apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er staat nu een filmpje van de dader op dat dak bij.![]()
![]()
![]()
Wat een debiel. Gelukkig is de gevangenis erger dan de dood.

WTF. Nou ja niet eens echt een schok.Asielaanvragen worden in Duitsland slecht onderzocht. Zo wordt de identiteit van de aanvrager nauwelijks gecheckt en wordt slecht bijgehouden of asielzoekers weer terug kunnen naar hun eigen land. Dat blijkt uit een intern document van de Duitse immigratiedienst waarover de krant Die Welt beschikt.
Uit het schrijven blijkt dat in de meeste gevallen de identiteit niet wordt gecheckt. “Iedereen die op schrift verklaart Syriër te zijn, is Syriër.” Zelfs als er duidelijke aanwijzingen voor een andere nationaliteit, wordt er niets gecontroleerd. Een deel van de asielaanvragers heeft volgens de brief gewoon de Turkse nationaliteit.
De asieldienst is volgens het document zwaar overbelast. Daardoor werd er slechts van zo’n vierhonderd asielzoekers de status ingetrokken. De dienst waarschuwt dat de gebreken in de afhandeling van aanvragen criminele bendes in de kaart spelen.
Kindermoordenaar Freddy D. is best wel een heel erg gestoorde enge viespeuk | ThePostOnline
Saskia Belleman (@SaskiaBelleman) | Twitter
Als ik mijn moeder bel en zou zeggen ik heb iets ergs gedaan wordt er echt niet gevraagd "heb je iemand misbruikt?"
Kindermoordenaar Freddy D. is best wel een heel erg gestoorde enge viespeuk | ThePostOnline
Saskia Belleman (@SaskiaBelleman) | Twitter
Als ik mijn moeder bel en zou zeggen ik heb iets ergs gedaan wordt er echt niet gevraagd "heb je iemand misbruikt?"
En het speelt zich af rondom Drenthe? De plot thickens..

En het speelt zich af rondom Drenthe? The plot thickens..
Zou over een oudere Zyzzy kunnen gaan, lees die twitter maar.
eigenwijs
boos
dikke onzin
politie dit dat
auto
ik wilde het niet maar gebeurde
de ander
ze hoefde niks te doen