woning in de privé sector gevonden maar anders had die ook nog thuis moeten wonen.

Is bij Van der Valk A4 bij Hoofddorp.

Laatst bewerkt:
lol,reactie

Je kan je sowieso wel afvragen hoe kansloos je leven is als je op tweede kerstdag naar de Mac gaat. Ikzelf heb bijvoorbeeld door dit grapje, 20 minuten op mijn Mcnuggets moeten wachten...

TheCone | 26-12-17 | 20:28 | + 1143 -

:roflol: wij moesten laatst zo lang wachtten dat we gratis eten kregen bij de mcdonalds.

Ook keer kwam mokkeltje naar ons toe of we 2 bestellingen geplaatst hadden, geen idee hoe ze tot die vraag kwam maar wij zeggen geen nee tegen gratis eten :trollface:

Overigens is 2e kerstdag 1 van de drukste dagen voor bezorg restaurants. Mensen hebben het dan wel weer gehad met het kerst gezeik dus gaan dan ergens eten halen. Fascineerde mij ook altijd hoe het verschil tussen 1e en 2e kerstdag gewoon het 5-10 voud aan omzet is.

In wat voor een woning zou die 20 jarige dat moeten doen dan?

Hier is de wachttijd om in aanmerking te komen voor een huurwoning ongeveer 14 jaar.. Of je moet jezelf blauw willen betalen aan vrije sector. Succes om dat te kunnen bekostigen als 20 jarige (die mogelijk ook nog studeert).

Gewoon met je 6 jaar al inschrijven :D

Terug
Naar boven