Ik zie met de beste wil van de wereld niet in hoe dat ons probleem is.
We maken er toch juist ons probleem van als we ze hier heen halen?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie met de beste wil van de wereld niet in hoe dat ons probleem is.

We maken er toch juist ons probleem van als we ze hier heen halen?![]()
Helemaal Gestapo geworden. Laat ze lekker daar en hopelijk gaan ze dood.

Wie?De vlogger voorheen bekend als Snapking heeft vrijdag van de rechter in Zwolle een werkstraf van veertig uur gekregen voor het vernederen van een jongen met het syndroom van Down.
De zaak draait om een filmpje van een paar seconden. Hierin pest de 21-jarige Tim van Teunenbroek uit Almere, eerder bekend als vlogger Snapking, in een supermarkt een jongen met het syndroom van Down. Die jongen liep boos en schreeuwend weg. Het filmpje belandde op internet. Huilend betuigde de vlogger vrijdag in de rechtbank spijt van het filmen.
Het is niet de eerste keer dat hij voor de rechter moest verschijnen. Zo kreeg hij eerder taakstraffen en een maand cel voorwaardelijk voor mishandelingen en is hij veroordeeld voor openbare dronkenschap.
Dat is toch totaal verschillend per persoon. Zelfde als mensen die zeggen dat je een god nodig bent om je leven compleet te maken koekoek.

Wanneer je het normale leven ''buiten zijn' gaat noemen weet je dat je wat verkeerds gedaan hebt![]()

Dan is dat maar een mild regime. Na vijf uur ook? Ik vind het apart dat drie reinigers kennelijk na jouw boosheid er de brui aan hebben gegeven. Wat ik ervan begrepen had vinden de meeste het wel fijn om een beetje te reinigen. Maar goed dat zijn dan regimes waar je 21-23 uur per dag op cel zit, afhankelijk of er een werkplaats is (en activiteiten).
Ah ja ik had het de hele tijd over HvB. Ook omdat ik altijd dacht dat je pas naar een PI kon, wegens drukte of cellentekort, na een maand of 6-10. Is misschien anno 2018 anders.Funny cuz it's true.
De black boxes
Zijn landelijke richtlijnen voor, er wordt verschil gemaakt tussen PI en hvb.
In een PI gaat om 16.45 Deur dicht, 2x in de week avondrecreatie van 17.30 tot 19.30 of van 19.30 tot 21.30 afhankelijk van aantal gedetineerden op de afdelingh.
Niet in hvb btw, daar is geen avondrecreatie.
Ah ja ik had het de hele tijd over HvB. Ook omdat ik altijd dacht dat je pas naar een PI kon, wegens drukte of cellentekort, na een maand of 6-10. Is misschien anno 2018 anders.
Funny cuz it's true.
De black boxes
Zijn landelijke richtlijnen voor, er wordt verschil gemaakt tussen PI en hvb.
In een PI gaat om 16.45 Deur dicht, 2x in de week avondrecreatie van 17.30 tot 19.30 of van 19.30 tot 21.30 afhankelijk van aantal gedetineerden op de afdelingh.
Niet in hvb btw, daar is geen avondrecreatie.

Ah ja ik had het de hele tijd over HvB. Ook omdat ik altijd dacht dat je pas naar een PI kon, wegens drukte of cellentekort, na een maand of 6-10. Is misschien anno 2018 anders.
Hvb en pi is in principe het zelfde alleen je dagrooster is soberder bij hvb regime.
Is volgens mij afhankelijk van afgestraft of nog niet afgestraft.