AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Ondertussen in Indonesië (dierenmishandeling)
Nine in ten dogs slaughtered weekly for their meat across Indonesia are pets that have been stolen from their owners or snatched from the streets, animal rights activists claim.

Each week, thousands of dogs are being bludgeoned in public, blow-torched alive, and butchered to be eaten in North Sulawesi, Indonesia. Activists for the Dog Meat-Free Indonesia campaign say there may be as many as 200 'live animal markets' in the province.
North Sulawesi, where this market is located, has some of the highest numbers of human deaths from rabies in Indonesia

in Israël zijn er zelfs wetten dat de Israëli niet met iemand van een andere afkomst mogen trouwen.

Geschiedenis gestudeerd en daarna lerarenopleiding, nu docent geschiedenis op een middelbare school. Paar keer artikels gepubliceerd wel en meegeschreven aan boeken, met name over lokale geschiedenis overigens.

Maar ik zou eerder @Hercules27 geloven

ik trol zo nu en dan probeer dit te herkennen!

als ik kijk naar jouw stats ben ik inderdaad een figuurtje groter dan jij!

kijk dit is, dit is weer een andere bron en hij is joods ook nog dat maakt het misschien voor sommige wat geloofwaardiger.

Ah hier was hij nog David Cole, later ging hij zich David Stein noemen. Rondom zijn vader was ook al controverse, zou Elvis Presley aan de drugs hebben geholpen.

Hollywood conservative unmasked as notorious Holocaust revisionist

Michael Shermer, a historian who publishes Skeptic magazine, said Cole's views on the the Holocaust were simplistic and appeared designed to stir controversy.

Rabbi Abraham Cooper, associate dean of the Simon Wiesenthal Centre, said Cole's views on the Holocaust could no longer be attributed to youthful naivete. "I'm very disappointed that someone who abused his Jewishness to get his five minutes of notoriety still stands by his lies. It's disgusting and puts him in the camp of bigotry."

dan zou ik hem weer moeten bekijken maar van wat ik kan herinneren schetst hij een beeld dat de holocaust met 6 miljoen doden niet gebeurd kan zijn vanwege te weinig documentatie en dat het bv logistiek niet uitgevoerd had kunnen zijn.
Voorbeeld: in de video van Auschwitz zeggen de rondleiders dat het gebouw het originele gebouw is op het eind geven ze uiteindelijk toe dat het na de oorlog tegen de vlakte is gegaan en pas in 1948 herbouwd is.
Wat ook werd beweerd in 1948 dat er 6miljoen mensen alleen in Auschwitz omgebracht zijn dit aantal werd in de jaren daarop verlaagd naar 1miljoen.
Over het logistieke stuk: ze laten een gaskamer zien die dus niet origineel blijkt te zijn van 4x8 meter waarin ze zeggen dat daar alle joden zijn omgebracht. Als je een berekening zou maken dat er 1mijoen mensen zijn omgebracht en in de video zeggen ze dat ze daarmee pas begonnen medio 1943 dan zouden er elke dag 1369 mensen omgebracht zijn in die kamer die ze laten zien.
Als je van drie jaar uitgaat kom je op 913 mensen per dag.

Nogmaals dit is wat er in de documentaire gezegd word of het allemaal klopt dat weet ik niet.

Ik ben geen racist en heb geen probleem met joden, ik ken persoonlijk ook geen joden.

dan zou ik hem weer moeten bekijken maar van wat ik kan herinneren schetst hij een beeld dat de holocaust met 6 miljoen doden niet gebeurd kan zijn vanwege te weinig documentatie en dat het bv logistiek niet uitgevoerd had kunnen zijn.
Voorbeeld: in de video van Auschwitz zeggen de rondleiders dat het gebouw het originele gebouw is op het eind geven ze uiteindelijk toe dat het na de oorlog tegen de vlakte is gegaan en pas in 1948 herbouwd is.
Wat ook werd beweerd in 1948 dat er 6miljoen mensen alleen in Auschwitz omgebracht zijn dit aantal werd in de jaren daarop verlaagd naar 1miljoen.
Over het logistieke stuk: ze laten een gaskamer zien die dus niet origineel blijkt te zijn van 4x8 meter waarin ze zeggen dat daar alle joden zijn omgebracht. Als je een berekening zou maken dat er 1mijoen mensen zijn omgebracht en in de video zeggen ze dat ze daarmee pas begonnen medio 1943 dan zouden er elke dag 1369 mensen omgebracht zijn in die kamer die ze laten zien.
Als je van drie jaar uitgaat kom je op 913 mensen per dag.

Nogmaals dit is wat er in de documentaire gezegd word of het allemaal klopt dat weet ik niet.

Ik ben geen racist en heb geen probleem met joden, ik ken persoonlijk ook geen joden.
Waarom doe je dan uitspraken zoals ' Joden zijn het meest racistische volk op aarde ' ??

Hoe ze met hun medemens in israel omgaan en de wetten die ze hebben omtrent trouwen buiten je ras om

Terug
Naar boven