Dus de NPO wil dat we gaan betalen om te kunnen kijken naar programma's die we al hebben betaald. Lekker verdienmodel.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/211...&utm_medium=referral&utm_campaign=twitterfeed
Jij moet ook altijd wat te zeiken hebben zeg.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus de NPO wil dat we gaan betalen om te kunnen kijken naar programma's die we al hebben betaald. Lekker verdienmodel.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/211...&utm_medium=referral&utm_campaign=twitterfeed
Agent treedt genderneutraal op
Edit, tweede video toegevoegd
Exact, en dan vind ik agenten in Nederland vaak nog veel te tolerant. Er is hier sowieso te weinig respect en ontzag voor agenten. Ik snap niet hoe iemand het in zijn/haar hoofd haalt agenten uit te schelden voor iets met kk.Kan iedereen nu gewoon eens stoppen met oordelen over het gedrag van een agent aan de hand van zo’n soundbite.
En ja, een arrestant slaan wanneer dat nodig is kan een effectieve manier zijn om iemand uit te schakelen / onder controle te krijgen. Man, vrouw of iets er tussenin maakt niks uit.
Nee, dit is gewoon een vrouw achter het stuur.gvdis dit een zusje van een vriend van @I Xyzyx I die zonder rijbewijs rijdt

Ik vind het vrij bizar dat de publieke omroep zich kennelijk genoodzaakt voelt om programma's, welke van belastinggeld worden gemaakt, achter de decoder te plaatsen en enkel te laten zien aan mensen die er nogmaals voor willen betalen. Dat strookt toch met het uitgangspunt dat de publieke omroep heeft, namelijk toegankelijk zijn voor iedereen? Tegelijkertijd houden er tientallen baasjes bij de NPO zich niet aan de bekende Balkenende norm. Schrap dan eerst eens 10 reisprogramma's waar er tientallen van zijn, en laat de bekende baasjes niet wegkomen met slimme constructies.
Exact. Ik vind het een taak van de publieke omroep om een divers aanbod wat programma's en documentaires met inhoud aan te bieden, zoals cultuur, wetenschap, (wereld)politiek, religie etc. etc., het niveau en de algemene ontwikkeling van de gemiddelde NL'er is al om te janken. Door de drempel aanzienlijk te verhogen, gaat men echt alleen nog maar hersenloze commerciële tv kijken. Gelukkig was het maar een nieuwsbericht uit De Televaag, dat neem ik al niet al te serieus.de NPO overschat echt schromelijk hoe boeiend Nederland hun programma's vindt. de enige reden waarom mensen nederland 1 t/m 3 kijken is omdat commerciële zenders al helemaal een groot drama zijn voor iedereen die geen iq van twee cijfers heeft. lekker Humberto Tan die simpele vragen stelt aan marginale figuren die iets te verkopen hebben of Linda de Mol / Chantal Jansen die een 13 in een dozijn spelshow presenteert. Er gaat echt niemand betalen voor NPO programma's als ze met net zoveel moeite Netflix kunnen kopen.
Tv kijken is sowieso eerder slecht voor je ontwikkeling dan goed, beter geen tv en je tijd nuttiger besteden aan bijvoorbeeld een boek lezen.Exact. Ik vind het een taak van de publieke omroep om een divers aanbod wat programma's en documentaires met inhoud aan te bieden, zoals cultuur, wetenschap, (wereld)politiek, religie etc. etc., het niveau en de algemene ontwikkeling van de gemiddelde NL'er is al om te janken. Door de drempel aanzienlijk te verhogen, gaat men echt alleen nog maar hersenloze commerciële tv kijken. Gelukkig was het een nieuwsbericht uit De Televaag, dat neem ik al niet al te serieus.
Een boek lezen is zeker beter, maar soms zeggen beelden toch meer. Daarnaast is de drempel om te lezen voor veel mensen hoger dan tv kijken, dus als je de massa met tv kan bereiken, komt de boodschap in ieder geval aan. Wat het best is, is natuurlijk je rugzakje pakken, in het vliegtuig stappen, en wat van de wereld zien; en dan bedoel ik niet in Alanya tussen de Nederlanders aan het zwembad liggen in een all-inclusive met Frans Bauer uit de speakers.Tv kijken is sowieso eerder slecht voor je ontwikkeling dan goed, beter geen tv en je tijd nuttiger besteden aan bijvoorbeeld een boek lezen.
Cabaratier Theo Maassen heeft met een grap over wijlen Johan Cruijff voor veel discussie gezorgd op social media. Veel mensen vinden dat er met zijn opmerking over het voetbalicoon tijdens de show 'Vankwaadtoterger' - al eerder opgenomen en zaterdagavond uitgezonden op NPO1 - een grens werd overschreden. Vind jij dit kunnen of is het smakeloos van PSV-fan Maassen?
Maassen shockeert met snoeiharde Cruijff-grap: 'Dit gaat veel en veel te ver'
Goede grap wel.