Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Ik vind het juist een goede zaak! Gewoon je bek houden en luisteren. Ook al ben je het er niet mee eens, luisteren.

Oh ik heb netjes meegewerkt maar toch een deuk in de auto nadat politie hem afsleepte.

In principe zou je gelijk hebben maar je vergeet dat de politie bestaat uit een groep geestelijk beperkte figuren die zelf ook zo corrupt als de pest zijn.

Het heeft de schijn dat het niet objectief is als ze speciale rechters voor politie misdrijven gaan gebruiken.

Dat is idd de strekking van het artikel en dat die fl**kers er straks nog makkelijker mee weg komen als ze ten onrechte geweld gebruiken maar wat dat nou met luisteren te maken heeft?:dunno:
I'm with stupid apparantly.

Als inderdaad blijkt dat agenten ten onrechte geweld hebben gebruikt (wat zelden gebeurt) zullen ze gewoon vervolgd worden.

Wel via een speciaal rechtsysteem natuurlijk maar dat lijkt me meer dan logisch.

Laatst bewerkt:
Waarom zouden agenten een speciale behandeling verdienen?

Compleet zinloos als ik hier 100 argumenten neer zet waarom agenten een speciale behandeling zouden moeten krijgen, want jij hebt in jouw hoofd zo'n eenzijdig beeld gecreëerd dat agenten slecht zouden zijn.

Mijn ervaring is dat zulke mensen heel erg stevig vasthouden aan hun standpunt.

Jij krijgt bijvoorbeeld een boete voor te hard rijden, dan weet jij dat zo te verdraaien dat het de flitsagen(te) zijn/haar schuld zou zijn dat jij die boete krijgt.

En mensen die haten op de politie zouden ook geen hulp moeten krijgen van hulpdiensten in een noodsituatie.

Ik denk dat de meeste agenten het werk naar eer en geweten doen. En denk maar niet dat je daarvoor altijd gepaste waardering krijgt. De werkdruk is hoog, onvoldoende mankracht, stress leidt tot o.a. hoog ziekteverzuim dat vervolgens leidt tot een nog hogere werkdruk, de middelen zijn niet altijd toereikend en met materieel is van alles mis, er is een administratieve rompslomp, met social media overal in de buurt sta je zo op de film zonder enige context en door de financiële problemen bij o.a. politie is er een hoop frustratie. In de media vaak kop van jut, politiek die daar onvoldoende aan doet. Een rechtbank waar mensen zitten die voldoende kennis hebben van het vak kunnen door een betere bril kijken als het gaat om vermeende misstanden door politie, lijkt mij.

Als inderdaad blijkt dat agenten ten onrechte geweld hebben gebruikt (wat zelden gebeurt) zullen ze gewoon vervolgd worden.

Wel via een speciaal rechtsysteem natuurlijk maar dat lijkt me meer dan logisch.

:roflol:

En waarom is het zo logisch dat dat dan via een speciaal systeem zou moeten?
No offense bro maar je praat srs poep.

En mensen die haten op de politie zouden ook geen hulp moeten krijgen van hulpdiensten in een noodsituatie.

Dude srsly gtfo :roflol:

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik denk dat de meeste agenten het werk naar eer en geweten doen. En denk maar niet dat je daarvoor altijd gepaste waardering krijgt. De werkdruk is hoog, onvoldoende mankracht, stress leidt tot o.a. hoog ziekteverzuim dat vervolgens leidt tot een nog hogere werkdruk, de middelen zijn niet altijd toereikend en met materieel is van alles mis, er is een administratieve rompslomp, met social media overal in de buurt sta je zo op de film zonder enige context en door de financiële problemen bij o.a. politie is er een hoop frustratie. In de media vaak kop van jut, politiek die daar onvoldoende aan doet. Een rechtbank waar mensen zitten die voldoende kennis hebben van het vak kunnen door een betere bril kijken als het gaat om vermeende misstanden door politie, lijkt mij.

Dan moeten we dus niet de symptomen bestrijden door een apart rechtssysteem te creeren voor die fl**kers maar het 'probleem'bij de wortel aanpakken.Betere screening om mee te beginnen bijvoorbeeld want momenteel is het zo dat elke halve gare zonder strafblad maar zo'n carnavalspakkie aan krijgt met een wapen erbij.
En dat de meeste agenten hun werk naar eer en geweten doen weet ik niet zo zeker.Zou natuurlijk kunnen dat ik altijd de rotte appels tegenkom maar goed.

• Like
Waarderingen: Vonk
Dan moeten we dus niet de symptomen bestrijden door een apart rechtssysteem te creeren voor die fl**kers maar het 'probleem'bij de wortel aanpakken.Betere screening om mee te beginnen bijvoorbeeld want momenteel is het zo dat elke halve gare zonder strafblad maar zo'n carnavalspakkie aan krijgt met een wapen erbij.
En dat de meeste agenten hun werk naar eer en geweten doen weet ik niet zo zeker.Zou natuurlijk kunnen dat ik altijd de rotte appels tegenkom maar goed.
Ok goed verhaal, doen we niks mee.

Betere screening om mee te beginnen bijvoorbeeld want momenteel is het zo dat elke halve gare zonder strafblad maar zo'n carnavalspakkie aan krijgt met een wapen erbij.
Daar ben ik mee eens. Er was jaren geleden een hele campagne gestart die erop gericht was om extra agenten te werven. Daar zaten allerlei typetjes tussen. Geen diploma, geen probleem de politie kon intern opleiden. Overgewicht, geen probleem de politie kon intern opleiden. Enzovoorts. Ik heb soms het idee dat je dikwijls daarvan de uitwassen tegenkomt op straat. Wat moeten ze er ook mee op het bureau. Jammer genoeg draagt dat niet bij aan een beter beeld. Terwijl het meerendeel vast een goede of gedegen opleiding hebben gehad, los daarvan in ieder geval goede intenties hebben.

Terug
Naar boven