Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Was John Wayne Gacy ook geen clown, ook eentje die zich half schminkte.

Is dat die bioscoop schutter?

Het zijn sowieso allemaal van die creapy socially awkward figuren die zulke shit doen. Als je als wijf met zoiets eindigt dan moet je toch eens bepaalde dingen heroverwegen.

Hoe komt een clown aan een pistool? :thinking:

In theorie zou ik voor 1500 euro een pistool voor je kunnen regelen. 9 mm, schoon, zonder serienummer.

En dan ben ik niet eens een doorgewinterde crimineel maar als je met een toestemmingsverklaring van de politie komt wil ik je best voorzien anders brand ik er mijn vingers niet aan :roflol:

Gewoon het is ziek makkelijk een vuurwapen te krijgen in Nederland als je geen mong**l bent en een beetje connecties hebt. Triest maar waar

James Holmes was de bioscoopschutter.

James_Holmes%2C_cropped.jpg

Gacy is naast Dahmer en Bundy de bekendste serial killer.

Wat een fl**ker :trollface:

Nooit van gehoord verder, had laatst wel iets gezien over iemand die 1 of ander horror hotel had gemaakt. Ook wel fascinerende shit :roflol:
Holmes? Te lui om ernaar te zoeken. Maar Holmes was een beruchte. Net als Ed Gein, google die maar eens. Ed Kemper idem.

Norman Bates :dunno:

Misschien vond hij de Batman films ook overroepen?

Heeft hier trouwens iemand de nieuwe McDonald's reclame gezien?

Ging over Chickenwings en als je de huidskleur van de mensen in de thumbnail van de reclame raad ben je net zo racistisch als mij en McDonald's :o. Hoe is Sylvana daar nog niet over getriggered?

Eddie dindu nuffin wrong. He kept his mommas room clean.

Stay tuned for more Happy Days. Milwaukees finest of all those crazy bastards from that city. Something in the water over there just like in Cali.

Ik begin gek te worden :treuren:

Oeps, Eddepet kwam helemaal niet uit Milwaukee :thinking: was upstate Wisconsin

Terug
Naar boven