- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
“Peter R. de Vries was niet bepaald tevreden toen vorige week de kijkcijfers van zijn nieuwe SBS 6-programma De Raadkamer binnenkwamen. Met 548.000 kijkers (9 procent) vond hij de score van zijn nieuwe live talkshow ietwat aan de lage kant. De cijfers van gisterenavond zullen hem dan wel helemáál dwars zitten, want 41 procent van zijn kijkerspubliek is afgehaakt. De tweede aflevering kwam om half tien niet verder dan een magere 323.000 kijkers en 5,7 procent marktaandeel.”
Daarom zijn er inburgeringscursussen en examens. Je moet zelfstandig kunnen leven in dit land. Meneertje moet overigens nirt klagen want in zijn 'moslim' cultuur, zorgen de kinderen voor de ouders als die oud zijn. Misschien zelf even in zijn cultuurboekje/regelstjes opzoeken.
Daarom zijn er inburgeringscursussen en examens. Je moet zelfstandig kunnen leven in dit land. Meneertje moet overigens nirt klagen want in zijn 'moslim' cultuur, zorgen de kinderen voor de ouders als die oud zijn. Misschien zelf even in zijn cultuurboekje/regelstjes opzoeken.
Toch lijkt zoiets me wel een goed idee.Daarom zijn er inburgeringscursussen en examens. Je moet zelfstandig kunnen leven in dit land. Meneertje moet overigens nirt klagen want in zijn 'moslim' cultuur, zorgen de kinderen voor de ouders als die oud zijn. Misschien zelf even in zijn cultuurboekje/regelstjes opzoeken.

+1,
ik heb nog nooit gehoord dat Nederlanders in den vreemde zich achtergesteld voelden en eisen gingen stellen ,ze klitten natuurlijk ook wel samen maar zullen
nooit dit achterlijk verwend gedrag vertonen en sterker nog ,ze hebben vrijwel altijd een constructieve bijdrage geleverd aan hun nieuwe thuisland

Toch lijkt zoiets me wel een goed idee.
Waarschijnlijk zijn er best wel wat subsidiepotjes beschikbaar voor iemand met een hart voor de islamitische oudere...![]()