XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Ik zou dan nog eerder investeren in die Nigeriaanse prins die mij laatst een mailtje stuurde.

Er staat nu een filmpje van de dader op dat dak bij. :o
763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfeb2&quality=0.jpg

763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfeb2&quality=0.jpg

Wat een debiel. Gelukkig is de gevangenis erger dan de dood.

Interner Bericht: Regel-Kontrollen von Asylbescheiden weisen schwere Mängel auf - WELT
Asielaanvragen worden in Duitsland slecht onderzocht. Zo wordt de identiteit van de aanvrager nauwelijks gecheckt en wordt slecht bijgehouden of asielzoekers weer terug kunnen naar hun eigen land. Dat blijkt uit een intern document van de Duitse immigratiedienst waarover de krant Die Welt beschikt.

Uit het schrijven blijkt dat in de meeste gevallen de identiteit niet wordt gecheckt. “Iedereen die op schrift verklaart Syriër te zijn, is Syriër.” Zelfs als er duidelijke aanwijzingen voor een andere nationaliteit, wordt er niets gecontroleerd. Een deel van de asielaanvragers heeft volgens de brief gewoon de Turkse nationaliteit.

De asieldienst is volgens het document zwaar overbelast. Daardoor werd er slechts van zo’n vierhonderd asielzoekers de status ingetrokken. De dienst waarschuwt dat de gebreken in de afhandeling van aanvragen criminele bendes in de kaart spelen.
WTF. Nou ja niet eens echt een schok.

Wtf is dit nou weer dan

Het lijkt me best verschrikkelijk als je weet dat jouw kind niet al z'n knikkers heeft. Bij wie kan je dan terecht? Je kan hem niet preventief laten opsluiten.

Zou over een oudere Zyzzy kunnen gaan, lees die twitter maar.

eigenwijs
boos
dikke onzin
politie dit dat
auto
ik wilde het niet maar gebeurde
de ander
ze hoefde niks te doen

:roflol:

Politie heeft alle 35.000 berichtjes die ik met mijn ex heen en weer gestuurd heb. Als ik ook maar 1 seconde haar slecht behandeld had dan hadden daar vast wel berichtjes van in het dossier gestaan.

Dat is ook waarom ik het niet erg vind dat ik voor die stalkingszaak aangehouden ben. Het slaat in beginsel nergens op en we hebben nu 1 ex van mij die mij aantoonbaar haat maar moet gaan getuigen dat ik gewoon een onwijs lief vriendje was. Dat ik ook nooit probleem van maakte dat ze niet wilde neuken als ze pil vergeten was staat ook lijnrecht tegenover wat Harmke L. beweert namelijk dat het alleen maar daarom zou draaien :roflol:

Hele gespreksgeschiedenis is nu wel bewaard en kan niet meer door de politie afgenomen worden.

En ik weet ook wel dat de politie gewoon tegen die meisjes zegt dat ze mij moeten deblokkeren in de hoop dat ik me laat provoceren. In combinatie met mijn impulsiefheid alsmede doordat politie ook maar weigert mij serieus te nemen laat ik me soms ook provoceren :o

Terug
Naar boven