- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goed punt ^^Onderwijs zal weinig tot geen verlichting brengen vrees ik. We hadden hier jaren geleden een reportage over de evolutietheorie. (in het onderwijs) Zo goed als niemand met een islamitische achtergrond 'geloofde' erin.
Autochtonen zijn buitstaanders. Verandering zal echt van binnenuit moeten komen.
Ik geef een 10 voor originaliteit.Een 36-jarige is dinsdagvoormiddag de woning van zijn echtgenote, met wie hij op scheiden stond, binnengereden met een wagen vol jerrycans benzine. Zijn wagen en het huis vlogen in brand, de man overleefde het niet. Dat bevestigt Sarah Callewaert van het parket van Leuven aan Nieuwsblad.be.
Het tweetal zat al een tijdje verwikkeld in een echtscheidingsprocedure, waarover vandaag een uitspraak zou plaatsvinden in de rechtbank van Leuven. Maar de bestuurder heeft het zo ver niet laten komen. Hij vulde zijn wagen met jerrycans benzine en reed omstreeks 10 uur de woning van zijn echtgenote binnen, in het Vossekot in Keerbergen. Daar boorde hij zich deels in de gevel en woonkamer, waarna hij er de brandstof uitgoot en in brand stak. De bestuurder, een 36-jarige man uit Keerbergen, is ter plaatse overleden en zowel de wagen als de woning zijn volledig uitgebrand. Ook de twee aanpalende huizen hebben heel wat schade opgelopen.
In het gebouw is ook een kindercrèche gevestigd, maar op dat moment waren zowel de vrouw als de kinderen niet aanwezig. De zaak was gesloten omdat het koppel voor de rechter moest verschijnen. Het onderzoek wordt voortgezet door de recherche van de politiezone Haacht-Boortmeerbeek-Keerbergen. Het parket stelde een wetsdokter, het labo en een branddeskundige aan en zal ter plaatse afstappen.
was er ook niet een man in belgie die destijds zijn halve huis steen voor steen had af gebroken voor zijn ex , onder het mom je wilt de helft je krijgt de helft maar geen rooie cent ^^Man (36) rijdt met wagen vol jerrycans benzine woning van echtgenote binnen en overlijdt
Ik geef een 10 voor originaliteit.![]()
Een geluk dat die kinderen er niet waren, wat een ****Man (36) rijdt met wagen vol jerrycans benzine woning van echtgenote binnen en overlijdt
Nee, die werden op dat moment misbruikt door katholieke priesters.
Niet zo gek ver van waar ik woon, kilometertje of 15.Man (36) rijdt met wagen vol jerrycans benzine woning van echtgenote binnen en overlijdt
De Antwerpse Syriëstrijder Abdellah Nouamane, ook gekend als Abu Jihad Al-Baljiki (23), zou gedood zijn. Dat schrijft jihadexpert Montasser AlDe’emeh op de website van Humo. Hij kreeg het nieuws dinsdag naar eigen zeggen bevestigd van de moeder van Nouamane.
Abdellah Nouamane werd begin dit jaar door de Mechelse correctionele rechtbank veroordeeld omdat hij lid was van IS en had gedreigd met een aanslag in ons land. Het onderzoek naar die feiten was opgestart nadat jihadexpert Montasser AlDe’emeh een geluidsopname in handen had gekregen waarop Abu Jihad Al-Baljiki ernstige dreigementen uitte. Hij zei onder meer dan alle ongelovigen zouden worden vermoord.
Nouamane vocht eerst voor Al-Nusra en sloot zich later aan bij IS. Hij zou vaak opgetrokken hebben met Hicham Chaib, die enkele weken geleden ook dood werd verklaard. In welke omstandigheden de twintiger is overleden, is niet duidelijk.