Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat heb ik niet gelezen. Ik vind het merkwaardig dat iemand over stenen bekogelen vanaf scooters naar topless dames begint en de dame die zich laat voorstaan, haar verdienmodel is, begint gelijk over dat ze daar keihard tegenin zal gaan want ze zit in een antiracisme commissie.Vreemd dat niemand haar op haar plek zet na uitspraken zoals "mensen met stenen bekogelen moet kunnen" Mensen in elkaar slaan moet dan ook kunnen?
Werd tijd!Robinson deed verslag van een proces tegen Britse mannen van Pakistaanse komaf die terechtstonden wegens het seksueel misbruiken van tientallen meisjes. Robinson moest zijn eerder opgelegde straf van 13 maanden vervolgens alsnog uitzitten. Dat de rechter tevens bepaalde dat de media niet over zijn arrestatie mogen berichten, leidde tot verontwaardigde reacties. Het omstreden mediaverbod is inmiddels opgeheven.

Zo moet het.Finnish Greens party legal officer Aino Pennanen tried to copy Swedish activist Elin Ersson's recent stunt and stop a plane from departing to prevent a migrant's deportation on Tuesday but she received no support from other passengers and instead got swiftly arrested.
South Africa to amend constitution to allow land expropriation
https://www.bbc.com/news/world-africa-45026931
Dat heb ik niet gelezen. Ik vind het merkwaardig dat iemand over stenen bekogelen vanaf scooters naar topless dames begint en de dame die zich laat voorstaan, haar verdienmodel is, begint gelijk over dat ze daar keihard tegenin zal gaan want ze zit in een antiracisme commissie.
Zie je, daarom ben ik zo blij met dit forum. Is al lang niet meer enkel een sportforum. We leren hier echt van elkaar zowel spiritueel als emotioneel. Dat isJe snapt het niet. Als Cath daarover was begonnen zouden mensen automatisch associaties maken met bepaalde achtergestelde bevolkingsgroepen (oorzaak:Wilders en Geenstijl). Omdat de bevolking achterlijk is, behalve Sunny en groenlinksstemmers, zouden zij hierdoor gaan denken dat alle allochtonen dit doen. Dit leidt vervolgens tot nog meer racisme, populisme en achtergesteldheid. Daarom is het zo belangrijk dat er anti-racisme commissies zijn, zodat dit soort negatieve berichten geen doorgang vinden.
man.n**gas hebben net Black Panther gezien en denken nu een Wakanda te gaan bouwen.South Africa to amend constitution to allow land expropriation
https://www.bbc.com/news/world-africa-45026931
Omdat de snelheid waarin ze zich voortplanten niet houdbaar is. Dieren worden afgeschoten om de populatie in stand te houden.Waarom? Heb over het algemeen niet veel last van die mensen l.
Jouw kleinkinderen. En alles is stank voor dank.Omdat de snelheid waarin ze zich voortplanten niet houdbaar is. Dieren worden afgeschoten om de populatie in stand te houden.
Wat was de berekening nog ookal weer? 5 miljard afrikanen in het jaar 2100?
Wie gaat die mondjes voeden?
Ja precies en dat gaat dus niet gebeuren.