XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

zo'n auto goud laten spuiten

man man man

Alles voor de aandacht.

Is trouwens gewoon een folie

Laatst bewerkt:
Waarom? Gun jij dag en nacht hard werkende ondernemers die met heel veel risico zo'n imperium hebben opgezet niks?
Gaat vaak zo in NL , vroegah had een kennis van me een restaurant in centrum, liep goed en hij kluste ook nog wat bij, kocht een masserati , heb heel wat klanten gekost, veel waren meteen van, dat hebben wij betaald. zielig hoor want ze hebben toch ook te vreten en te drinken gehad voor hun geld. maar goed auto was meer betaald van het klussen dan klanten.

Met alle respect is Joel Beukers wel een van de zakenmannen van 2017.
Het is dan wel echt een pauper en een stumpert...
Maar hij heeft wel echt gigantisch kunnen cashen en iets van niets tot dit opgebouwd in 1.5 jaar tijd door zichzelf als een figuurtje neer te zetten.
Heeft ie toch mooi voor elkaar. Verder is het dus een enorme pauper en vind ik het deels misleiding dat hij zijn producten van matige kwaliteit voor zo'n bizar hoge prijs verkoopt.

Spieropbouw pakket | Supplementen voor actieve sporters
€127 voor een potje vitamine, potje creatine, potje preworkout en een kilo whey.
Uwotm8:o

Mensen zoals Rene gun ik het dan wel weer gezien ze een bedrijf opbouwen o.b.v. goede producten voor goede prijzen.

Mjah, lekkerzeiken.nl

Gaat vaak zo in NL , vroegah had een kennis van me een restaurant in centrum, liep goed en hij kluste ook nog wat bij, kocht een masserati , heb heel wat klanten gekost, veel waren meteen van, dat hebben wij betaald. zielig hoor want ze hebben toch ook te vreten en te drinken gehad voor hun geld. maar goed auto was meer betaald van het klussen dan klanten.
Ligt er ook aan wat voor type je hebt hè... Vaak weet je wel wanneer er iets niet klopt natuurlijk... Maar veroordelen op bezitting is gewoon fout. Sommige mensen zijn zo dat ze bij al hun geld op een auto zetten.... Veel menschen zien exact wat ze niet hebben maar niet wat ze wel hebben. Maar mijn opmerking: om rijk te worden moet je arm leven dus geen supps maar n glas melk ;) dat zou een strategie kunnen zijn ipv een "jaloerse" sneer

In Nederland is het helaas nog dikwijls zo dat wanneer je meer te besteden hebt, en dit bijvoorbeeld middels auto's laat zien er veel zurigheid vrijkomt. Crimineel, patser, zal wel rijke vader hebben etc. De bekende misgun oneliners. Sommigen gaan nog een stap verder en gaan over tot vernieling(en). Uitzonderingen hierop zijn vaak de kampers, en allochtonen. Die steken vaak duim omhoog of willen een foto maken.

Normaal daily drivertje hebben en op speciale dagen je bolide pakken kan dat oplossen. Is niet anders in NL.

Klopt nlers doen graag moeilijk en zijn afschuwelijk jaloers. Dat is ook gewoon de pl**ris van nlers in België is dit al minder imo..

Terug
Naar boven