AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

We waren 20 minuten voor zitting begon in Zutphen staat die brug open, wist niet eens dat dat ding open kon, laat staan 15 minuten. We waren 1 minuut voor zitting begon in de rechtbank worden we bijna 10 minuten beneden opgehouden bij de beveiliging. Had ze daar duidelijk gezegd dat zitting zo begon, ze hadden naar boven moeten bellen dat we beneden waren.

Bij AWEPA, een organisatie van Europese (oud-)parlementariërs die de democratie in Afrika ondersteunt, is 1,6 miljoen euro verdwenen. De financiële man van de organisatie is spoorloos verdwenen. De waarnemend directeur heeft het faillissement aangevraagd.

De Association of European Parlementarians with Africa heeft zijn hoofdkantoor in Amsterdam. De afgelopen twee jaar gaf minister Ploumen voor Ontwikkelingssamenwerking een half miljoen euro subsidie aan de organisatie. In de vijf jaar daarvoor ging het om negen miljoen. Ook andere Europese landen en de Europese Commissie geven geld.

We waren 20 minuten voor zitting begon in Zutphen staat die brug open, wist niet eens dat dat ding open kon, laat staan 15 minuten. We waren 1 minuut voor zitting begon in de rechtbank worden we bijna 10 minuten beneden opgehouden bij de beveiliging. Had ze daar duidelijk gezegd dat zitting zo begon, ze hadden naar boven moeten bellen dat we beneden waren.

het houd niet op niet vanzelf.

Het is heel simpel. Als daar op de rechtbank 50 miljoen had gelegen om op te halen voor een bepaalde tijd, was jij daar zeker weten op tijd. Dat is de essentie. Natuurlijk kan je pech hebben, een of andere idioot die een ongeluk krijgt waardoor je vertraging oploopt etc. Maar een kwartiertje vertraging hoor je in te calculeren. Dat hoort bij verantwoordelijkheid nemen. Iedereen moet van alles, stel jezelf de vraag: 'wat moet ik van mezelf'. ;) My 2 cents. Ondertussen heb je meerdere zaken lopen, sta je te boek als iemand die afspraken niet nakomt en loopt te schelden op mensen die hun werk doen en jou niet bewust of expres lopen te dwarsbomen. Zie de brief als nieuw vertrekpunt.

Het is heel simpel. Als daar op de rechtbank 50 miljoen had gelegen om op te halen voor een bepaalde tijd, was jij daar zeker weten op tijd. Dat is de essentie. Natuurlijk kan je pech hebben, een of andere idioot die een ongeluk krijgt waardoor je vertraging oploopt etc. Maar een kwartiertje vertraging hoor je in te calculeren. Dat hoort bij verantwoordelijkheid nemen. Iedereen moet van alles, stel jezelf de vraag: 'wat moet ik van mezelf'. ;) My 2 cents. Ondertussen heb je meerdere zaken lopen, sta je te boek als iemand die afspraken niet nakomt en loopt te schelden op mensen die hun werk doen en jou niet bewust of expres lopen te dwarsbomen. Zie de brief als nieuw vertrekpunt.

goed advies en nog gratis ook ,doe er wat mee I Xyzyx ,het leven is te kort om overal tegen aan te schoppen ,trust me het is bijzonder pijnlijk om te ervaren dat je de beste jaren van je leven heb weggegooid...

zoQia.gif

Laatst bewerkt:
Het is heel simpel. Als daar op de rechtbank 50 miljoen had gelegen om op te halen voor een bepaalde tijd, was jij daar zeker weten op tijd.

:roflol: Mijn ma reed, was ook wel de laatste keer dat ik met haar mee ga. Rij zelf wel naar rechtbank volgende keer of ga met taxi.

goed advies en nog gratis ook ,doe er wat mee I Xyzyx ,het leven is te kort om overal tegen aan te schoppen ,trust me het is bijzonder pijnlijk om te ervaren dat je de beste jaren van je leven heb weggegooid...

:roflol: ik ben normaal altijd op tijd, bij de inhoudelijke zitting kon ik 1.5 uur in Apeldoorn wachtten.

En keer 3 kwartier omdat de OvJ te laat was

En keer na half uur weg gegaan omdat weer naar school moest

En vorige keer had de rechter het hele dossier niet eens.

Maar als ik 5 minuten te laat ben dan is t opeens wel dat ze op tijd kunnen zijn. Volgende keer als zaak 1 uur is en het is 1 over 1 ga ik gewoon weg :o

Dude.. het ligt echt nooooooit aan jou he.
Ik hoop dat 2018 een beter jaar voor jou wordt.

Nouja ik denk dat 20 minuten voor begin van rechtszaak daar zijn wel genoeg speling is voor een ritje van half uur. We waren ook op tijd in de rechtbank, maar daar werden we bijna 10 minuten door de beveiliging opgehouden.

Heb ook al 5 klachten ingediend mbt de behandeling van het klaagschrift, de rechtbanken en CVOM lopen echt werkelijkwaar alles te verneuken en dan pakken ze mij op 5 minuten te laat zijn.

Als ik die rechter had gezien had ik hem/haar gewoon op het gezicht gestompt, gewoon eerste klas facist die persoon.

Hebt er alleen maar jezelf mee man.

Maar als ik 5 minuten te laat ben dan is t opeens wel dat ze op tijd kunnen zijn. Volgende keer als zaak 1 uur is en het is 1 over 1 ga ik gewoon weg :o
Het systeem wacht niet op het individu. Zonde van jouw energie om je druk te maken daarover. Wanneer jij volgende keer vertrekt met als argument 'het is 1 over 1 en er is niemand' dan komt er nog een psychologisch onderzoek ben ik bang. De beste manier in deze is de weg van de minste weerstand. Ook al voel jij je beknepen of op de teentjes getrapt, gewoon in meegaan.

Nouja ik denk dat 20 minuten voor begin van rechtszaak daar zijn wel genoeg speling is voor een ritje van half uur. We waren ook op tijd in de rechtbank, maar daar werden we bijna 10 minuten door de beveiliging opgehouden.

Heb ook al 5 klachten ingediend mbt de behandeling van het klaagschrift, de rechtbanken en CVOM lopen echt werkelijkwaar alles te verneuken en dan pakken ze mij op 5 minuten te laat zijn.

Als ik die rechter had gezien had ik hem/haar gewoon op het gezicht gestompt, gewoon eerste klas facist die persoon.

Tip, niet doen. Inb4 @Derksen IzyzyzyI zijn nieuwe sociaal pedagogische hulpverlener wordt in 2018.

Het systeem wacht niet op het individu. Zonde van jouw energie om je druk te maken daarover. En wanneer jij volgende keer vertrekt met als argument 'het is 1 over 1 en er is niemand' dan komt er nog een psychologisch onderzoek ben ik bang.

Er staat toch al vast dat ik ziekelijk eigenwijs ben. :trollface:

Vorige keer hadden ze gewoon zitting ingepland zonder oproep te verzenden.

Tip, niet doen. Inb4 @Derksen IzyzyzyI zijn nieuwe sociaal pedagogische hulpverlener wordt in 2018.
Whaha nee, ben niet het type 'mensenredder' tegen wil en dank. Men moet zichzelf willen helpen. Maar af en toe wat advies geven kan geen kwaad. Ook al is het internet.

Er staat toch al vast dat ik ziekelijk eigenwijs ben. :trollface:
Dat is vastgesteld, waar jij het als ik mij het goed herinner, grondig mee oneens was. Los of het klopt ja of nee, laat nou eens door middel van (positief) gedrag zien hoe jij erin staat, jouw babbel kunnen ze vast dromen. Een diagnose kan altijd worden bijgesteld, of je kiest ervoor om de stempel met je mee te dragen. Jij hebt de inktpot deels in handen. Dit was het laatste 'vaderlijk' advies.

Whaha nee, ben niet het type 'mensenredder' tegen wil en dank. Men moet zichzelf willen helpen. Maar af en toe wat advies geven kan geen kwaad. Ook al is het internet.

Misschien moet je dan de rechtbank en het CVOM maar eens gaan helpen, ik was 5 minuten te laat en zij ongeveer 4.5 maand.

Terug
Naar boven