- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Brando gebruikte zijn Oscar als deurstop. Zo belangrijk zijn dat soort prijzen dus.

Links is gaan geloven dat ze in bezit zijn van het morele kompas, zowel individueel als collectief. Wee je gebeente daar tegenin te gaan jongeman! Vroeger stond links voor sociaal en betrokken, zaten ook intelligente mensen bij die opkwamen voor de de belangen van arbeiders etc. Dat is al lang niet meer. De plank is, op wat oude boeken vol clichés na, leeg. Waar je ook kijkt je ziet enkel stijlfiguren en relikwieën van halverwege de vorige eeuw.leuk die extreem linkse selectieve verontwaardigheid,
Trump word voor de voeten gegooid alles aan pappa te danken hebben,Soros ook maar daar hoor je niemand over,
Ivanka word beschimpt voor haar aanwezigheid op de Olympische winterspelen want ze heeft nog nooit niets gepresteerd ,maar onze dikke oliebol Wim Lex
heeft behalve de Elfstedentocht ook niets op sportgebied gepresteerd ,en ook maar alles van Mamma en de staat gekregen![]()
Lees deze ook even. Als het over selectieve verontwaardiging gaat kan Asscher niet ontbreken.leuk die extreem linkse selectieve verontwaardigheid,

Dwingen meisje (15) tot seks leidt tot vijf jaar cel
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1727021/dwingen-meisje-15-tot-seks-leidt-tot-vijf-jaar-cel
Die gast mag van mij 20 jaar krijgen en elke dag verkracht worden.
Maar... wat moet een meisje van 14/15 op een datingapp?
Dwingen meisje (15) tot seks leidt tot vijf jaar cel
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1727021/dwingen-meisje-15-tot-seks-leidt-tot-vijf-jaar-cel
"Mehmet"
Anyway, ook meisjes van 14/15 moeten kunnen daten in het digitale tijdperk van heden ten dagen.. Absurd is het natuurlijk wel een beetje, maar het is niet zo alsof wij niet op date gingen op die leeftijd, zei het zonder digitale media.
Die kerel mogen ze wat mij betreft gewoon 5 jaar uitbuiten, daarna 5 jaar vastzetten in detentie, daarna 5 jaar TBS voor niet autochtone westerlingen en pas daarna op basis van een toetsing kijken of er mogelijkheid is tot terugkeer in de maatschappij. Maar nog het aller aller allerliefst zou ik ze gewoon meteen deporteren en alle rechten in NL ontnemen. Dit is niet waar Amnesty International voor opgericht is, dit soort lui verdienen geen rechten.
Dit is niet waar Amnesty International voor opgericht is, dit soort lui verdienen geen rechten.

Voor dat we los gaan op hem eerst vraag1: wtf moet een meisje van 15 met zo een app. Vragen om problemen...Dwingen meisje (15) tot seks leidt tot vijf jaar cel