XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Ja je weet wat ze doen met kinderprikkers in jilla.
Die worden meestal geplaatst op een afdeling waar het relatief veilig is. Of met "soortgenoten", of op een afdeling waar lui niet eens vuur op cel mogen, of in een hoek of op een ring waar het rustig is en bewakers het goed in de gaten kunnen houden. Sommige gevangenissen of huis van bewaringen plaatsen die lui achter een deur met een kleurtje.

Is zeker een interessante vraag, ook m.b.t. de psychologische en culturele gevolgen. Feminisme is ook niet helemaal gezond en de dwang daaruit voor vrouwen om iets anders dan een gezin te kiezen pakt voor velen echt niet gelukkig uit. Biologisch is het dan al snel te laat.

Buiten die traditionele rollen is er gewoon niet zo veel waar mensen echt gelukkig van worden, met alle gevolgen van dien. Denk dat social media en die hele social justice hectiek als verschijnsel ook voortkomt uit een gemis, van maatschappelijke cohesie en betrokkenheid. Als je dan ook nog geen kinderen neemt wat moet je dan met je leven?

Lang geleden was zo'n soros figuur een eenzame heks met teveel katten geworden die wat buiten het dorp stond te kakelen maar nu kunnen ze met die zuurheid en afkeer tegen de realiteit goed geld verdienen.

Als je kinderen moet hebben om je leven een doel te geven. Ik heb er geen en vind dat ik meer leef dan veel van die mensen die er wel hebben.

Als je kinderen moet hebben om je leven een doel te geven. Ik heb er geen en vind dat ik meer leef dan veel van die mensen die er wel hebben.

Dat is toch totaal verschillend per persoon. Zelfde als mensen die zeggen dat je een god nodig bent om je leven compleet te maken koekoek.

Je celdeur is de hele dag los
Dan is dat maar een mild regime. Na vijf uur ook? Ik vind het apart dat drie reinigers kennelijk na jouw boosheid er de brui aan hebben gegeven. Wat ik ervan begrepen had vinden de meeste het wel fijn om een beetje te reinigen. Maar goed dat zijn dan regimes waar je 21-23 uur per dag op cel zit, afhankelijk of er een werkplaats is (en activiteiten).

Dan is dat maar een mild regime. Na vijf uur ook? Ik vind het apart dat drie reinigers kennelijk na jouw boosheid er de brui aan hebben gegeven. Wat ik ervan begrepen had vinden de meeste het wel fijn om een beetje te reinigen. Maar goed dat zijn dan regimes waar je 21-23 uur per dag op cel zit, afhankelijk of er een werkplaats is (en activiteiten).

1 zou al overgeplaatst worden dus er kwam toch een plek vrij.

En reiniger zijn is gewoon beetje de afdeling schoonmaken en eten rond brengen enz. Meeste willen omdat je er elke dag 2 euro ofzo voor krijgt

Douglas zwicht: hoofddoek personeel toegestaan in alle Europese winkels
Parfumerieketen Douglas gaat een Europese, concernbrede kledingrichtlijn opstellen om te voorkomen dat er ooit nog incidenten zijn met moslima's die geen hoofddoek mogen dragen op het werk.

Douglas kreeg gisteren hevige kritiek, nadat een winkelbediende van de vestiging in Leeuwarden naar het magazijn was verbannen omdat ze een hoofddoek was gaan dragen. De manager in Leeuwarden vond een zichtbaar religieuze uiting strijdig met de kledingrichtlijn van het bedrijf. 's Avonds bood Douglas Nederland - na overleg met het Duitse moederbedrijf - excuses aan. Meteen meldde het bedrijf ook dat de kledingrichtlijn aangepast zou worden.

Cookies op AD.nl | AD.nl

Ik zie met de beste wil van de wereld niet in hoe dat ons probleem is.

Ons probleem is hoe we figuren als Fatima Elatik kwijtraken.

Terug
Naar boven