Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een forumlid ooit een opa genoemd en die werd helemaal gek. Zware doper was dat. Ben zijn naam kwijt. Kreeg nog bezoek van de politie omdat hij roids had ofzo. Daarna nooit meer gepost?
@Brutushakt

@Dressed Black
Is bijna nooit een rel tussen leden, en er worden geen regels overtreden. Keurig.Ik vraag me soms echt af of mods bewust dit topic ontwijken, kan me best voorstellen dat Sanca dit topic opent, die zooi leest en maar denkt:
Was in de tijd van STG Mossad/ Mosselman, toen hing jij hier nog niet rond. Later wel goed gekomen met Dressed Black, zoals dat vaker gaat op dbb. Toen had je nog santino88 etc, zijn er nog maar andere naam.
Was in de tijd van STG Mossad/ Mosselman, toen hing jij hier nog niet rond. Later wel goed gekomen met Dressed Black, zoals dat vaker gaat op dbb.

Daar heb je geen paupertopic nodig. Wel zeep.Ach de tijd dat ik hier rondbagger is ook met periodes. Soms gewoon te druk om op forum te zitten, en in de gevangenis heb je geen internet![]()

Ik had laatst een date met een 20 jarige. Dat voelde toch een beetje onnatuurlijk aan.![]()

Ik heb het niet op met dames die meer schelen dan pakweg 8 jaar. De enige uitzonderingen die ik tot dusver ben tegengekomen zijn Russen. Die zijn en/ of lijken doorgaans op een of andere manier meer ervaren.
was alleen te lam dus was gelijk in slaap gevallen.
Ze was echt 9/10, onwijs slim en kon goed auto rijden. Semi droomvrouw.