- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
In Rotterdam heb ik anders niemand horen klagen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In Rotterdam heb ik anders niemand horen klagen.
0.54 we kunnen ook een communistische manier instellen tegen het klimaatprobleem. Wordt steeds gekker en radicaler met Willem van Schinkel.
HumanProgressLess amusing are the horrific real-life policies that have been implemented because of Ehrlich's doomsaying. To be sure, no policy has yet been on par with Thanos' plan to directly kill half of the population, but as Chelsea Follett has noted, "Ehrlich's jeremiad led to human rights abuses around the world, including millions of forced sterilizations in Mexico, Bolivia, Peru, Indonesia, Bangladesh and India—as well as China's draconian 'one child' policy. In 1975, officials sterilized 8 million men and women in India alone…To put that in perspective, Hitler's Germany forcibly sterilized 300,000 to 400,000 people."
Robert (81) ligt weken dood in huis maar niemand mist hem
Zo zal ik ook eindigen.
Moet nogal stinken...![]()

Natuurlijk heb ik voor al mijn DBB homies haar linkse b**kes nog een flinke rechtse swaffel gegeven, maar daar heb ik helaas geen beelden van.

Dionne Stax vanmiddag tegengekomen op een food festival. En tbh, zo bijzonder is ze niet.
![]()
Matige 6/10.
Ps. Ze heeft een vriend (blank, geen Humberto)
Dionne Stax vanmiddag tegengekomen op een food festival. En tbh, zo bijzonder is ze niet.
![]()
Matige 6/10.
Ps. Ze heeft een vriend (blank, geen Humberto)

Aldus fractievoorzitter VVD Amsterdam.
Waar zijn Van Hout & Holleeder als je ze nodig hebt.
---------------------

We gaan hier nog meer over horen denk ik, een pareltje.