ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou hij wel doorhebben dat ie een gat in zijn sok heeft? Ook zien zijn vingers er wat mij betreft wat twijfelachtig uit.. Hij zou bij wijzen van spreken zo een stam in kunnen klimmen met uitgestrekte nageltjes
Yep. Fan van Bruce Lee zo te zien. Zijn sokken van Spongebob.
dit zijn toch normale witte sokjes? ik heb één onderbroek, nou ja meerdere eigenlijk maar één in het specifiek heeft een enorm gat van onderen, als ik die tijdens het squatten draag hangt alles er werkelijk uit.. Normaal trouwens ook.. Ik let altijd wel op met onderbroeken met gaten er in dat ik hem niet draag bij een broek met een gulp die snel openspringt anders ben ik als blanke natuurlijk gelijk de nieuwe zyz dat begrijp je wel..Yep. Fan van Bruce Lee zo te zien. Zijn sokken van Spongebob.
ja die ene is zo extreem hé dat je meer in je blote reet loopt dan in een onderbroek . Mijn vrouw heeft al meermaals gesommeerd om hem weg te gooien maar ik wil er niet van af, ding kostte me een tientje! Hoe denk je anders dat ik rijk ben geworden? Van mij zelf hoereren? Hé?Of als je een ongeluk krijgt en ze moeten je kleding knippen dat ze denken wat een vuile vuile.
Slavenhandel?ja die ene is zo extreem hé dat je meer in je blote reet loopt dan in een onderbroek . Mijn vrouw heeft al meermaals gesommeerd om hem weg te gooien maar ik wil er niet van af, ding kostte me een tientje! Hoe denk je anders dat ik rijk ben geworden? Van mij zelf hoereren? Hé?
Nou ik gok dat veel van die GL vrouwtjes best wel een malse donkere heer in huis willen hebben.
Fixed.Nou ik gok dat veel van die GL vrouwtjes best wel een malse donkere heer in huiswillenhebben.
dit zijn toch normale witte sokjes? ik heb één onderbroek, nou ja meerdere eigenlijk maar één in het specifiek heeft een enorm gat van onderen, als ik die tijdens het squatten draag hangt alles er werkelijk uit.. Normaal trouwens ook.. Ik let altijd wel op met onderbroeken met gaten er in dat ik hem niet draag bij een broek met een gulp die snel openspringt anders ben ik als blanke natuurlijk gelijk de nieuwe zyz dat begrijp je wel..
Ik scheurde optenduur, door het vele squatten ook regelmatig door mn spijkerbroeken heen en stel je voor dat je net zo'n box draagt terwijl dat gebeurt.Ik blijf ook wel is met mijn dikke teen hangen in me boxer tijdens het instappen. Gelijk een heel gat erin. Draag nu alleen nog maar boxers van kevlar.
Ik scheurde optenduur, door het vele squatten ook regelmatig door mn spijkerbroeken heen en stel je voor dat je net zo'n box draagt terwijl dat gebeurt.
.Hé hé tugserugse waarom denk je dat mijn naam brutushakt is?
Vind ik wel geyl ideeIk heb ooit een min of meer een relatie gehad met een dame met roots in Hong Kong. Liet ik dan voor de grap zinnen zeggen met veel letters R. Vond ik grappig, en zij ook. Zo kan het dus ook.