MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Moest lachen.

Veroordeeld crimineel en radicale moslim Arnoud van Doorn, raadslid in Den Haag en voormalig PVV'er.

Leg even uit wat je met bezettingsmacht bedoeld. Israel verliet Gaza eenzijdig in 2005. Het interim vredesverdrag met de PA erkend Israëlische aanwezigheid op de West Bank. Egypte deelde mede dat zij Gaza afgesloten houden. Wat weet u dat wij niet weten?
Zulke haat oproepen laten precies zien waarom Israel volledig in zijn recht staat om hun grenzen te verdedigen tegen mensen die alleen willen doden en vernietigen op basis van hun geloof.

heet draadje :roflol:

Schuldgevoelens :thinking:

Zoals Pim zou zeggen: Stinkwijf, oprotten!

Mijn moeder had me laatst ook aangegeven omdat ik frituurpan had laten vallen terwijl ik de wazemkap wilde schoonmaken omdat die schoonmaaksters het niet gedaan had :fuu:

Fair enough politie had tegen haar gezegd dat ik het hele huis had vernield maar ik moet wel voorkomen voor het vernielen van een frituurpan (die van mij was), een wazemkap (die niet eens kapot is) en het besmeuren van de vloer, terwijl ik al schoonmaakspullen gehaald had, staan op alle foto's net buiten beeld (gelukkig hebben we de pinbetaling nog) :roflol:

Mijn moeder had me laatst ook aangegeven omdat ik frituurpan had laten vallen terwijl ik de wazemkap wilde schoonmaken omdat die schoonmaaksters het niet gedaan had :fuu:

Fair enough politie had tegen haar gezegd dat ik het hele huis had vernield maar ik moet wel voorkomen voor het vernielen van een frituurpan (die van mij was), een wazemkap (die niet eens kapot is) en het besmeuren van de vloer, terwijl ik al schoonmaakspullen gehaald had, staan op alle foto's net buiten beeld (gelukkig hebben we de pinbetaling nog) :roflol:
:nowai:

Je zou een boek moeten schrijven over al je avonturen.

Doet me denken aan die kerel waarvan de moeder hem aangegeven had omdat hij een dunne kaars naar zijn zusje gegooid had :thinking:

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
:nowai:

Je zou een boek moeten schrijven over al je avonturen.

Ik moet al een boek schrijven voor de rechtbank om mijzelf te verdedigen alleen die heeft de politie recentelijk van mij afgepakt.

Vervelend wel want ik ga geen geld meer uitgeven aan nieuwe Apple producten dus heb ook niet de mogelijkheid backups terug te zetten dus die hele rechtszaken kunnen niet eens meer door gaan.

Voordat het bij het Europese gerechtshof een keer een beslissing genomen is of je een verdachte zijn gegevensdragers mag ontnemen en zodoende hem het recht op een eerlijke verdediging mag ontnemen, ben ik allang 40 :roflol:

Misschien moet je gewoon eens een goede advocaat nemen :dunno:

Misschien moet je gewoon eens een goede advocaat nemen :dunno:

Waarom denk je dat ik niet in de gevangenis zit en dat de politie zo gefrustreerd loopt te doen?:dunno:

Vervelende alleen is dat het Nederlandse rechtssysteem uitgaat van objectieve politie agenten en niet figuren die hun macht misbruiken.

Beetje met droge ogen tegen mij zeggen dat ik mensen die mij bij mijn keel grijpen maar moet negeren en dan privé Whatsapp nummers aan mijn ex geven ipv tegen haar te zeggen blokkeer zijn nummer en zorg dat jouw vrienden hem met rust laten dan is er ook geen gezeik.

En dan heeft de politie het recht om jouw ontlastende bewijs af te pakken onder het mom van onderzoek doen.. terwijl ik ze de volledige gespreksgeschiedenis al had gegeven en uit het dossier blijkt dat ze daar niks mee gedaan hebben. Dus wat moeten ze nog met mijn telefoon behalve treiteren? Ik heb notabene gewoon toegegeven dat ik haar benaderd heb en ik heb ook meerdere malen naar de politie gestuurd dat ik haar ga benaderen als zij niet zorgen dat ik met rust gelaten wordt :roflol:

Er is niks geen onderzoeksgrond meer, ik heb gewoon netjes erkend dat ik haar een paar sms'jes gestuurd heb. Meer is mij ook niet te lasten gelegd alleen de politie doet alles om te verhullen onder welke omstandigheden die sms'jes gestuurd zijn. (Daarom staat mijn uitgebreide beschrijving van hoe je een nummer blokkeert niet in het dossier)

Weet ook niet of het toegestaan is maar ik zou met liefde het hele dossier van die stalkingszaak hier neer plempen. :dunno:

:roflol: ik heb mijn zusje 1 keer tegen de vlakte geslagen met een bitchslap nadat ze mij in mijn gezicht tufte. Ze dacht mama is er bij dus ik kan wel stoer doen. Niet dus :o

Verder eigenlijk nooit geweld tegen personen gebruikt behalve toen mijn vader vuurwerk aan de politie gaf. Het is dat de politie weer naar binnen kwam zetten anders had ik hem echt kapot geslagen :roflol:

Waarom denk je dat ik niet in de gevangenis zit en dat de politie zo gefrustreerd loopt te doen?:dunno:

Vervelende alleen is dat het Nederlandse rechtssysteem uitgaat van objectieve politie agenten en niet figuren die hun macht misbruiken.

Beetje met droge ogen tegen mij zeggen dat ik mensen die mij bij mijn keel grijpen maar moet negeren en dan privé Whatsapp nummers aan mijn ex geven ipv tegen haar te zeggen blokkeer zijn nummer en zorg dat jouw vrienden hem met rust laten dan is er ook geen gezeik.

En dan heeft de politie het recht om jouw ontlastende bewijs af te pakken onder het mom van onderzoek doen.. terwijl ik ze de volledige gespreksgeschiedenis al had gegeven en uit het dossier blijkt dat ze daar niks mee gedaan hebben. Dus wat moeten ze nog met mijn telefoon behalve treiteren? Ik heb notabene gewoon toegegeven dat ik haar benaderd heb en ik heb ook meerdere malen naar de politie gestuurd dat ik haar ga benaderen als zij niet zorgen dat ik met rust gelaten wordt :roflol:

Er is niks geen onderzoeksgrond meer, ik heb gewoon netjes erkend dat ik haar een paar sms'jes gestuurd heb. Meer is mij ook niet te lasten gelegd alleen de politie doet alles om te verhullen onder welke omstandigheden die sms'jes gestuurd zijn. (Daarom staat mijn uitgebreide beschrijving van hoe je een nummer blokkeert niet in het dossier)

Weet ook niet of het toegestaan is maar ik zou met liefde het hele dossier van die stalkingszaak hier neer plempen. :dunno:

Mag ook in PM uiteraard ;)

giphy.gif

Wel opeenvolgende paginanummers, en het liefst ook wat de benadeelde partij heeft :D Al denk ik dat jouw verklaringen al goud zijn.
Shit man kan je niet wachten tot morgen, dan is het vrijdag en hebben we ook nog Pinksteren erbij.

Terug
Naar boven