- Waardering
- 7.124
Snap écht niet hoe Joel Beukers zo belachelijk veel geld kan opstrijken.
Zal wel een goede marge op z'n producten hebben haha
Heeft René ook zulke bolides?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja, je bent een pauper of je bent het niet. Kan je nog zo veel verdienen..
Daar kan ik inkomen

De enige RR'en die ik er zo wanstaltig uit vond zien zijn die van moslims in UK. Als er een auto rondrijdt die er echt niet uitziet met de meest vreselijke kleuren combinaties is er 99% kans dat er een moslim in rijdt.Tja, je bent een pauper of je bent het niet. Kan je nog zo veel verdienen..
Respect voor het inzicht lol thanxTja, je bent een pauper of je bent het niet. Kan je nog zo veel verdienen..
een tijdje geleden ging de roddel rond dat Rene een Lambo zou gaan kopen ,
met nadruk op roddel want bij XXL voor de deur staan meestal vrij bescheiden auto's
Conclussie? Vaker een glas melk drinken dusHij heeft al een tijdje een Huracán
En een vrij nieuwe Continental gtc
Gaat vaak zo in NL , vroegah had een kennis van me een restaurant in centrum, liep goed en hij kluste ook nog wat bij, kocht een masserati , heb heel wat klanten gekost, veel waren meteen van, dat hebben wij betaald. zielig hoor want ze hebben toch ook te vreten en te drinken gehad voor hun geld. maar goed auto was meer betaald van het klussen dan klanten.Waarom? Gun jij dag en nacht hard werkende ondernemers die met heel veel risico zo'n imperium hebben opgezet niks?
Lol grapje hoor.Waarom? Gun jij dag en nacht hard werkende ondernemers die met heel veel risico zo'n imperium hebben opgezet niks?

Ligt er ook aan wat voor type je hebt hè... Vaak weet je wel wanneer er iets niet klopt natuurlijk... Maar veroordelen op bezitting is gewoon fout. Sommige mensen zijn zo dat ze bij al hun geld op een auto zetten.... Veel menschen zien exact wat ze niet hebben maar niet wat ze wel hebben. Maar mijn opmerking: om rijk te worden moet je arm leven dus geen supps maar n glas melkGaat vaak zo in NL , vroegah had een kennis van me een restaurant in centrum, liep goed en hij kluste ook nog wat bij, kocht een masserati , heb heel wat klanten gekost, veel waren meteen van, dat hebben wij betaald. zielig hoor want ze hebben toch ook te vreten en te drinken gehad voor hun geld. maar goed auto was meer betaald van het klussen dan klanten.
dat zou een strategie kunnen zijn ipv een "jaloerse" sneerIn Nederland is het helaas nog dikwijls zo dat wanneer je meer te besteden hebt, en dit bijvoorbeeld middels auto's laat zien er veel zurigheid vrijkomt. Crimineel, patser, zal wel rijke vader hebben etc. De bekende misgun oneliners. Sommigen gaan nog een stap verder en gaan over tot vernieling(en). Uitzonderingen hierop zijn vaak de kampers, en allochtonen. Die steken vaak duim omhoog of willen een foto maken.Gaat vaak zo in NL , vroegah had een kennis van me een restaurant in centrum, liep goed en hij kluste ook nog wat bij, kocht een masserati , heb heel wat klanten gekost, veel waren meteen van, dat hebben wij betaald. zielig hoor want ze hebben toch ook te vreten en te drinken gehad voor hun geld. maar goed auto was meer betaald van het klussen dan klanten.