Banshee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.184
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tjeee, ik ben van België en had tot voor het shemale filmpje nog nooit van rapper Sjors gehoord. Jullie mogen er best trots op zijn hoor!![]()

Tjeee, ik ben van België en had tot voor het shemale filmpje nog nooit van rapper Sjors gehoord. Jullie mogen er best trots op zijn hoor!![]()

Het was wel de eerste keer dat ik er zoveel van zag en was best![]()
Als je hier niet opgewonden van wordt kan je je maar beter eens laten nakijken, toch?eerlijk zeggen ,vond je het opwindend
of zie je liever 2 echte mannen
Als je hier niet opgewonden van wordt kan je je maar beter eens laten nakijken, toch?

Ik heb deze toch liever dan.The last two British members of ISIS's evil 'Beatles' gang have been captured in Syria.
Alexanda Kotey and El Shafee Elsheikh, who were part of the beheading gang that included Jihadi John, were detained by the US-backed Syrian Democratic Forces in January.
The pair's fate remains unclear although the US would be keen to prosecute them as they were involved in the executions of at least three Americans.

"Uiterst links heeft (onbewust) een antisemitisme probleem, luister naar Joden"
"Uiterst links heeft vaak bizar weinig humor en zelfspot"
"Kritiek op religie is OK"
Een van je oppas kindjes? @I Xyzyx IDe groep keerden zich direct naar de collega's. Zij zijn bedreigd, uitgescholden en getrapt. Tijdens een aanhouding van een 14-jarig meisje is een collega vol in zijn gezicht getrapt. Tjin Asjoe: “De jonge scholieren waren direct buitensporig agressief naar de collega's. Zij konden hierdoor ook niet hun werk doen, dat is onacceptabel welke leeftijd je ook hebt. Je moet gewoon van de collega's afblijven.”
Drie meisjes van 13, 14 en 15 jaar zijn aangehouden. Twee politiecollega's hebben aangifte gedaan wegens belediging en geweld. “Vanwege het lichamelijke geweld, maar ook de scheldwoorden van de meisjes naar de collega's; ze riepen woorden als "kankerpolitie", aldus de Teamchef.