AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Terwijl ze zelf wel alles mogen

Overigens heb ik soms wel het idee van hm, daar klopt gewoon iets niet. AllochtonEn met proletenhoofden in auto's van een paar 1p00 k.... Dan weet je wel genoeg wat mij betreft.

Overigens heb ik soms wel het idee van hm, daar klopt gewoon iets niet. AllochtonEn met proletenhoofden in auto's van een paar k.... Dan weet je wel genoeg wat mij betreft.

Is allemaal van de bank, lijkt veel mooier dan het is, uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Die mensen leven alleen voor de status en wat andere mensen van ''hun'' spullen vinden.

Is allemaal van de bank, lijkt veel mooier dan het is, uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Die mensen leven alleen voor de status en wat andere mensen van ''hun'' spullen vinden.
Ik denkt dan altijd aan criminaliteit lol.. Maar zou kunnen ik ken gelukkig ook niet dergelijk volk. Maar je hebt wellicht wel gelijk bedenk ik me net,, in Zuid Europa is dit ook meer.

Ik denkt dan altijd aan criminaliteit lol.. Maar zou kunnen ik ken gelukkig ook niet dergelijk volk. Maar je hebt wellicht wel gelijk bedenk ik me net,, in Zuid Europa is dit ook meer.

Ik zie soms wel mensen die werken van 8 tot 4 in een fabriek om een dergelijke lening te kunnen afsluiten.
Maarja ieder zijn ding, als hun er gelukkig van worden dan gun ik ze dat van harte.

Overigens heb ik soms wel het idee van hm, daar klopt gewoon iets niet. AllochtonEn met proletenhoofden in auto's van een paar 1p00 k.... Dan weet je wel genoeg wat mij betreft.
Ik heb weleens gelezen dat die vaak een paar dagen huren als ze uitgaan. Dat is echt iets voor die proleten. Daarnaast worden denk ik veel auto's in de duurdere klasse via lease gereden.
Je hebt ook van die instagrammers, die lenen vaak tot de max. Rijden ze een AMG maar wonen nog thuis.
Dat zal zeker zo zijn, ook dom.

Normaal daily drivertje hebben en op speciale dagen je bolide pakken kan dat oplossen. Is niet anders in NL.
Yep dat is nog het verstandigste. Of er wordt bij je ingebroken als je geen half fort knox hebt.

Ik heb weleens gelezen dat die vaak een paar dagen huren als ze uitgaan. Dat is echt iets voor die proleten. Daarnaast worden denk ik veel auto's in de duurdere klasse via lease gereden.
We hadden bij mn schoonouders een familie net 5 porsches in de garage en een paar 4x4 bmws he een stel marrokanen.....

Dat zal zeker zo zijn, ook dom.

In Nederland is het helaas nog dikwijls zo dat wanneer je meer te besteden hebt, en dit bijvoorbeeld middels auto's laat zien er veel zurigheid vrijkomt. Crimineel, patser, zal wel rijke vader hebben etc. De bekende misgun oneliners. Sommigen gaan nog een stap verder en gaan over tot vernieling(en). Uitzonderingen hierop zijn vaak de kampers, en allochtonen. Die steken vaak duim omhoog of willen een foto maken.

Je hebt ook van die instagrammers, die lenen vaak tot de max. Rijden ze een AMG maar wonen nog thuis.
.

Misschien wordt er daarom ook wel zurig tegen aan gekeken. Ook met de vaak vrij misplaatste arrogantie bij vele types in dit soort auto's. Ik heb vroeger als bijbaan in een tankstation gewerkt, je kon per merk wel zo'n beetje inschatten wat er uit stapt. Iemand uit een nieuwe Volvo zegt je goedendag, is beleefd en vriendelijk. Kans van 90%. Een jong persoon in een duurdere versie van een Duits merk kijkt je minderwaardig aan, zegt geen goedendag, gooit een verfrommeld tientje (tanken merkwaardig genoeg nooit vol) op de toonbank en draaien meteen om zonder iets te zeggen. Het was zo typerend, vooroordelen kloppen vaak wel, overal hangt een status aan, tot het merk sigaretten aan toe.

En als iemand alleen peuken kwam halen en je vroeg: 'Heeft u nog getankt?' kreeg je een bijdehand antwoord?

Misschien wordt er daarom ook wel zurig tegen aan gekeken. Ook met de vaak vrij misplaatste arrogantie bij vele types in dit soort auto's. Ik heb vroeger als bijbaan in een tankstation gewerkt, je kon per merk wel zo'n beetje inschatten wat er uit stapt. Iemand uit een nieuwe Volvo zegt je goedendag, is beleefd en vriendelijk. Kans van 90%. Een jong persoon in een duurdere versie van een Duits merk kijkt je minderwaardig aan, zegt geen goedendag, gooit een verfrommeld tientje (tanken merkwaardig genoeg nooit vol) op de toonbank en draaien meteen om zonder iets te zeggen. Het was zo typerend, vooroordelen kloppen vaak wel, overal hangt een status aan, tot het merk sigaretten aan toe.
Als je het zo schrijft snap ik het. Maar die figuren kom ik vrijwel nooit tegen. De mensen die ik ken zijn daarin eerder het tegenovergestelde. Ik geloof erin dat wanneer iemand iets moois koopt, wat dan ook, en daar zelf hard voor heeft gewerkt c.q gespaard, daar anders mee omgaat dan wanneer iemand ermee wilt gaan patsen vanwege status. Dat ligt ook deels besloten in de mentaliteit die ervoor nodig is om bepaalde doelen te verwezenlijken vanuit het niets.

Als je het zo schrijft snap ik het. Maar die figuren kom ik vrijwel nooit tegen. De mensen die ik ken zijn daarin eerder het tegenovergestelde. Ik geloof erin dat wanneer iemand iets moois koopt, wat dan ook, en daar zelf hard voor heeft gewerkt c.q gespaard, daar anders mee omgaat dan wanneer iemand ermee wilt gaan patsen vanwege status. Dat ligt ook deels besloten in de mentaliteit die ervoor nodig is om bepaalde doelen te verwezenlijken vanuit het niets.
Ik moet zeggen dat het idd aardig klopt hehe. Ik loop in oude vodden, wel met dure horloges maar afgetrapte schoenen etc daar ik het gewoon zonde van het geld vindt. Ik heb altijd wel het idee hoe meer je je best moet doen om iets te lijken Hoe stommer lol

En als iemand alleen peuken kwam halen en je vroeg: 'Heeft u nog getankt?' kreeg je een bijdehand antwoord?

haha nee, dat zag ik al wel op het schermpje. De dure auto's parkeerden ook vaak letterlijk voor de deur, terwijl de rest meestal netjes naar de parkeerplaats rijdt. De écht rijken, die in Ferrari of Bentley aankomen zijn daarentegen welbespraakt en vriendelijk. Ook in het verkeer merk ik vaak wel agressief rijgedrag bij de dure Duitse merken.

Nu kom ik zelf over als een zure, maar ik begrijp wel waar het vandaan komt waarom men in Nederland niet de duimen omhoog steekt als de helft van de personen in dit soort auto's grote paupers zijn. Dat ze dit in het buitenland blijkbaar adoreren begrijp ik dan ook niet.

De écht rijken zijn daarentegen welbespraakt en vriendelijk.
Voila.

Nu kom ik zelf over als een zure, maar ik begrijp wel waar het vandaan komt waarom men in Nederland niet de duimen omhoog steekt als de helft van de personen in dit soort auto's grote paupers zijn.
Voor de volledigheid, in mijn eerdere bericht had ik het niet over deze groep. Van die proleten die je van een afstand al opmerkt vanwege bizar rijgedrag. Ik zie deze groep ook niet per se als een groep die meer te besteden heeft.

Op een legale manier rijk worden is iedereen gegund hoor maar het valt me wel op dat veel ondernemers van sportscholen/fitness meuk en bijvoorbeeld horeca er vaak ook nogal wat minder legale verdiensten bij hebben.

Soms is het alleen lastig de grens te trekken tussen legaal of niet legaal. Als je vaak ziet wat politici etc er voor vunzigheid bij doen. Wat te denken van de belastinginspecteurs die soms geld vakkundig kunnen laten verdwijnen etccc

Grapje :)

A black guy in a library asked me where the colored printer was.

I replied, "Buddy, it's 2018, you can use any printer you want."

Op een legale manier rijk worden is iedereen gegund hoor maar het valt me wel op dat veel ondernemers van sportscholen/fitness meuk en bijvoorbeeld horeca er vaak ook nogal wat minder legale verdiensten bij hebben.

In principe kun je zeggen dat drugsgebruik een eigen keuze is waar ze in principe niemand kwaad mee doen op het eerste gezicht

Tot ze verslaafd raken, criminaliteit in gaan om het te financieren enz.

En het probleem ligt hem niet zo zeer bij de 'rijken' met een paar miljoen maar meer bij de mensen met miljarden die dat uit de economie zuigen terwijl geld moet rollen.

Terug
Naar boven