- Waardering
- 21.437
De zee is gulzig.Het lijkt me best verschrikkelijk als je weet dat jouw kind niet al z'n knikkers heeft. Bij wie kan je dan terecht? Je kan hem niet preventief laten opsluiten.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De zee is gulzig.Het lijkt me best verschrikkelijk als je weet dat jouw kind niet al z'n knikkers heeft. Bij wie kan je dan terecht? Je kan hem niet preventief laten opsluiten.

Politie heeft alle 35.000 berichtjes die ik met mijn ex heen en weer gestuurd heb.

Dat is ook waarom ik het niet erg vind dat ik voor die stalkingszaak aangehouden ben. Het slaat in beginsel nergens op

Wij hebben ooit een route door Zwolle uitgestippeld waar je met zo min mogelijk gereden kilometers je zo veel mogelijk chicks zag en heel Zwolle door reed. Dat ik ook nooit probleem van maakte dat ze niet wilde neuken als ze pil vergeten was
ik had mijn ex 10-20 berichtjes gestuurd over de periode van een jaar. Over of ze kon opfl*kkeren met shit rond te lullen, mensen tegen mij op te zetten en een beschrijving hoe ze een telefoonnummer blokkeerde (die uiteraard niet in het politie dossier stond lol). 
Hoe kan je zien hoeveel berichtjes je in een whatsapp chat hebt?

WhatsApp: The Relationship ender
Of was het Trenbolone?![]()

I concur
Geen idee, had de gespreksgeschiedenis aan de politie gegeven toen die zeiden dat ik haar met rust moest laten, om aan te tonen dat zij liep te zieken en zelf liep te provoceren. Die hadden de conclusie getrokken dat het er 35.000 waren![]()

In een periode van tien jaar. De meeste van jouw scharrels konden tien jaar terug niet eens (begrijpend) lezen.Vond het ook veel maar ik heb het toch hier al bijna 20.000 keer voor elkaar gekregen wat achterlijks te bedenken en hier neer te kwakken![]()