XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Voor dat we los gaan op hem eerst vraag1: wtf moet een meisje van 15 met zo een app. Vragen om problemen...

dit ,

plus wat zoek je dan ook bij een Turk van een paar jaar ouder ?

ik geloof niet in eigenrichting maar als vader of broer zijnde had ik nog een flink appeltje met deze kerel te schillen

Loverboys gaan op allerlei manieren te werk. Ik vind niet dat ze 'om problemen vroeg' door een app te gebruiken.

Op verkrachting mag trouwens 25 jaar effectief staan, dank u zeer.

:roflol: genoeg mokkeltjes die golddiggers zijn en vervolgens genaaid worden.

Moest laatst zusje van vriend ophalen komt ze met 3 vriendinnetjes aankakken. Kreeg van 1 een vriendschapsverzoek en van ander appje met ‘mooie auto’ :roflol:

Heb ze maar gelijk geblokkeerd :o

Voor dat we los gaan op hem eerst vraag1: wtf moet een meisje van 15 met zo een app. Vragen om problemen...

Ja, laten we dat eerst vragen voor we los gaan op hem. Wat denkt die k*ch van 15 wel niet? Toen wij 15 waren deden meisjes van 15 niet aan daten, uitgaan en MSN.

Meisjes van 15 die op tindr zitten. Dat is vragen om 'problemen'. Lees: Gedwongen de prostitutie in.

Staatsmongool

:roflol: genoeg mokkeltjes die golddiggers zijn en vervolgens genaaid worden.

Moest laatst zusje van vriend ophalen komt ze met 3 vriendinnetjes aankakken. Kreeg van 1 een vriendschapsverzoek en van ander appje met ‘mooie auto’ :roflol:

Heb ze maar gelijk geblokkeerd :o

En wil jij ook een keer opt*fen met al die zusjes van vriendjes van je. Je hebt helemaal geen vrienden loser

En wil jij ook een keer opt*fen met al die zusjes van vriendjes van je. Je hebt helemaal geen vrienden loser
Wat een vrienden ook die hem nog altijd betrouwen met hun zusje :rolleyes:
Ja hoor zusje, kruip maar in de kooi met de tijgers, die doen je nx, love you

Ja, laten we dat eerst vragen voor we los gaan op hem. Wat denkt die k*ch van 15 wel niet? Toen wij 15 waren deden meisjes van 15 niet aan daten, uitgaan en MSN.

Meisjes van 15 die op tindr zitten. Dat is vragen om 'problemen'. Lees: Gedwongen de prostitutie in.

Staatsmongool

Toen @Sanca en @johnyjordaan 15 waren iig niet. Toen was er nog geen MSN. :p

Met of zonder brief in het dashboardkastje? :o

Oh nee deze komt met een boze papa :roflol:

Ze reed wel eens mee naar school als dr elektrische fiets kapot was, mocht van dr moeder. Vervolgens kwam die pa achter dat krantenbericht dus belt die me leip op dat als ze ooit nog x bij me in de auto zou zitten hij me wel op zou zoeken.

Kon het niet laten hem te vragen of die boos was omdat ze wel met mij praat en niet met hem :roflol:

Terug
Naar boven