XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Vraag me af hoeveel van die BNers die beweren voor Marokko te zijn straks om 5 uur daadwerkelijk voor de tv zitten.

De 37-jarige Gokhan C. uit Schiedam trapte keihard op het hoofd van een gestruikelde ME’er. Daardoor vloog de helm van de agent af en liep het slachtoffer een hersenschudding op. „Het was een wonder dat er niet meer letsel was”, aldus het Openbaar Ministerie. Tegen Gokhan was een celstraf van zeven maanden geëist, maar door de uitspraak hoeft hij de cel niet in. Wel moet C. de agent 400 euro schadevergoeding betalen.

Vier andere mannen die meededen aan de urenlange rellen kregen ook taakstrafjes. Dit reltuig gooide onder meer stenen naar de politie. De rechtbank besloot het op taakstraffen te houden, ’omdat het geweld van de menigte op afstand bleef. Er werd niet gevochten met de ME’ers’.
Wat een land. Hoe zullen die ME'ers hier nou naar kijken. Waarschijnlijk heel rationeel en we leven in een rechtsstaat, maar zal er niet ergens een kriebel in de onderbuik te voelen zijn?

Ik had ze medailles gegeven.

Het zou voor de verandering leuk zijn als ik eens een Marokkaan tref, die voor Nederland is.
Heb ik nog niet eerder mee gemaakt, ook niet als Marokko er zelf al lang uit ligt.

Zal wellicht met "kankerkaas" te maken hebben?
Goede vriend van me is Marokkaans en hij is voor Nederland. Ook als we tegen Marokko moeten.

Hij is echter de uitzondering op de regel..

Terug
Naar boven