Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Ik kan geen andere verklaring bedenken, anders hadden ze kunnen lezen dat ze niet bij jou in de auto mochten stappen :roflol:

:help:

:roflol: had laatst nog pot drop gekregen van de moeder van een 15 jarig meisje die het krantenbericht ook had gelezen.

Mag er toch van uit gaan dat die wel begrijpend kan lezen, of die is gewoon in voor wat kinky moeder dochter shit

:roflol: zo kan je niet wezen

Ik kreeg haar als voorgestelde vriend omdat 80 gemeenschappelijke vrienden had :roflol:
Is ze werkzaam op de basisschool dan.
:roflol: had laatst nog pot drop gekregen van de moeder van een 15 jarig meisje die het krantenbericht ook had gelezen.

Mag er toch van uit gaan dat die wel begrijpend kan lezen, of die is gewoon in voor wat kinky moeder dochter shit

:roflol: zo kan je niet wezen
Sommige moeders weten dat er soms een harde val nodig is bij de kroost, alvorens moeder weer de gewenste autoriteit heeft.

1HxLSsSl.jpg

Je tandvlees ook.

Oh ik ontwijk altijd gezeik, enige keren dat ik contact met die t**f zocht was nadat zij weer had lopen etteren.

Waarom denk je dat de politie moet gaan lopen wapperen met proces verbalen dat ik in de buurt van haar huis was? Terwijl ik op de doorgaande weg reed naar het politie bureau omdat haar vrienden mij weer hadden lopen lastig vallen.

Ja oké ik was in de buurt van haar huis.. maar dan vergeten ze even te vermelden dat ik daar reed omdat ik naar het politie bureau in haar woonplaats ging omdat de politie mij niet terugbelde. Lijkt me toch vrij essentieel :roflol:

Om nog maar niet te beginnen over dat de politie niets wil doen met mijn aangiftes terwijl ik binnenkort moet voorkomen omdat ik hier gezegd heb "harmke lantink is gewoon een dure h**r". Jammer voor haar kan ik nu gewoon mijn telastelegging citeren :roflol:

Maar ga er verder inhoudelijk niet meer op in, de ovj was al mad over mijn opmerking dat als hij gewaterboard zou worden hij ook wel gek zou gaan doen (refererend naar het continue getreiter van de politie). En als de ovj het toch leest, reageer eens op mijn aangetekende brief van augustus 2017 mafkees, termijn is verlopen. :trollface:

Als er 1 iemand is die altijd gezeur heeft ben jij het wel lol.

Is ze werkzaam op de basisschool dan.
Sommige moeders weten dat er soms een harde val nodig is bij de kroost, alvorens moeder weer de gewenste autoriteit heeft.

1HxLSsSl.jpg

Je tandvlees ook.

Op kingdance had ze wel xtc gebruikt :roflol:

Ik bemoei niet meer, hopeloos kind is het. Ze scheld haar eigen moeder ook gewoon uit voor kanker h**r en zulke dingen. Zo kan je gewoon niet zijn eigenlijk

Over t**ten gesproken.. al die pauper aandachtsh**ren op Twitch zijn ook erg onderschijdend bezig

Misschien moet ik ook maar die wijven geld gaan doneren in de hoop dat ik fix met ze krijg. Ze zijn ieder geval meerderjarig :roflol::trollface:

:roflol: ja moet je ook geen relatie nemen met iemand die zich als een clown verkleed. Ben je toch ook een portie achterlijk.

Hoe komt een clown aan een pistool? :thinking:

Was John Wayne Gacy ook geen clown.

GY4E2e6.jpg

Terug
Naar boven