Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

goed topic,deze moeten jullie zeker ook eens zien,een documentaire over islam

the truth about islam and muslims

Ik sloop ze beiden!

jHO2C22.gif

Wat kon Seedorf nou gebeuren,
toen hij van elf meter schoot.
Er is leven, er is leven na de dood.

:rocker2:

leuk die extreem linkse selectieve verontwaardigheid,

Trump word voor de voeten gegooid alles aan pappa te danken hebben,Soros ook maar daar hoor je niemand over,

Ivanka word beschimpt voor haar aanwezigheid op de Olympische winterspelen want ze heeft nog nooit niets gepresteerd ,maar onze dikke oliebol Wim Lex

heeft behalve de Elfstedentocht ook niets op sportgebied gepresteerd ,en ook maar alles van Mamma en de staat gekregen :dunno:

leuk die extreem linkse selectieve verontwaardigheid,

Trump word voor de voeten gegooid alles aan pappa te danken hebben,Soros ook maar daar hoor je niemand over,

Ivanka word beschimpt voor haar aanwezigheid op de Olympische winterspelen want ze heeft nog nooit niets gepresteerd ,maar onze dikke oliebol Wim Lex

heeft behalve de Elfstedentocht ook niets op sportgebied gepresteerd ,en ook maar alles van Mamma en de staat gekregen :dunno:
Links is gaan geloven dat ze in bezit zijn van het morele kompas, zowel individueel als collectief. Wee je gebeente daar tegenin te gaan jongeman! Vroeger stond links voor sociaal en betrokken, zaten ook intelligente mensen bij die opkwamen voor de de belangen van arbeiders etc. Dat is al lang niet meer. De plank is, op wat oude boeken vol clichés na, leeg. Waar je ook kijkt je ziet enkel stijlfiguren en relikwieën van halverwege de vorige eeuw.

Zestien jaar cel voor dodelijke schietpartij in Amsterdam

AMSTERDAM - (AT5) Glotwich S. is veroordeeld tot zestien jaar cel voor het doodschieten van de 18-jarige Naoufal Mohammadi. Dat gebeurde in november 2016 in de Ten Katestraat in Amsterdam. Mohammadi werd dodelijk getroffen toen hij kwam kijken bij een ruzie.

Het was op het moment van de schietpartij druk op straat vanwege Sint Maarten. Het wordt S. zwaar aangerekend dat met Naoufal Mohammadi een onschuldige omstander van het leven is beroofd. "Bovendien heeft hij het risico genomen nog meer onschuldige slachtoffers te maken."

S. was op de dag van de schietpartij voorwaardelijk vrij, hij kreeg eerder acht jaar celstraf voor een dodelijk schietpartij in 2007. Van deze straf moet hij de resterende drie jaar ook nog uitzitten.

Geen TBS
Het Openbaar Ministerie had ook tbs geëist maar had daar wat de rechtbank betreft te weinig grond voor. "De man weigert mee te werken, na de schietpartij in 2007 is weliswaar gebleken dat hij zwakbegaafd was. Maar deze informatie vinden wij van te lang geleden om op basis daarvan nu tbs op te leggen."

mmmm, je bent zwakbegaafd ,je hebt net 8 jaar gezeten voor een eerdere moord,vermoord tijdens je voorwaardelijke invrijheidsstelling nog iemand die bovendien nog onschuldig is ook

en alles wat je krijgt is 16 jaar = 8 jaar brommen ,dan half open en open inrichting,WTF :roflol:

Dwingen meisje (15) tot seks leidt tot vijf jaar cel
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1727021/dwingen-meisje-15-tot-seks-leidt-tot-vijf-jaar-cel

Die gast mag van mij 20 jaar krijgen en elke dag verkracht worden.

Maar... wat moet een meisje van 14/15 op een datingapp?

Als het meisje zegt ongesteld te zijn, toont Mehmet geen mededogen. Ze wordt opnieuw gedwongen tot seks. ’Laat ze je in de kont n**ken’.

de naam zegt al genoeg

Dwingen meisje (15) tot seks leidt tot vijf jaar cel
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1727021/dwingen-meisje-15-tot-seks-leidt-tot-vijf-jaar-cel

Die gast mag van mij 20 jaar krijgen en elke dag verkracht worden.

Maar... wat moet een meisje van 14/15 op een datingapp?

"Mehmet"

Anyway, ook meisjes van 14/15 moeten kunnen daten in het digitale tijdperk van heden ten dagen.. Absurd is het natuurlijk wel een beetje, maar het is niet zo alsof wij niet op date gingen op die leeftijd, zei het zonder digitale media.

Die kerel mogen ze wat mij betreft gewoon 5 jaar uitbuiten, daarna 5 jaar vastzetten in detentie, daarna 5 jaar TBS voor niet autochtone westerlingen en pas daarna op basis van een toetsing kijken of er mogelijkheid is tot terugkeer in de maatschappij. Maar nog het aller aller allerliefst zou ik ze gewoon meteen deporteren en alle rechten in NL ontnemen. Dit is niet waar Amnesty International voor opgericht is, dit soort lui verdienen geen rechten.

"Mehmet"

Anyway, ook meisjes van 14/15 moeten kunnen daten in het digitale tijdperk van heden ten dagen.. Absurd is het natuurlijk wel een beetje, maar het is niet zo alsof wij niet op date gingen op die leeftijd, zei het zonder digitale media.

Die kerel mogen ze wat mij betreft gewoon 5 jaar uitbuiten, daarna 5 jaar vastzetten in detentie, daarna 5 jaar TBS voor niet autochtone westerlingen en pas daarna op basis van een toetsing kijken of er mogelijkheid is tot terugkeer in de maatschappij. Maar nog het aller aller allerliefst zou ik ze gewoon meteen deporteren en alle rechten in NL ontnemen. Dit is niet waar Amnesty International voor opgericht is, dit soort lui verdienen geen rechten.

Kinderen van die leeftijd moeten in de jeugdsoos in de buurt daten maar niet online vind ik.

Ik vind het sowieso absurd dat kinderen op een basisschool tegenwoordig al met een smartphone lopen. En dat ze op Facebook, Instagram en Twitter zitten.

Terug
Naar boven