MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Gvd dbb is op dreef vandaag :roflol:

mijn gezicht dit hele topic
7a3d0dc4294e3940c4620f86d5d9d42d.jpg

Gvd dbb is op dreef vandaag :roflol:

mijn gezicht dit hele topic
7a3d0dc4294e3940c4620f86d5d9d42d.jpg

Ik had me juist voorgenomen dit topic niet te verneuken, heb al paar keer Backspace ingedrukt om niet over 1 van mijn exen te gaan beginnen :fuu:

Alles heb ik nou wel uit gebraakt, verder valt toch niks toe te voegen over die wijven.

Ik had me juist voorgenomen dit topic niet te verneuken, heb al paar keer Backspace ingedrukt om niet over 1 van mijn exen te gaan beginnen :fuu:

Alles heb ik nou wel uit gebraakt, verder valt toch niks toe te voegen over die wijven.
Je bent gvd nu een titel van het topic dus je zult leveren vieze verkrachter dat je bent.

Heb toch het idee dat dat komt door vaak weg te moeten rennen van waakhonden :o

De politie vraagt ook wel eens of onze hond niet bijt :roflol:

Nee maar ze schooit wel bij iedereen om aandacht, verliest bonken veel witte haren en ik gun jullie niet mijn harenroller.

Durf mijn handen er voor in het vuur te steken dat er in bijna alle politie auto's en bureau's hier in de regio haren van mijn fucking hond liggen :roflol:

Je bent gvd nu een titel van het topic dus je zult leveren vieze verkrachter dat je bent.

Ik heb niks meer om te leveren :sad:

De laatste minderjarige waar ik mee om ging zei lachend om dat krantenbericht dat ik zeker zou wachtten tot ze 18 was met haar te verkrachten

Maar heb d'r niet verkracht en heb geen minderjarige meer in mijn leven waar ik nog alleen mee om ga. Helaas..

Ik heb niks meer om te leveren :sad:

De laatste minderjarige waar ik mee om ging zei lachend om dat krantenbericht dat ik zeker zou wachtten tot ze 18 was met haar te verkrachten

Maar heb d'r niet verkracht en heb geen minderjarige meer in mijn leven waar ik nog alleen mee om ga. Helaas..
Leest de politie mee of zo

Inb4 xixyxyxyxy aan het werk bij boekenpakketten inleveren.

"goh meisje dat wiskundeboek dat je kwijt bent geraakt is 35 euro, maar..."

edit: "maar ik kan je ook dagelijks naar school heen en weer rijden"

Alleen dr zijn geen wedstrijden meer :sad:

Ik ga niet meer met minderjarige om dus er gaat niets nieuws meer komen

En nu ze mijn laptop en telefoon in beslag genomen hebben is het eerst wachtten tot ze daar mee klaar zijn voor überhaupt ook maar 1 rechtszitting door kan gaan.. kan redelijkerwijs niet van mij verwacht worden dat ik 6 en 4 jaar na dato nog weet hoe en wat buiten de algemene zooi :o

Alleen dr zijn geen wedstrijden meer :sad:

Ik ga niet meer met minderjarige om dus er gaat niets nieuws meer komen

En nu ze mijn laptop en telefoon in beslag genomen hebben is het eerst wachtten tot ze daar mee klaar zijn voor überhaupt ook maar 1 rechtszitting door kan gaan.. kan redelijkerwijs niet van mij verwacht worden dat ik 6 en 4 jaar na dato nog weet hoe en wat buiten de algemene zooi :o

Ik vind het best wel jammer, bedoel het is toch een hoofdstuk van ons DBB leven dat jij nu besluit te beëindigen..

Oh ik heb niks te verbergen voor de politie hoor

Blijf het een stel mong*len vinden die niet eens hun typediploma kunnen halen. Ga gewoon niet tof doen als je zelf al niet eens in staat bent om met 10 vingers te typen. Gewoon als je als iemand die veel achter een computer zit niet met 10 vingers kan typen ben je gewoon een mong**l.

Ben echt serieus benieuwd hoeveel tijd justitie verneukt door mong*len die niet met 10 vingers kunnen typen. Denk dat dat de maatschappij echt bakken met geld kost.

• Like
Waarderingen: Vonk
Je gaat uit de titel hoor. Je kan duidelijk de druk niet aan. Post anders dat dossier. Rand je zus aan of doe iets met je dag. Wij allen rekenen op je.

Ik heb je al gezegd dat je van mij best Kevin Dijkstra van de politie in Ommen mag bellen, dan wil ik hem best een toestemmingsverklaring sturen dat hij die USB met 35.000 berichtjes aan jou geeft :dunno:

De politie wilt ze toch niet lezen of in het dossier doen dus wat moet ik dan daarin te verbergen hebben? Ik heb nooit nudes of wat dan ook gestuurd.

Ik heb zelfs mijn telefoon geunlockt bij hun op de balie gelegd dat ze hem best mogen onderzoeken als ze mijn aangifte opnamen. Wilde ze niet en dan nu tof doen dat ze ze niet terug willen geven omdat ik hun het wachtwoord niet wil geven.

Terug
Naar boven