Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Cookies op AD.nl | AD.nl

Douglas zwicht: hoofddoek personeel toegestaan in alle Europese winkels

Had het dan gelijk goedgekeurd kom je beter in het nieuws.

Blijft goed:

Het beste slechtste interview aller tijden.

HB94pmal.jpg

Oplichtvlogger Snapking krijgt werkstraf voor belediging | ThePostOnline
De vlogger voorheen bekend als Snapking heeft vrijdag van de rechter in Zwolle een werkstraf van veertig uur gekregen voor het vernederen van een jongen met het syndroom van Down.

De zaak draait om een filmpje van een paar seconden. Hierin pest de 21-jarige Tim van Teunenbroek uit Almere, eerder bekend als vlogger Snapking, in een supermarkt een jongen met het syndroom van Down. Die jongen liep boos en schreeuwend weg. Het filmpje belandde op internet. Huilend betuigde de vlogger vrijdag in de rechtbank spijt van het filmen.

Het is niet de eerste keer dat hij voor de rechter moest verschijnen. Zo kreeg hij eerder taakstraffen en een maand cel voorwaardelijk voor mishandelingen en is hij veroordeeld voor openbare dronkenschap.
Wie?

Slisking ex van superster Famke autotune loise?

Wanneer je het normale leven ''buiten zijn' gaat noemen weet je dat je wat verkeerds gedaan hebt :trollface:

Funny cuz it's true.

Zit in gesealde plastic bakken

De black boxes :roflol:

Dan is dat maar een mild regime. Na vijf uur ook? Ik vind het apart dat drie reinigers kennelijk na jouw boosheid er de brui aan hebben gegeven. Wat ik ervan begrepen had vinden de meeste het wel fijn om een beetje te reinigen. Maar goed dat zijn dan regimes waar je 21-23 uur per dag op cel zit, afhankelijk of er een werkplaats is (en activiteiten).

Zijn landelijke richtlijnen voor, er wordt verschil gemaakt tussen PI en hvb.
In een PI gaat om 16.45 Deur dicht, 2x in de week avondrecreatie van 17.30 tot 19.30 of van 19.30 tot 21.30 afhankelijk van aantal gedetineerden op de afdelingh.
Niet in hvb btw, daar is geen avondrecreatie.

Funny cuz it's true.

In een PI gaat om 16.45 Deur dicht, 2x in de week avondrecreatie van 17.30 tot 19.30 of van 19.30 tot 21.30 afhankelijk van aantal gedetineerden op de afdelingh.
Ah ja ik had het de hele tijd over HvB. Ook omdat ik altijd dacht dat je pas naar een PI kon, wegens drukte of cellentekort, na een maand of 6-10. Is misschien anno 2018 anders.

De black boxes
Ah ja ik had het de hele tijd over HvB. Ook omdat ik altijd dacht dat je pas naar een PI kon, wegens drukte of cellentekort, na een maand of 6-10. Is misschien anno 2018 anders.

In de regel kom je pas in een PI terecht als je afgestraft bent, ongeacht of je nog beroepmogelijkheden hebt.

Laatst bewerkt:
Funny cuz it's true.

Tegenwoordig heb je ook arrestantenregime :p

Hvb en pi is in principe het zelfde alleen je dagrooster is soberder bij hvb regime.

Is volgens mij afhankelijk van afgestraft of nog niet afgestraft.

Ja hvb is niet afgestraft en gevangenis/pi voor wel afgestraft. Voor je veroordeeld bent heb je dus een zwaarder regime en als je veroordeeld wordt en via de politie aangehouden wordt (voor boetes, niet zelfmelden ed) kom je de eerste 8 weken op een arrestanten regime. 22 uur per dag op cel ongeveer of op 6 persoons cel.

Dus een week zitten voor boetes is heel wat kutter dan wanneer je iemand vermoord hebt :roflol:

In HvB kon je gewoon je straf uitzitten hoor. Heb weleens mensen gezien die er twee jaar lang zaten, en de strafzaak was daarvoor reeds afgerond. Er was domweg geen ruimte om overplaatsing naar PI in werking te zetten. Dit was wel voor pakweg 2010, wellicht speelt dit niet meer.

Terug
Naar boven