Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Dat noemen ze TBS. Komt van zelf wel een keer met jouw instelling.
vroeger preekte hij altijd dat hij wel even tandarts zou worden en een eigen praktijk ging openen. nu heeft hij een strafblad en chauffeurt hij minderjarige meisjes.

lijkt me niet bepaald vooruitgang
:roflol:

Haha tandarts en eigen praktijk, die tijd heb ik niet meegemaakt. Of nou ja, dat was de tijd dat ik deze sectie grotendeels had geblokt.

Is een beetje dezelfde logica als met een rokje door West te wandelen vragen om problemen zou zijn/ is. Of misschien in bepaalde straten in West al zelfs zonder hoofddoek. :rolleyes:
Het is nooit een excuus of vragen om problemen mijns inziens. Je moet je poten thuis houden. Hoe kan je nou een deel van die verantwoordelijkheid leggen bij een minderjarige.
Dat maak jij er van. Wat doen mensen op een dating site? Je meldt je aan voor een specifiek doel. Een rokje staat los van daten..

Wat doen mensen op een dating site? Je meldt je aan voor een specifiek doel. Een rokje staat los van daten..
Welke dating site is het eigenlijk? Zal me niks verbazen als het een tinder of een afgeleide. Dat specifieke doel is niet zo specifiek denk ik hoor. De meesten uit verveling, aandacht, spanning of iets dergelijks. Maar hoe kom je van een aanmelding naar misbruik. Vertel. Want dat impliceerde jij o.a.

Welke dating site is het eigenlijk? Zal me niks verbazen als het een tinder of een afgeleide. Dat specifieke doel is niet zo specifiek denk ik hoor. De meesten uit verveling, aandacht, spanning of iets dergelijks. Maar hoe kom je van een aanmelding naar misbruik. Vertel. Want dat impliceerde jij o.a.
Ik zei dat is vragen om problemen oftewel gewoon achterlijk bezig. De site https://www.telegraaf.nl/nieuws/1727021/man-krijgt-vijf-jaar-voor-dwingen-meisje-15-tot-seks

Op die leeftijd via een datingapp afspreken is debiel.

Op die leeftijd via een datingapp afspreken is debiel.
Het is onverstandig en ik zou het een 15 jarige niet aanraden nee. Maar het lijkt alsof je wilt zeggen ook eigen schuld? De krant schrijft over een datingapp nou ben ik benieuwd naar welke, tinder vermoed ik en is niet echt een datingapp (in klassieke zin). Maakt verder niet veel uit maar ik denk dat je je vergist in hoeveel jongeren op zulke apps zitten. Het lijkt voor velen onschuldig, zonder meer te weten over het slachtoffer kan je er weinig over zeggen anders dan dat het heel triest is en bijzonder uitgekookt van die Mehmet.

Het is onverstandig en ik zou het een 15 jarige niet aanraden nee. Maar het lijkt alsof je wilt zeggen ook eigen schuld?
Nee, want het is gewoon een misdaad. Ik praat het ook niet goed. Maar meisjes van die leeftijd hebben niks te zoeken op een datingapp, helemaal niet als je gaat afspreken met vreemde. Wat ik zeg is dat ze stupid is.

Maar meisjes van die leeftijd hebben niks te zoeken op een datingapp, helemaal niet als je gaat afspreken met vreemde. Wat ik zeg is dat ze stupid is.
Daarin kan ik grotendeels met je meegaan. En toch spreken er denk ik veel jongeren af via zo'n app. Of snapchat/ instagram. Als ik ouder was met een kind dan zou ik meer vrees hebben voor snapchat etc. Het slachtoffer zal zichzelf waarschijnlijk ook moeilijk vergeven omdat het nou eenmaal niet erg slim is om af te spreken in je eentje via zo'n app. Wat natuurlijk versterkt wordt doordat ze het waarschijnlijk stiekem gedaan heeft, ouders zullen het er niet mee eens geweest zijn als ze dat had gezegd vooraf. De vraag is wat voor meisjes spreken nou af? Waarschijnlijk ook meisjes die een bepaalde bevestiging zoeken, aandacht willen. En zo slachtoffer worden van de eigen kwetsbaarheid, onzekerheid etc. Maar al was ze pimpelpaars met rode stippen dan nog had dat niets hoeven te betekenen. In een ideale wereld.

Het is niet slim, maar het gebeurt elke dag de hele dag door. Meisjes van 13, 14, 15, 16, en zo verder. Social media en smartphones zijn de sluipmoordenaars van deze generatie, met name de wat meer verslavingsgevoelige. ‘Wij’ volwassenen hebben nog niet half een idee van wat kids van die leeftijd allemaal doen op social media en internet in t algemeen.

Vroeger was het simpeler. Je wilde niet als laatst gekozen worden tijdens gym en/ of alleen zitten in de klas. Tegenwoordig is er een hele digitale wereld waar je aan van alles dient te voldoen, zo lijkt het.

vroeger preekte hij altijd dat hij wel even tandarts zou worden en een eigen praktijk ging openen. nu heeft hij een strafblad en chauffeurt hij minderjarige meisjes.

lijkt me niet bepaald vooruitgang

Oh die van vandaag was 18 hoor

Zette haar zo hij dr huis af, hele klauwen vol shit, zie ik dr pa sneaky aan komen lopen en schreeuwt die vervolgens: AMBER WAT DOE JIJ DAN?!?

Laat ze alles uit dr handen fl*kkeren :roflol: pauper papa :trollface:

leuk verhaal

Terug
Naar boven