XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

t2RAGDCm.jpg

njBl7pwm.jpg

probleemwijken

Probleemwijken moet een tweede seizoen krijgen

XshA5nbm.jpg

HKjjGA1l.jpg

g19QiNYl.jpg

:roflol:

Ja ik mis ook al die Oer Hollandse ellende :treuren:

Ik mis zelfs man bijt hond :treuren:
Ook alweer tien jaar geleden man man man. Volgens mij was het Prem die bekogeld werd met blikjes en stenen weet niet welke aflevering.
PREMtime gemist? Bekijk hier alle uitzendingen terug. PREMtime Uitzending gemist. | Pagina

--------------------------------
Daarna konden we nog vaak genieten van de familie uit de beruchte Burgermeester van Leeuwenlaan in Amsterdam Slotermeer. In 2004 kregen de Tokkies hun eigen docusoap Familietrots bij de IKON. Al snel werden de 'asociale' familie én hun naam een begrip in Nederland.
Wie kent ze niet, de Tokkies. Familietrots

Daarna kwamen ze nog in allerlei variaties terug bij SBS6, maar IKON is met de fam. Ruijmgaart begonnen.

--------------------------------
Ik zou deze wel nogmaals willen zien. Later begrepen dat Felix niet eens het ergste heeft willen laten zien. De vinger op de zere plek in de Akbarstraat - Archief - Voor nieuws, achtergronden en columns
Documentairemaker Felix Rottenberg stelt vragen over het falende beleid in en rondom de Amsterdamse Akbarstraat. Drieluik.
Er is ook een docu ‘De Akbarstraat – 15 jaar later’ uit 2017.
De Akbarstraat, 15 jaar later - De Familie

Niet gezien, als iemand deze tegenkomt dan houd ik mij aanbevolen ;)

Laatst bewerkt:
Hypocriet zooitje. Maar wel aparte wc voor mannen en vrouwen, dat is niet tegen de principes? Wat is er mis met een gebedsruimte waar geen hond last van heeft.
Heb je het wel gelezen. Er is oneigenlijk gebruik gemaakt van een ruimte waar ook nog eens stiekem op eigen houtje een muur ingezet is om mannen en vrouwen gescheiden te laten bidden.
Er zijn al stilteruimtes welke mede zijn ingericht om te bidden, zijn te bereiken met een paar minuten lopen van de verborgen locatie.
Waarom jij het hypocriet vindt als een organisatie regels naleeft en wilt handhaven is mij onduidelijk.

Omdat religie niet thuis hoort in scholen.
Thuis hoort in het beleid van een school of personeel en studenten mogen niet gelovig zijn? Als iemand in zijn vrije tijd bidt heb ik er geen moeite mee. Toen ik tijdens lessen gelul kreeg over god was ik ook niet blij. In pauze mag je zelf weten. De rest moet neutraal zijn, zelfde als politiek.
Heb je het wel gelezen. Er is oneigenlijk gebruik gemaakt van een ruimte waar ook nog eens stiekem op eigen houtje een muur ingezet is om mannen en vrouwen gescheiden te laten bidden.
Er zijn al stilteruimtes welke mede zijn ingericht om te bidden, zijn te bereiken met een paar minuten lopen van de verborgen locatie.
Waarom jij het hypocriet vindt als een organisatie regels naleeft en wilt handhaven is mij onduidelijk.
Het oneigenlijk gebruik maken ben ik het mee eens, echt dit stuk '' ,,Daarnaast is dat scheidingswandje voor mannen en vrouwen strijdig met onze principes.” is onzin. Je kan zelf wel bedenken waarom. En die '' stilte '' ruimte is een algemene ruimte met gordijntje.

Thuis hoort in het beleid van een school of personeel en studenten mogen niet gelovig zijn? Als iemand in zijn vrije tijd bidt heb ik er geen moeite mee. Toen ik tijdens lessen gelul kreeg over god was ik ook niet blij. In pauze mag je zelf weten. De rest moet neutraal zijn, zelfde als politiek.

Het oneigenlijk gebruik maken ben ik het mee eens, echt dit stuk '' ,,Daarnaast is dat scheidingswandje voor mannen en vrouwen strijdig met onze principes.” is onzin. Je kan zelf wel bedenken waarom. En die '' stilte '' ruimte is een algemene ruimte met gordijntje.
?????

jij vindt dat een hogeschool religieus gemotiveerd seksisme moet goedkeuren omdat het niet tijdens de lessen gebeurt?

Terug
Naar boven