- Waardering
- 2.615
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
- 35%
Sinds Genesis meneer Leberecht.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sinds Genesis meneer Leberecht.
Sinds er ook veel voetvolk tussen ons soort mensen zit.. OA mensen die continu zitten te zoeken en dan graag met het vingertje wijzen(u mag zich uiteraard aangesproken voelen) Jij bent een zogenaamd autodidact Messias nietwaar??
Sinds er ook veel voetvolk tussen ons soort mensen zit.. OA mensen die continu zitten te zoeken en dan graag met het vingertje wijzen(u mag zich uiteraard aangesproken voelen) Jij bent een zogenaamd autodidact Messias nietwaar??
Ik zoen niet met primaten... Daar krijg je amoebiasis van..
Wie ontevreden is gaat ook geen oorlog voeren voor een zielloos bestraat moerasland.Tja.. Overal waar mensen wonen wordt gehuild over facisme hé... Oorlog is de oplossing niet meer daar wij inmiddels zelf zwaar in de minderheid zijn+ de Nederlanders zijn veel te zwak om fatsoenlijk oorlog te voeren....
Uit analyse van CBS-cijfers over emigratie blijkt dat mannen meer dan twee keer zo vaak emigreren als vrouwen. Emigranten zijn vaak jongeren onder de dertig en vaker dan gemiddeld alleenstaand. Ook behoren emigranten die uit Nederland weggaan meestal tot de bovenste inkomensklassen.
Het interessante is dat uit enquêtes blijkt dat het niet in de eerste plaats, zoals vroeger, de mogelijkheden van het nieuwe thuisland zijn die lonken, maar vooral de ontevredenheid met Nederland. Emigranten zijn ontevreden over het Nederlandse politieke klimaat en de publieke ruimte. Nederlanders die niet emigreren of geen emigratieplannen hebben zijn tevredener. Misschien is het daarom zo dat bijna de helft van de Nederlanders die weleens met het idee van emigratie speelt, die ingrijpende stap ook daadwerkelijk waagt.
Hoe hard zou jij hem hammer curlen als je legaal mocht? IK 30.KG
Hanna Verboom: gezinnen op straatGa eens langs bij leger des heils domme kut.
Ik erger me bij die filmpjes van powned altijd evenveel aan de geinterviewde als aan de interviewer

Het punt dat in het filmpje niet naar voren komt is dat het geen vluchtelingen zijn maar uitgeprocedeerde asielzoekers. Die zijn door de rechter verplicht het land te verlaten en zijn vrijwel rechteloos. Dan komt er zo'n vat vol deugmenschen langs om wat precies te doen eigenlijk, er is niks aan te doen. Het is hoop geven aan de verkeerde mensen. Dat is nog het meest kwalijke.deze Bn'rs zijn by far hele enge mensen,onder het mom van medemenselijkheid werken aan je pr![]()
Het punt dat in het filmpje niet naar voren komt is dat het geen vluchtelingen zijn maar uitgeprocedeerde asielzoekers. Die zijn door de rechter verplicht het land te verlaten en zijn vrijwel rechteloos. Dan komt er zo'n vat vol deugmenschen langs om wat precies te doen eigenlijk, er is niks aan te doen. Het is hoop geven aan de verkeerde mensen. Dat is nog het meest kwalijke.
Net als illegaal verblijven in een land. En de asielindustrie aanpakken, althans op een aantal delen. Walgelijke industrie. Zum kotzen.Ze zouden onderdak bieden aan illegalen ook gewoon strafbaar moeten maken.

West-Europa is een belangrijke importeur van antisemieten. De demonisering van Israël is op dit moment de belangrijkste uitingsvorm van antisemitisme. “Voor mij is het duidelijk dat vooral linkse partijen in Europa haat verspreiden tegen Israël. En vele Sociaal Democratische partijen lijken in dit opzicht op elkaar.
Eén van uw boeken over antisemitisme heeft als intrigerende titel ‘Behind the humanitarian mask.’ Wat is het verband tussen humanitaire politiek en antisemitisme?
“In dat boek introduceer ik de term ‘humanitaire racist’. Dat is iemand die Israël aanvalt, maar zwijgt over de enorme misdadigheid die uit de Arabische wereld komt en uit een deel van de islamitische gemeenschappen in Europa. De Scandinavische landen zijn hier voorbeelden van, tegenwoordig vooral Zweden. Malmö, in het sociaal-democratische Zweden, is de antisemitisme hoofdstad van Europa.”