MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Wat verdienen de topmensen eigenlijk?

https://www.telegraaf.nl/financieel/1317201/ceo-post-nl-gaat-achteruit-in-loon

Kijk eens, een extra maandsalaris bij 25 jaar in dienst...

Verhagen kreeg vorig jaar extra maandsalaris omdat ze 25 jaar bij de zaak was. De topvrouw ging echter toch achteruit in loon, omdat ze niet langer haar ’bonus’-compensatie krijgt. Een aantal jaar geleden is PostNL overgestapt op meer vaste in plaats van variabele beloning. Om dit verlies te ’compenseren’, kreeg de bestuursvoorzitter de afgelopen drie jaar een extra vergoeding van jaarlijks ongeveer €250.000.

Schril contrast met bijna 50 jaar en een plakje cake met koffie :o

Is ook wel een gigantisch groot bedrijf he.

Ja het is ook zeker niet vergelijkbaar, echter 50 jaar in dienst is tegenwoordig toch wel een vrij zeldzame gebeurtenis en om dan een paar maanden voor het zover is gedwongen te stoppen is natuurlijk wel ontzettend lullig. Krijg je ook nog een velletje postzegels mee :roflol:

Ja het is ook zeker niet vergelijkbaar, echter 50 jaar in dienst is tegenwoordig toch wel een vrij zeldzame gebeurtenis en om dan een paar maanden voor het zover is gedwongen te stoppen is natuurlijk wel ontzettend lullig. Krijg je ook nog een velletje postzegels mee :roflol:
Ja, al worden dit soort dingen binnen dergelijk grote organisaties wel vaker over het hoofd gezien. Wel behoorlijk slordig inderdaad.

Ik vind er ook niet veel aan, het toont echter wel aan welke mechanismen in werking kunnen treden zodra het over Mo gaat. Maak ik dezelfde teksten en ga ik morgen naar UK maar dan met Jezus is er niks aan de hand. En dat punt is zorgelijk. Niet voor het eerst zichtbaar aan de oppervlakte.
Klopt helemaal, ook omdat godsdienst bij ons al lang geen prominente rol meer speelt. Alleen dat choqueren om te choqueren hoeft niet echt voor mij, voor de rest wel helemaal uit balans natuurlijk.

Klopt helemaal, ook omdat godsdienst bij ons al lang geen prominente rol meer speelt. Alleen dat choqueren om te choqueren hoeft niet echt voor mij, voor de rest wel helemaal uit balans natuurlijk.
Ik geloof hedendaags nog altijd in Lou de Palingboer

Cookies op AD.nl | AD.nl

Poep spuit uit toilet terwijl vrouw (18) erop zit
Zit je rustig op het toilet, spuit er ineens een fontein met gore troep uit de wc-pot. Het overkwam de dochter van Anja Meelkop vanmorgen toen rioolaannemers in de Goudsbloemstraat in Eindhoven de riolering aan het doorspoelen waren.
Ranzige foto's.

Terug
Naar boven