Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit mopje over Joden van Belgische comédienne zorgt voor heel wat commotie
“Wat hebben sneakers en Joden gemeen?” Met dat zinnetje stak de 31-jarige blondine van wal. “Er zijn er meer in 39 dan in 45.” Een ludieke vergelijking van schoenmaten met de start en het einde van de Tweede Wereldoorlog en de uitroeiing van Joden door Nazi’s.
Niet iedereen zag er deze keer de humor van in en ook Laura zelf, die van oorsprong Belgische is maar nu in Frankrijk woont, kreeg het vooral op Twitter hard te verduren.
Een mopje over Joden, wanneer gaat het ooit mogelijk zijn zonder lange tenen?

Je hebt je historische feiten niet helemaal op een rijtje, maar ik begrijp je punt.Ondertussen is Amerika trots op Columbus die met zo’n snelheid de indianen uitgemoord heeft dat hitler er trots op geweest zou zijn.
Het is al meer dan 70 jaar geleden, ik zou niet weten waarom joden nog de privilege moeten hebben dat anti semitisme een speciaal deel in het wetboek is ipv gewoon onder discriminatie te vallen.
Sowieso Rusland heeft aan het oostfront het nazi leger kapot gemaakt en Amerika heeft toen alleen een beetje de laatste restjes opgeveegd. Ik geloof er ook heilig in dat als hitler niet de Russen was aangevallen we nog steeds in het 3e rijk woonde.
En uiteindelijk waren joden maar 6 miljoen.. ja ‘maar’ omdat in bijvoorbeeld Leningrad ook 1.5 miljoen burgers uitgehongerd zijn door de Sovjets. In China hebben ze ff een dijk door gebroken met ook 0.5 miljoen doden.
6 miljoen is veel maar als je het met andere oorlogsmisdaden gaat vergelijken is het niet meer ‘extreem veel meer’ maar ‘een beetje meer’
En dan uiteindelijk zit je notabene met dat er in totaal 70 miljoen mensen gestorven zijn in de 2e Wereldoorlog. Joden waren daar nog minder dan 10% van. Daarnaast hebben tegenwoordig ook bijna alle mensen een hekel aan banken (zeker toen met de crisis) dus is het gewoon logisch dat toen Duitsland naar de t*fus ging financieel de banken de schuld kregen. Dat die toevallig allemaal ik handen van joden waren doet er niet toe.
En kijk eens hoe die joden zich misdragen in het midden oosten, het zijn gewoon vieze gluiperds, als ze zich toen ook zo gedragen hebben.. geen wonder dat ze zo uitgekotst werden![]()
Je hebt je historische feiten niet helemaal op een rijtje, maar ik begrijp je punt.
Misschien tijdens je volgende bezoek aan het huis van bewaring een paar boeken meenemen. Goed voor de algemene ontwikkeling.
Net zo (((toevallig))) als bij hollywood en westerse media, en in ngo's die profiteren van de vluchtelingcrisis?Dat die toevallig allemaal ik handen van joden waren doet er niet toe.
Geen enkele groep verdient dat want kan alleen maar ten koste van vrijheid van het individu. Discriminatie zou ook gewoon moeten mogen trouwens, behalve in de wet zelf dan natuurlijk.
Net zo (((toevallig))) als bij hollywood en westerse media, en in ngo's die profiteren van de vluchtelingcrisis?
Het enige land met een werkende democratische rechtsstaat daar.Dat hebben ze in mijn ogen wel verpest door hun misdragingen in het midden oosten.
Het enige land met een werkende democratische rechtsstaat daar.

Mijn post was een reactie op jouw oversimplicifactie van "misdragingen door joden" in het Midden-Oosten. Ik dacht dan zet ik ook wat neer, het andere uiterste. Trekt het wellicht iets meer naar het midden.
We recently came across a video of the Islamic preacher Mohammed Hobolos during one of his lectures in Australia. During one section of the lecture, Hobolos zealously emphasises that a child rapist who prays on a daily basis is more favourable in the eyes of God then an individual who neglects prayer.
While the majority of muslims would consider this a vile and radical interpretation, a significant number actually sympathise with Hobolos. Across the UK countless Sikh girls
have been raped and prostituted by Pakistani grooming gangs who have justified their horrendus actions on this basis.
Zestig linkse organisaties (bestaande uit onder andere de Amsterdamse afdelingen van DENK, BIJ1, PvdA, SP en GroenLinks) hebben gisterenavond in de Emir Sultan moskee de handen ineen geslagen.