AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Ik heb trouwens nog een site vol N-moppen wil je die nog @Punjab staan hele gevatte tussen!

Er zijn genoeg n*gers doe normaal zijn en werken hoor. Alleen dat zie he niet op Dumpert. @Brutushakt toch?

Ja nee dat bedoel ik, bij onze vriendengroep zit ook een n*ger terwijl de meeste gewoon anti buitenlanders zijn.

Zit zo 1 van die lui te roepen dat ze 's Avonds in de club wel een paar van die k.. n*gers in elkaar zouden trappen. Dus die n*ger zo: ja je doet maar maar beter geef je deze n*ger een biertje en geen trap :roflol:

Sylvana volk zou allang zwaar getriggered zijn.

Ja nee dat bedoel ik, bij onze vriendengroep zit ook een n*ger terwijl de meeste gewoon anti buitenlanders zijn.

Zit zo 1 van die lui te roepen dat ze 's Avonds in de club wel een paar van die k.. n*gers in elkaar zouden trappen.
Het houdt ook niet op, niet van zelf. Was het niet in de kinderdisco?

Ik denk dat ik mijn idee hier over maar beter niet openbaar schrijf :)
Overigens bestaat racisme imo niet, en is ''racisme'' niet meer of niet minder dan een natuurlijk gegeven dat bij geen enkel mens echt ontbreekt. Iets roepen of iets niet voelen zijn dan ook 2 verschillende zaken.
Wel is het inmiddels een soort van trucje van den minderen geworden om snel iets voor elkaar te krijgen, en het werkt ! !
je zult ook altijd net zien dat de psychopaat net die ene zwakkeling te pakken weet te krijgen, zelfde trucje. Of dat aso kind uit de buurt die zijn voet tussen de deur zet wanneer iemand niet buiten mag komen spelen...

Een vriend van mij zei ooit eens tegen een racisme roepende Marokkaan:

Als jij een leeuw zag rond lopen, zou je die dan gaan aaien?

Dus die Mocro: nee wat denk jij dan beest is gevaarlijk.

Dus die vriend van mij: ja hoe weet je dat dat beest gevaarlijk is? Voor het zelfde geld is die vegetarisch en lust die niet eens Marokkanen. Nu word die leeuw niet geaaid omdat jij aanneemt dat dat beest gevaarlijk is, en ga jij op ons lopen haten terwijl jouw soortgenoten zich continue misdragen en op opsporing verzocht en het nieuws komen.

Als jij die leeuw niet wilt aaien dan zorg je eerst maar dat jouw mede soortgenoten zich gedragen voor je van ons verwacht dat wij jullie in onze buurt laten.

Mocro keek m stom aan en liep weg :roflol:

99% van het racisme tegenwoordig heeft niks met racisme te maken maar met menselijk instinct waarbij je onbewust een gevaarinschatting maakt gebaseerd op wat je mee gekregen hebt.

En ja je hebt gewoon een vele malen hogere kans dat er shit binnen je bedrijf gejat wordt als je een Mocro aanneemt ipv een nederlander, dat is geen racisme, dat zijn objectieve statistieken.

Het houdt ook niet op, niet van zelf. Was het niet in de kinderdisco?

Geen idee, ik ga niet uit met mensen die ruzie maken met uitgaan :roflol: ze stonden op de trein te wachtten toen ik langs reed dus even kijken wat voor voorraad aan drank drugs en andere meug weer mee zou gaan.

Laatste keer dat ik met zulk volk uit ging zat dat wijf een ander meisje vol in haar gezicht te stompen en trekt vervolgens telefoon uit handen van dat meisje en smijt die kapot :roflol:

Een vriend van mij zei ooit eens tegen een racisme roepende Marokkaan:

Als jij een leeuw zag rond lopen, zou je die dan gaan aaien?
Dus die Mocro: nee wat denk jij dan beest is gevaarlijk.

Dus die vriend van mij: ja hoe weet je dat dat beest gevaarlijk is? Voor het zelfde geld is die vegetarisch en lust die niet eens Marokkanen. Nu word die leeuw niet geaaid omdat jij aanneemt dat dat beest gevaarlijk is, en ga jij op ons lopen haten terwijl jouw soortgenoten zich continue misdragen en op opsporing verzocht en het nieuws komen.

Als jij die leeuw niet wilt aaien dan zorg je eerst maar dat jouw mede soortgenoten zich gedragen voor je van ons verwacht dat wij jullie in onze buurt laten.

Mocro keek m stom aan en liep weg :roflol:
+1 voor stom kijkende Mocro. :roflol:

En ja je hebt gewoon een vele malen hogere kans dat er shit binnen je bedrijf gejat wordt als je een Mocro aanneemt ipv een nederlander, dat is geen racisme, dat zijn objectieve statistieken.
Ben benieuwd naar de statistieken. Geef maar een gil. Vooralsnog idd geen racisme, maar discriminatie. :p Maar eens dat veel te snel de racismekaart wordt getrokken.

Die buitenlanders hier op het dorp zijn ook schijtesbang voor de honden van vrienden van mij :o . Vuile (honden)racisten.
De meeste idd. Komt grotendeels door de opvoeding. Wordt al vanaf kleins af aan gewaarschuwd voor honden want die kunnen bijten en gevaarlijk zijn. Als je dat als klein kind al hoort dan ga je je ernaar gedragen. In sommige culturen is het ook zo dat er veel zwerfhonden rondlopen die vals zijn. Goed voorbeeld is Suriname, lopen valse honden rond daar die echt grijpen en daardoor zijn veel Surinamers als de dood voor honden. Veel mensen die bang zijn gaan gek doen als ze honden zien, rennen of gek stemmetje, waardoor veel honden denken dat is leuk ga ik op af. Kan je 10x uitleggen, 10x hetzelfde liedje. Zullen ook anders ruiken hier en daar wat veel honden, die van nature nieuwsgierig zijn, doen besluiten op onderzoek uit te gaan.

De meeste idd. Komt grotendeels door de opvoeding. Wordt al vanaf kleins af aan gewaarschuwd voor honden want die kunnen bijten en gevaarlijk zijn. Als je dat als klein kind al hoort dan ga je je ernaar gedragen. In in sommige culturen is het ook zo dat er veel zwerfhonden rondlopen die vals zijn. Beste voorbeeld is Suriname.

Ja dat is toch ook logisch

Maar hoe is het dan raar als opsporingsverzocht vol staat met getinte personen dat anders gekeken wordt naar mensen met een blanke huid tegenover getint?

Groot deel van de buitenlandse vrienden die ik heb hebben op Wilders gestemd, niet omdat ze het eens zijn met zijn extremistische uitspraken maar omdat die "kutmarokkanen" gewoon hun goede naam verneuken. Dus dan hebben ze liever dat het aangepakt wordt en hij was 1 van de weinige die concreet die shit wilde aanpakken.

Ja van die lijstjes ben ik op de hoogte. Ging mij even specifiek om het voorbeeld dat je gaf.

Wat ik mij trouwens afvraag, als iemand hier geboren en getogen is maar ouders heeft uit een ander land wordt die dan in dergelijk onderzoek geregistreerd als Nederlander of als iemand met bijvoorbeeld een Marokkaaanse achtergrond? Dat zou kunnen betekenen dat het werkelijke aantal mensen met een bepaalde achtergrond nog vele malen hoger ligt.
Dat geldt zowel voor personen met een Nederlandse achtergrond als voor personen met Turkse, Marokkaanse, Antilliaanse of Surinaamse achtergrond.
Of wanneer wordt iemand geregistreerd als een persoon met een achtergrond en vanaf wanneer niet. Zo'n beetje heel NL heeft namelijk een achtergrond, is maar net tot hoever je terugkijkt.

Volgens mij ben je zelfs een allochtoon als 1 ouder uit het buitenland komt en je zelf in Nederland bent geboren, maar kan het mis hebben.

Ja van die lijstjes ben ik op de hoogte. Ging mij even specifiek om het voorbeeld dat je gaf.

Wat ik mij trouwens afvraag, als iemand hier geboren en getogen is maar ouders heeft uit een ander land wordt die dan in dergelijk onderzoek geregistreerd als Nederlander of als iemand met bijvoorbeeld een Marokkaaanse achtergrond? Dat zou kunnen betekenen dat het werkelijke aantal mensen met een bepaalde achtergrond nog vele malen hoger ligt. Of wanneer wordt iemand geregistreerd als een persoon met een achtergrond en vanaf wanneer niet. Zo'n beetje heel NL heeft namelijk een achtergrond, is maar net tot hoever je terugkijkt.

Ja dat zal mij niet eens verbazen eerlijk gezegd :roflol:

Maar sowieso als in Duitsland 2 duitse herders met elkaar neuken komen er duitse herderpups uit
Neuken 2 IJslandse herders in ijsland met elkaar komen er IJslandse herders uit
Maar als die IJslandse herders in duitsland met elkaar neuken en pups krijgen dan zouden dat dus Duitse herders moeten zijn?

WTF-Shit-Memes-Wtf-is-this-shit.jpg

Maar sowieso als in Duitsland 2 duitse herders met elkaar neuken komen er duitse herderpups uit
Neuken 2 IJslandse herders in ijsland met elkaar komen er IJslandse herders uit
Maar als die IJslandse herders in duitsland met elkaar neuken en pups krijgen dan zouden dat dus Duitse herders moeten zijn?
Hou het nou voorlopig gewoon bij kinderen. Dit wordt chaos. 1 topic tegelijk!

giphy.gif

Hou het nou voorlopig gewoon bij kinderen. Dit wordt chaos. 1 topic tegelijk!

Gaat mij er om dat het er niet om zou moeten gaan waar de f**k je op deze aardkloot je moeder uit geperst bent maar uit wat voor moeder je gekomen bent en welk zaad daar in geblaft werd.

Gaat mij er om dat het er niet om zou moeten gaan waar de f**k je op deze aardkloot je moeder uit geperst bent maar uit wat voor moeder je gekomen bent en welk zaad daar in geblaft werd.
Als jouw pa het op de verwarming had gespoten was het met een sisser afgelopen :roflol:

uMed5RK0_t.jpg

Terug
Naar boven