MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

hoe vindt je deze trouwens-
vannochtend om 6 uur stond de onderbuurvrouw 2 maal keihard aan te bellen om dat zij zich buitengesloten had..
ben je dan een asociaal of??? Wildcard om nooit meer mijn deadlift te dempen iig..
echt boos. serieus ja...
aso's

Ik ben gewoon serieus tegen politie geweld. Ik ben voor een beschaafde oplossing in dit kut land, anders zijn er te veel tyfuslijer s die deze baan puur en alleen willen om zogenaamde macht te misbruiken en thuis niets te vertellen hebben, dan komen we uiteindelijk weer uit bij zekere politieke partijen.
Ja dat is zo. Maar geweld tegen politie valt niet te tolereren, let daarbij ook op de omgeving. Dat meisje valt de agent aan, dan is het poldermodel uitgewerkt. Als ze zelf normaal had gedaan was er niks aan de hand geweest. Om in NL klappen te krijgen van politie moet je in de regel toch ver heen zijn. Had agent met minder toe kunnen doen, vast wel. Meisje is vast als troost door tien donkere meneren uit elkaar getrokken.

Iets als dit vind ik dan wel weer prima.

Edit:
skippen naar 3 minuten, timestamp lukt me niet.

Laatst bewerkt:
Ja dat is zo. Maar geweld tegen politie valt niet te tolereren, let daarbij ook op de omgeving. Dat meisje valt de agent aan, dan is het poldermodel uitgewerkt. Als ze zelf normaal had gedaan was er niks aan de hand geweest. Om in NL klappen te krijgen van politie moet je in de regel toch ver heen zijn.

De omgeving, stadhuisplein in Rotterdam, daar lopen wel ergere debielen rond.

Ja dat is zo. Maar geweld tegen politie valt niet te tolereren, let daarbij ook op de omgeving. Dat meisje valt de agent aan, dan is het poldermodel uitgewerkt. Als ze zelf normaal had gedaan was er niks aan de hand geweest. Om in NL klappen te krijgen van politie moet je in de regel toch ver heen zijn. Had agent met minder toe kunnen doen, vast wel. Meisje is vast als troost door tien donkere meneren uit elkaar getrokken.
LOL ja swa regendans doen. zo als @Carloz zou zeggn

Kan iedereen nu gewoon eens stoppen met oordelen over het gedrag van een agent aan de hand van zo’n soundbite.

En ja, een arrestant slaan wanneer dat nodig is kan een effectieve manier zijn om iemand uit te schakelen / onder controle te krijgen. Man, vrouw of iets er tussenin maakt niks uit.

gvd :roflol: is dit een zusje van een vriend van @I Xyzyx I die zonder rijbewijs rijdt

Zal wel moeten, ze is sowieso te jong voor een rijbewijs.

Testbeeld.
giphy.gif

Wat zit ze in filmpje 2 vanaf 00:43 trouwens aan hem bij z'n riem?

Ik ben gewoon serieus tegen politie geweld. Ik ben voor een beschaafde oplossing in dit kut land, anders zijn er te veel tyfuslijer s die deze baan puur en alleen willen om zogenaamde macht te misbruiken en thuis niets te vertellen hebben, dan komen we uiteindelijk weer uit bij zekere politieke partijen.

In de gevangenis van Mechelen is woensdag de nationale minuut stilte voor de slachtoffers van Luik helemaal teloorgegaan. Toen ‘de minuut’ startte begonnen verschillende gevangenen op de deuren te bonken en “Allah Akbar” te scanderen.

De gevangenisdirectie voelde zich bedreigd en overwoog even om de politie in te schakelen maar dat gebeurde uiteindelijk niet. Volgens onze informatie zou één van de onruststokers nadien een sanctie gekregen hebben.

Kathleen Van De Vijver, woordvoerster van het Gevangeniswezen bevestigt dat “er ongepast gereageerd is tijdens de nationale minuut stilte. Van de betrokken personen zijn de namen genoteerd en overgemaakt aan de bevoegde diensten. Zij worden strik opgevolgd en van nabij geobserveerd”.

:hamer:

De tv-kijker moet volgend jaar extra geld neerleggen om programma’s van de publieke omroep te kunnen zien. Om het krimpende budget uit Den Haag te compenseren, geeft de NPO vol gas met zijn betaaldienst NPO Start Plus. Programma’s die nu nog gewoon te zien zijn op de openbare netten, vooral documentaires en drama, verdwijnen straks achter een betaalmuur. Dit blijkt uit het Jaarplan Video 2019, dat in handen is van deze krant.
Dus de NPO wil dat we gaan betalen om te kunnen kijken naar programma's die we al hebben betaald. Lekker verdienmodel.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/211...&utm_medium=referral&utm_campaign=twitterfeed

Terug
Naar boven