AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Whaha nee, ben niet het type 'mensenredder' tegen wil en dank. Men moet zichzelf willen helpen. Maar af en toe wat advies geven kan geen kwaad. Ook al is het internet.

Dat is vastgesteld, waar jij het als ik mij het goed herinner, grondig mee oneens was. Los of het klopt ja of nee, laat nou eens door middel van (positief) gedrag zien hoe jij erin staat, jouw babbel kunnen ze vast dromen. Een diagnose kan altijd worden bijgesteld, of je kiest ervoor om de stempel met je mee te dragen. Jij hebt de inktpot deels in handen. Dit was het laatste 'vaderlijk' advies.

Oh nee ik ben wel eigenwijs hoor :trollface:

Maar dat is dan ook wel t enige wat mankeert, iedereen zou pissig geworden zijn van al dat gezeik wat die rechtbanken en CVOM gecreëerd hebben nadat de OvJ de inhoudelijke zaak doorgestuurd had naar andere regio en niemand meer wist waar het behandeld moest worden

edereen zou pissig geworden zijn
Niemand ontneemt jou het recht pissig te zijn, waarover dan ook. Je moet leren die emotie te bewaren voor een moment dat er naar jou geluisterd wordt, en jij jouw ongenoegen kenbaar kan maken. De uitdaging van het ouder worden ligt grotendeels in de ontwikkeling steeds grotere problemen de baas te kunnen zijn. Jij lijkt dikwijls nogal primair te reageren waarbij ratio en emotie in chaos samenkomen, waarmee je jezelf in de voet schiet.

Niemand ontneemt jou het recht pissig te zijn, waarover dan ook. Je moet leren die emotie te bewaren voor een moment dat er naar jou geluisterd wordt, en jij jouw ongenoegen kenbaar kan maken. De uitdaging van het ouder worden ligt grotendeels in de ontwikkeling steeds grotere problemen de baas te kunnen zijn. Jij lijkt dikwijls nogal primair te reageren waarbij ratio en emotie in chaos samenkomen, waarmee je jezelf in de voet schiet.

Ik ben 4.5 maand rustig gebleven en om dan zo ‘genaaid’ te worden is gewoon absurd. :o

Je hebt gewoon geen poot om op te staan binnen dit facistische rechtssysteem. Niet voor niets dat ik van ellende maar mijn advocaat gebeld heb om mij bij te staan. Alleen hij kon niet ivm vakantie aanwezig zijn, dus zodoende gezegd dat ik alleen zou komen.

Gewoon als ze vonden dat ik te laat was hadden ze gewoon de zitting kunnen aanhouden tot 4 januari. Was ik niet blij mee geweest maar was nog wel redelijk geweest. Dit is gewoon absurd.

Laatst bewerkt:
Respect voor @Derksen dat hij hier nog de moeite voor neemt. Er zijn echt al zo vaak adviezen gegeven richting Jasper, en hij doet er precies 0 mee.

Respect voor @Derksen dat hij hier nog de moeite voor neemt. Er zijn echt al zo vaak adviezen gegeven richting Jasper, en hij doet er precies 0 mee.

Doe hetzelfde als mij.

George-Bush-Didnt-Read-It-Dance.gif

Als jij denkt dat het een wedstrijd is, dan kan ik je garanderen dat jij gaat verliezen.

Oh nee hoor ik ga vanaf nu gewoon 1 minuut na tijd naar huis en dien een schade claim in voor verloren tijd en reiskosten. Ik besteed mijn tijd liever aan wat anders dan wachtten op mensen die schijt aan mij hebben :roflol: vervelend voor hun dan dat ik niet meer geld mee heb om langer dan 15 minuten te parkeren en geen boete wil krijgen. Vorige keer kon ik ook zelf die 57 euro lappen omdat het uitliep omdat ze hun shit niet voor elkaar hadden en ik maar voor half uur betaald had.

Heb al 2x een excuusbrief van rechtbank gekregen, hoef geen 3e te krijgen want ik koop daar toch niks van.

Jaspers levenservaringen tot nog toe leveren echt de basis voor een succesvol bestaan

2018 wordt vast Jaspers zijn jaar :heart:

Alles komt goed jochie ;)

Er lopen nog een paar zaken. Topic krijgt dankzij @I Xyzyx I heel nieuw elan.

Binnen maand tachtig meldingen misbruik Jehovah's Getuigen | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
De Stichting Reclaimed Voices, zoals de organisatie heet, bestaat nu ruim een maand. In die periode kwamen vijftig verhalen binnen van mensen die misbruikt zijn binnen de geloofsgemeenschap. Nog eens dertig meldingen kwamen binnen via Trouw, dat de afgelopen maanden berichtte over de kwestie.

Man uit Groningen die dochter (11) zwanger maakte blijft vastzitten | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
De 58-jarige man uit Groningen die in 2013 definitief werd veroordeeld voor het verkrachten van zijn destijds 11-jarige dochter waarbij zij zwanger raakte, komt niet in aanmerking voor voorwaardelijke vrijlating.

De vader werd in 1995 ook al veroordeeld voor de verkrachting van een dochter uit een eerder gezin. Hij kreeg ondanks die veroordeling toch het gezag over zijn jongste dochter.
De moeder was uit beeld verdwenen en de rechter zag destijds geen aanleiding om het strafblad te controleren.
Al eerder een dochter verkracht maar rechter zag geen aanleiding om strafblad te controleren. Whut.

@I Xyzyx I kom er maar in over rechtssysteem.

Laatst bewerkt:
Vreemde vogels die Jehovah's. Rudolf Höss schreef dat ze door het dolle heen waren wanneer ze werden geëxecuteerd. :thinking:

Laat xyuhgfxz nu zijn gang gaan, anders wordt het forum zo saai :D

Laat xyuhgfxz nu zijn gang gaan, anders wordt het forum zo saai :D

Oh ik ben normaal gewoon rustig en netjes maar heb daar nog nooit wat mee bereikt :roflol:

En dan na al dat gezeik het gore lef hebben zo’n brief te sturen. Mijn klaagschrift had september al behandeld moeten zijn, dat het zo lang uit gesteld is komt puur en alleen door het CVOM en de rechtbanken.

Advocaat zei al dat het misschien beter was om alleen te gaan, na al dat gedoe :o

Er lopen nog een paar zaken. Topic krijgt dankzij @I Xyzyx I heel nieuw elan.

Binnen maand tachtig meldingen misbruik Jehovah's Getuigen | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Man uit Groningen die dochter (11) zwanger maakte blijft vastzitten | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Al eerder een dochter verkracht maar rechter zag geen aanleiding om strafblad te controleren. Whut.

@I Xyzyx I kom er maar in over rechtssysteem.

Gewoon 1 falend kut systeem wat al begint met subjectieve achterlijke mbo-ers die te veel macht hebben gekregen en denken dat ze met hun mbo niveau 3 opleiding helemaal de man zijn.

Jan Marijnissen.
Paul Rosenmöller.
Wijnand Duyvendak.
Maxime Verhagen.
Camiel Eurlings.
Ad Melkert.

Dan nog wat gepeupel van LPF (bv. Philomena Bijlhout/ Winny de Jong) en ene Tara Singh Farma maar kan hier moeilijk een top 20 gaan schrijven. Die van de LPF waren niet eens echte engnekken, die waren gewoon incapabel. De echte engnekken zijn heel bedreven in politieke spelletjes en kunnen zich daar maar moeilijk van losmaken.
Jacques Wallage / Marcel van Dam

e-strafblad

Terug
Naar boven