XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Sowieso een gare serie. Er was een gozer die naar Brazilië ging voor een wijf. Hij spreekt geen portugees, en zij geen engels.

781.gif
Klinkt een beetje als het programma "ik vertrek" waarbij mensen verhuizen naar een ander land en de taal niet spreken, geen vergunningen hebben aangevraagd en waar dikwijls de woning etc anders is dan voorgesteld. Maar, en dat is wel het leuke, het vaak op een of andere manier toch redden.

Niet zo zeuren over een incident, hoor je me!

Allemaal losstaande incidenten, niks met afkomst te maken :roflol:

Triest wel eigenlijk hoe de politie top hier politiek correct op reageert terwijl de agenten op straat wel gewoon durven te zeggen dat bruin volk vaker vervelend is dan wit volk.

Motorrijderts vs de wereld

Ligt het nou aan mij of denken motorrijders dat ze de weg bezitten? :roflol:

En lijkt wel alsof, ook al zie je het van een kilometer afstand al aankomen, zo gevaarlijk mogelijk langs mensen heen moeten gaan die een foutje maken.

Om vervolgens die mensen te gaan vertellen wat zij wel niet fout doen, in plaats van dat ze gewoon het gas loslaten.

Zelfde met die bus, die geeft kilometer vantevoren al richting naar links aan, rijdt misschien wel op verkeerde baan maar die motorrijder is 1 grote mong**l dat die er dan links naast gaat rijden. Vervolgens ook nog tegen die buschauffeur er wat van gaan zeggen.

Hoop altijd dat zulk volk zichzelf dood rijdt, kunnen ze nog wat normale mensen de organen kado doen. :roflol:

Hier zit er ook 1 op het forum die vind dat dr ouders niet hoeven te werken omdat die hoog opgeleid zijn en ze in Nederland alleen maar laag opgeleid werk kunnen vinden omdat opleiding niet erkend wordt.

Kots.
Hmm, volgen ze nu dan wel een opleiding in Nederland?

Tuurlijk niet, allemaal een universitaire opleiding maar de papieren zijn kwijt. Bij mij loopt ook een “registeraccountant” rond op het werk die vindt dat hij ver onder zijn kunnen moet werken. Tot 10 tellen is echter al moeilijk. We vonden hem echter wel slapend ergens op de grond, dat lukte wel. Was overigens niet zijn schuld want we hadden hem nooit een zelfstandige opdracht mogen geven natuurlijk.....???:headbang:

Tuurlijk niet, allemaal een universitaire opleiding maar de papieren zijn kwijt. Bij mij loopt ook een “registeraccountant” rond op het werk die vindt dat hij ver onder zijn kunnen moet werken. Tot 10 tellen is echter al moeilijk. We vonden hem echter wel slapend ergens op de grond, dat lukte wel. Was overigens niet zijn schuld want we hadden hem nooit een zelfstandige opdracht mogen geven natuurlijk.....???:headbang:

Ja ik heb ook een universitaire studie gevolgd in buiterlandistan, ben ik ook de papieren van kwijt, geef geld :roflol:

Terug
Naar boven