XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Kinderen zagen hoe 'enorme knal' man fataal werd: 'Vuurwerk explodeerde onder zijn neus'

Fucking mong*len die niet snappen dat shells regelmatig alleen schietlont hebben.

C75_FFE53_6427_409_B_B8_D0_7_EC15_F13555_E.png

Dat gele is schietlond, brand met een meter per seconde, dat rode is traag brandend lont. Steek je m bij dat gele aan schiet die vrijwel gelijk er uit. Vaak zat hebben ze dat rode niet omdat ze aan professionele ontstekingen gekoppeld worden.

Ze moeten echt een verbod maken op het vuurwerk afsteken door dom volk.

niet mijn vuurwerk

Jouw vuurwerk ligt toch, samen met een tijdklok en ontstekingsmechanisme, onder de rechtbank?:haar:

Zielig man al die eenden, vogels, katten, honden en andere die dagen volkomen van de rel zijn. Dan alle gewonden, verminkt voor het leven. Huizen die in de fik vliegen en alle opgeblazen bushokjes, prullenbakken tot en met bedrijfspanden. Maak er dan liever een mooie show van met siervuurwerk vanuit de overheid/ bedrijven. Kijk naar grote steden; als voorbeeld London. Prachtig toch. Niet voor niets dat vanuit beroepsgroep artsen al jaren wordt gepleit voor een verbod op bepaald vuurwerk of helemaal. Idem voor mensen die met de natuur werken.

Hartstikke duur en een meier aan vuurwerk is binnen 10 minuten afgevuurd. Heb een mat en wat pijlen. Maar als het dit kutweer blijft doe ik die pijlen niet

Maar als het dit kutweer blijft doe ik die pijlen niet
Morgen dan misschien.

Snap wel dat het leuk is om af te steken, heb hetzelf ook gedaan vroeger. En de lui die het doen tussen de aangegeven tijden, veilig aansteken en met legaal vuurwerk zijn het probleem ook niet echt. Het lijkt overigens dit jaar wel minder qua zware bommen. Vorig jaar was dat al in Oktober. Nu pas sinds twee weken hier en daar.

Nee, met dat rare stemmetje

Weet niet of hij bril had. Idd, dat kleine ventje. Beetje een kindmannetje.

Idd, dat kleine ventje. Beetje een kindmannetje.
Haha ja. Die dude van de schoenmaker in het gedeelte van de Halfords daar vroeger, was een notoire hoerenloper. Die maf ging een keer helemaal los op RiRaRo jeweetwel.
Ventje van de bowling was ook een rare. Best wel veel van die 'typetjes'. Bij de theater ook.

Carbid schieten doen ze hier veel. Schrok me vanochtend een ongeluk. Was gelijk goed wakker.

Terug
Naar boven