XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Hij blaast een beetje op zo

Vader Timmermans.

Heleen Mees:

Screen-Shot-2018-06-13-at-12.19.36.png

Links is compleet doorgesnoven.

Alleen de slachtoffers krijgen geen tweede kans.

Hij heeft weer een open deur gevonden hoor.

Timmermans is de beste illustratie van het "democratic deficit" in de EU die je maar kunt bedenken. Hij hoeft geen enkele verantwoordelijkheid af te leggen voor al die onzin die hij roept aan hen die hem aangesteld hebben (i.e. op een zeer indirecte manier wij).

Lekkere zelfverheerlijking van de NOS.

Wat een debiel.

Michael p verdient een lange straf maar deze straf is niet gegeven om hem te behandelen maar om hem een zo lang mogelijke tijdelijke gevangenisstraf te geven.
Deze straf heeft niks met Nederland te maken.
Over 20 jaar krijgen we Amerikaanse toestanden met straffen van 20jaar voor een simpele inbraak.
En meer dan 1% van de bevolking opgesloten.
Ik had michael p met zijn ziektebeeld 18jaar plus tbs met dwangverpleging gegeven.
Als hij echt zo ziek is moet je daar rekening mee houden als hij niet ziek is 30 jaar

Michael p verdient een lange straf maar deze straf is niet gegeven om hem te behandelen maar om hem een zo lang mogelijke tijdelijke gevangenisstraf te geven.
Over 20 jaar krijgen we Amerikaanse toestanden met straffen van 20jaar voor een simpele inbraak.
Ik had michael p met zijn ziektebeeld 18jaar plus tbs met dwangverpleging gegeven.
Als hij echt zo ziek is moet je daar rekening mee houden als hij niet ziek is 30 jaar
Zou dat echt zo slecht zijn als dat Nederland een stuk veiliger maakt?:burns:

Ik geef hier niet direct mij mening maar hoe het in Nederland werkt hij is al een keer gruwelijk de fout in gegaan en is daarvoor gestraft, als hij echt zo ziek is kun je ook denken aan chemisch castratie enz

Ik denk dat de uiteindelijke straf 18jaar met tbs word.

knap als je van je zelf vind dat je het beter weet als onze rechtelijke macht

Zou dat echt zo slecht zijn als dat Nederland een stuk veiliger maakt?
Michael had, in sommige Amerikaanse staten, het daglicht niet meer had gezien voor de verkrachting van die twee meisjes.
Alleen de slachtoffers krijgen geen tweede kans.
Verstand komt duidelijk niet met de jaren. Mees is vijftig jaar oud en alsnog komt ze met dit soort teksten.

Sommige figuren zijn gewoon niet te rehabiliteren. Mensen met een verknipte seksualiteit zijn vaak potentiële seriemoordenaars. Michael was in ieder geval aardig op weg.

Terug
Naar boven