XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

dan zou ik hem weer moeten bekijken maar van wat ik kan herinneren schetst hij een beeld dat de holocaust met 6 miljoen doden niet gebeurd kan zijn vanwege te weinig documentatie en dat het bv logistiek niet uitgevoerd had kunnen zijn.
Voorbeeld: in de video van Auschwitz zeggen de rondleiders dat het gebouw het originele gebouw is op het eind geven ze uiteindelijk toe dat het na de oorlog tegen de vlakte is gegaan en pas in 1948 herbouwd is.
Wat ook werd beweerd in 1948 dat er 6miljoen mensen alleen in Auschwitz omgebracht zijn dit aantal werd in de jaren daarop verlaagd naar 1miljoen.
Over het logistieke stuk: ze laten een gaskamer zien die dus niet origineel blijkt te zijn van 4x8 meter waarin ze zeggen dat daar alle joden zijn omgebracht. Als je een berekening zou maken dat er 1mijoen mensen zijn omgebracht en in de video zeggen ze dat ze daarmee pas begonnen medio 1943 dan zouden er elke dag 1369 mensen omgebracht zijn in die kamer die ze laten zien.
Als je van drie jaar uitgaat kom je op 913 mensen per dag.

Nogmaals dit is wat er in de documentaire gezegd word of het allemaal klopt dat weet ik niet.

Ik ben geen racist en heb geen probleem met joden, ik ken persoonlijk ook geen joden.

Die hele ‘docu’ wordt al debunked door het feit dat het hier over een gaskamer in Auschwitz I gaat, een gaskamer waarin ‘maar’ ongeveer duizend Joden zijn vergast. Het grote vergassen gebeurde vanaf 1942/begin 1943 in Auschwitz Birkenau, in de vier grote crematoria. Hiermee valt de hele pointe van deze docu weg.

0c8897e1_IMG_4477.JPG.jpg

Qua stereotype kan David Cole ook tellen.

“Straf bedrijven die massaal werknemers ontslaan enkel en alleen om winst te maken”
Bedrijven die overgaan tot collectief ontslag enkel en alleen om de winst op te drijven, moeten hiervoor bestraft worden. Dat oppert PS al een aantal jaar, nadat onder meer Caterpillar, AXA en ING de voorbije jaren stevig hebben gesnoeid in het aantal jobs. Elio Di Rupo haastte zich vandaag om dat idee te herhalen, nu Carrefour bekend heeft gemaakt dat opnieuw meer dan duizend jobs sneuvelen. Drie PS-senatoren, onder wie Ahmed Laaouej, hadden in 2012 al een wetsvoorstel klaar waarin stond dat bedrijven die in het jaar na een collectief ontslag een dividend uitkeren, verplicht zijn om aan de ontslagen werknemers zes maand brutoloon uit te betalen. En dat boven de wettelijke ontslagvergoeding. Vooralsnog is er van die regel geen sprake. In zijn boodschap op Twitter drukt Di Rupo ook zijn steun uit aan de getroffen werknemers.

NH39Rc7.png

Wat moet die Dennis met dat mens telkens?

POW is zeer slecht geworden in vergelijking met hun begintijd.

zwitsers en oostenrijkers

Nog een klassieker:

Waarom dateuh?

Ik heb een ex die net zo hyper was als die Shirley. Na twee weken was het klaar. :emo:

Is st.willebrord (Het Heike) van oudsher geen inteelt dorp?

:o ,daar liggen mijn roots

nee ,geen inteeltdorp ,wel het dorp van wielrenners,biljarters (d*ck Jaspers), stratenmakers,veel zwart werken en een bovenmatig aantal criminelen ,

jeugd die massaal aan de GHB zit, te grote huizen(valt iedereen op bij bij aankomst) ,PVV bolwerk en voorheen een zeer gesloten en gelovige gemeenschap ,zeer gericht op materiele status

en zoals je kon zien in het filmpje een niet al te hoog iq:roflol:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven