Whaha nee, ben niet het type 'mensenredder' tegen wil en dank. Men moet zichzelf willen helpen. Maar af en toe wat advies geven kan geen kwaad. Ook al is het internet.
Dat is vastgesteld, waar jij het als ik mij het goed herinner, grondig mee oneens was. Los of het klopt ja of nee, laat nou eens door middel van (positief) gedrag zien hoe jij erin staat, jouw babbel kunnen ze vast dromen. Een diagnose kan altijd worden bijgesteld, of je kiest ervoor om de stempel met je mee te dragen. Jij hebt de inktpot deels in handen. Dit was het laatste 'vaderlijk' advies.
Oh nee ik ben wel eigenwijs hoor

Maar dat is dan ook wel t enige wat mankeert, iedereen zou pissig geworden zijn van al dat gezeik wat die rechtbanken en CVOM gecreëerd hebben nadat de OvJ de inhoudelijke zaak doorgestuurd had naar andere regio en niemand meer wist waar het behandeld moest worden

vervelend voor hun dan dat ik niet meer geld mee heb om langer dan 15 minuten te parkeren en geen boete wil krijgen. Vorige keer kon ik ook zelf die 57 euro lappen omdat het uitliep omdat ze hun shit niet voor elkaar hadden en ik maar voor half uur betaald had.