- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Ja met zo'n haakarm heb je nog al eens te neiging om te graaaaaaaaaaaaaaaien
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja met zo'n haakarm heb je nog al eens te neiging om te graaaaaaaaaaaaaaaien
hoe vindt je deze trouwens-
Wildcard om nooit meer mijn deadlift te dempen iig.. Ja dat is zo. Maar geweld tegen politie valt niet te tolereren, let daarbij ook op de omgeving. Dat meisje valt de agent aan, dan is het poldermodel uitgewerkt. Als ze zelf normaal had gedaan was er niks aan de hand geweest. Om in NL klappen te krijgen van politie moet je in de regel toch ver heen zijn. Had agent met minder toe kunnen doen, vast wel. Meisje is vast als troost door tien donkere meneren uit elkaar getrokken.Ik ben gewoon serieus tegen politie geweld. Ik ben voor een beschaafde oplossing in dit kut land, anders zijn er te veel tyfuslijer s die deze baan puur en alleen willen om zogenaamde macht te misbruiken en thuis niets te vertellen hebben, dan komen we uiteindelijk weer uit bij zekere politieke partijen.
Ja dat is zo. Maar geweld tegen politie valt niet te tolereren, let daarbij ook op de omgeving. Dat meisje valt de agent aan, dan is het poldermodel uitgewerkt. Als ze zelf normaal had gedaan was er niks aan de hand geweest. Om in NL klappen te krijgen van politie moet je in de regel toch ver heen zijn.
LOL ja swa regendans doen. zo als @Carloz zou zeggnJa dat is zo. Maar geweld tegen politie valt niet te tolereren, let daarbij ook op de omgeving. Dat meisje valt de agent aan, dan is het poldermodel uitgewerkt. Als ze zelf normaal had gedaan was er niks aan de hand geweest. Om in NL klappen te krijgen van politie moet je in de regel toch ver heen zijn. Had agent met minder toe kunnen doen, vast wel. Meisje is vast als troost door tien donkere meneren uit elkaar getrokken.
Dat is toch zo als je een ieder aan zou vallen?Als je een politieagent aanvalt mag je toch blij zijn als het bij een klap blijft![]()
Als je een politieagent aanvalt mag je toch blij zijn als het bij een klap blijft![]()
Kan iedereen nu gewoon eens stoppen met oordelen over het gedrag van een agent aan de hand van zo’n soundbite.

Ik ben gewoon serieus tegen politie geweld. Ik ben voor een beschaafde oplossing in dit kut land, anders zijn er te veel tyfuslijer s die deze baan puur en alleen willen om zogenaamde macht te misbruiken en thuis niets te vertellen hebben, dan komen we uiteindelijk weer uit bij zekere politieke partijen.

Dus de NPO wil dat we gaan betalen om te kunnen kijken naar programma's die we al hebben betaald. Lekker verdienmodel.De tv-kijker moet volgend jaar extra geld neerleggen om programma’s van de publieke omroep te kunnen zien. Om het krimpende budget uit Den Haag te compenseren, geeft de NPO vol gas met zijn betaaldienst NPO Start Plus. Programma’s die nu nog gewoon te zien zijn op de openbare netten, vooral documentaires en drama, verdwijnen straks achter een betaalmuur. Dit blijkt uit het Jaarplan Video 2019, dat in handen is van deze krant.