- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Overigens heb ik soms wel het idee van hm, daar klopt gewoon iets niet. AllochtonEn met proletenhoofden in auto's van een paar k.... Dan weet je wel genoeg wat mij betreft.
Ik denkt dan altijd aan criminaliteit lol.. Maar zou kunnen ik ken gelukkig ook niet dergelijk volk. Maar je hebt wellicht wel gelijk bedenk ik me net,, in Zuid Europa is dit ook meer.Is allemaal van de bank, lijkt veel mooier dan het is, uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Die mensen leven alleen voor de status en wat andere mensen van ''hun'' spullen vinden.
Ik denkt dan altijd aan criminaliteit lol.. Maar zou kunnen ik ken gelukkig ook niet dergelijk volk. Maar je hebt wellicht wel gelijk bedenk ik me net,, in Zuid Europa is dit ook meer.
Ik heb weleens gelezen dat die vaak een paar dagen huren als ze uitgaan. Dat is echt iets voor die proleten. Daarnaast worden denk ik veel auto's in de duurdere klasse via lease gereden.Overigens heb ik soms wel het idee van hm, daar klopt gewoon iets niet. AllochtonEn met proletenhoofden in auto's van een paar 1p00 k.... Dan weet je wel genoeg wat mij betreft.
Dat zal zeker zo zijn, ook dom.Die mensen leven alleen voor de status en wat andere mensen van ''hun'' spullen vinden.
Yep dat is nog het verstandigste. Of er wordt bij je ingebroken als je geen half fort knox hebt.Normaal daily drivertje hebben en op speciale dagen je bolide pakken kan dat oplossen. Is niet anders in NL.
Ik heb weleens gelezen dat die vaak een paar dagen huren als ze uitgaan. Dat is echt iets voor die proleten. Daarnaast worden denk ik veel auto's in de duurdere klasse via lease gereden.
We hadden bij mn schoonouders een familie net 5 porsches in de garage en een paar 4x4 bmws he een stel marrokanen.....
Dat zal zeker zo zijn, ook dom.
In Nederland is het helaas nog dikwijls zo dat wanneer je meer te besteden hebt, en dit bijvoorbeeld middels auto's laat zien er veel zurigheid vrijkomt. Crimineel, patser, zal wel rijke vader hebben etc. De bekende misgun oneliners. Sommigen gaan nog een stap verder en gaan over tot vernieling(en). Uitzonderingen hierop zijn vaak de kampers, en allochtonen. Die steken vaak duim omhoog of willen een foto maken.
Ik heb weleens gelezen dat die vaak een paar dagen huren als ze uitgaan. Dat is echt iets voor die proleten. Daarnaast worden denk ik veel auto's in de duurdere klasse via lease gereden.
Je hebt ook van die instagrammers, die lenen vaak tot de max. Rijden ze een AMG maar wonen nog thuis.
.
Als je het zo schrijft snap ik het. Maar die figuren kom ik vrijwel nooit tegen. De mensen die ik ken zijn daarin eerder het tegenovergestelde. Ik geloof erin dat wanneer iemand iets moois koopt, wat dan ook, en daar zelf hard voor heeft gewerkt c.q gespaard, daar anders mee omgaat dan wanneer iemand ermee wilt gaan patsen vanwege status. Dat ligt ook deels besloten in de mentaliteit die ervoor nodig is om bepaalde doelen te verwezenlijken vanuit het niets.Misschien wordt er daarom ook wel zurig tegen aan gekeken. Ook met de vaak vrij misplaatste arrogantie bij vele types in dit soort auto's. Ik heb vroeger als bijbaan in een tankstation gewerkt, je kon per merk wel zo'n beetje inschatten wat er uit stapt. Iemand uit een nieuwe Volvo zegt je goedendag, is beleefd en vriendelijk. Kans van 90%. Een jong persoon in een duurdere versie van een Duits merk kijkt je minderwaardig aan, zegt geen goedendag, gooit een verfrommeld tientje (tanken merkwaardig genoeg nooit vol) op de toonbank en draaien meteen om zonder iets te zeggen. Het was zo typerend, vooroordelen kloppen vaak wel, overal hangt een status aan, tot het merk sigaretten aan toe.
Ik moet zeggen dat het idd aardig klopt hehe. Ik loop in oude vodden, wel met dure horloges maar afgetrapte schoenen etc daar ik het gewoon zonde van het geld vindt. Ik heb altijd wel het idee hoe meer je je best moet doen om iets te lijken Hoe stommer lolAls je het zo schrijft snap ik het. Maar die figuren kom ik vrijwel nooit tegen. De mensen die ik ken zijn daarin eerder het tegenovergestelde. Ik geloof erin dat wanneer iemand iets moois koopt, wat dan ook, en daar zelf hard voor heeft gewerkt c.q gespaard, daar anders mee omgaat dan wanneer iemand ermee wilt gaan patsen vanwege status. Dat ligt ook deels besloten in de mentaliteit die ervoor nodig is om bepaalde doelen te verwezenlijken vanuit het niets.
En als iemand alleen peuken kwam halen en je vroeg: 'Heeft u nog getankt?' kreeg je een bijdehand antwoord?
Voila.De écht rijken zijn daarentegen welbespraakt en vriendelijk.
Voor de volledigheid, in mijn eerdere bericht had ik het niet over deze groep. Van die proleten die je van een afstand al opmerkt vanwege bizar rijgedrag. Ik zie deze groep ook niet per se als een groep die meer te besteden heeft.Nu kom ik zelf over als een zure, maar ik begrijp wel waar het vandaan komt waarom men in Nederland niet de duimen omhoog steekt als de helft van de personen in dit soort auto's grote paupers zijn.
Grapje
A black guy in a library asked me where the colored printer was.
I replied, "Buddy, it's 2018, you can use any printer you want."

ik snap hem!!Overigens heb ik soms wel het idee van hm, daar klopt gewoon iets niet. AllochtonEn met proletenhoofden in auto's van een paar 1p00 k.... Dan weet je wel genoeg wat mij betreft.
Op een legale manier rijk worden is iedereen gegund hoor maar het valt me wel op dat veel ondernemers van sportscholen/fitness meuk en bijvoorbeeld horeca er vaak ook nogal wat minder legale verdiensten bij hebben.