- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Practical jokes zijn irritant.
Pow, right in the kisser. Het zwarte ras wint!
daarom zijn ze pauper
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Practical jokes zijn irritant.
Pow, right in the kisser. Het zwarte ras wint!
Dhondt was tot voor kort lid van de extreemrechtse organisatie Schild & Vrienden, maar wil zich daarvan distantiëren na de ophefmakende Pano-reportage over de vereniging.
Niets is natuurlijk voor interpretatie vatbaar Yannick

Want? Omdat hij een voorbeeldfunctie heeft?Yannick was secretaris bij Jong-N-VA in Zwijndrecht. Dan zijn memes over Hitler niet aan te raden.
Omdat het haaks staat op het gedachtegoed van de partij die hij vertegenwoordigde.
Belachelijk, 1 grapje is niet representatief voor iemand zijn gedachtegoed of wereldbeeld.Omdat het haaks staat op het gedachtegoed van de partij die hij vertegenwoordigde.
Liever een racist dan een landverrader

Wat bedoel je hiermee precies?Waarom heulen mensen altijd met een verleden dat nooit heeft bestaan? In Rusland zien we het ook met het Rode Leger en Stalin.![]()
Hitler did nothing wrong is natuurlijk wel een meme met betekenis. Nou zijn er genoeg die gewoon edgy willen doen, zeker als je jong bent is dat allemaal spannend, en sowieso moet alles grappig kunnen zijn daar niet van. Maar het kan ook zeker in deze internetgroepen wel antisemetisch bedoeld zijn omdat daar ook veel gesproken wordt over bolshevisme destijds en dingen zoals cultuurmarxisme en in wat voor invloeden joden overgerepresenteerd waren en zijn. Daar zit natuurlijk ook enige waarheid achter, zo ook in kritiek op hoe de geallieerden oorlog voerden en hoe veel geschiedenis is geschreven door de overwinnaars. Maar dat soort complexiteit gaat natuurlijk verloren in het noemen van een simpele meme one-liner en de rapportage daarover.Hitler did nothing wrong is gewoon een internetmeme hoor. Het internet staat werkelijk vol met hitlermemes en videos. Zijn genoeg mensen die dergelijke memes maken zonder daarom het achterliggende gedachtegoed te hebben van een fascist of nazi of extreemrechtse. Of dat in dit geval ook zo is kan ik mij niet over uitspreken. Hoe dan ook wordt het eens tijd voor de politiekers en zeker de media om 2 keer na te denken waarmee ze bezig zijn. Media springt er nu wel op maar zij zijn naar mijn bescheiden mening voor een groot deel medeverantwoordelijk voor het creëren van dergelijke extreemrechtse partijen. Je kan geen krant meer opendoen of het staat vol met artikels over homo's, transgenders, homofobie, racisme, discriminatie,...
Als je dan daarbovenop ook nog leest over het goedkeuren van het dragen van hoofddoeken, afschaffen van zwarte piet,... zal dit voor sommige mensen de emmer al doen overlopen. Je kan geen woord meer verkeerd zeggen over bvb. homofilie of je wordt gelabeld als homofoob, onverdraagzaam en hopeloos ouderwets. Onze cultuur is nog van weinig belang. Mijn punt is dus maar: Media en politiekers moeten niet zo verdwaasd reageren en doen alsof ze compleet uit de lucht vallen want ook in andere landen worden extreemrechtse partijen opgericht en bovendien hebben ze zelf een aanzienlijk aandeel met hun beslissingen en belachelijk subjectieve berichtgeving.
Man man man.Make-up-artiest Annemieke Tip uit Hoofddorp is meermalen bedreigd; een onbekend aantal mensen ziet haar inzending voor de Make-up Awards als racistisch. "Ik kreeg telefoontjes van mensen die zeiden mijn kinderen iets aan te doen", zegt ze bij NH Nieuws.
Het conflict draait om een foto waarop een wit model te zien is met donkere schaduwen. "Ik wilde iets moois maken en het accent leggen op de ogen. Daarom besloot ik om met schaduw te werken, en schaduw breng je vaak aan met bruin", aldus Tip. De touwen en het jute om de nek van het model, pasten volgens haar juist goed bij de make-up. "Ik wilde iets ruws erbij hebben, naast de zachte, kleurrijke stoffen."
Laat je toch opnemen Frederique.Bureau Discriminatiezaken kijkt niet op van de beschuldigingen. "Er zijn veel mensen die zich erg gekwetst voelen door bijvoorbeeld een piet die zwart is geschminkt", zegt directeur Frederique Janss. "Dat kan deze opgemaakte vrouw ook losmaken."
Als we hier in deze samenleving niet meer tegen kunnen echt wat een puinhoop.
Telkens er een nieuwe rechtse groepering opduikt kun je de klok erop gelijk zetten voordat blijkt dat ze sympathieën hebben voor Hitler(isme). Waarom moet men steeds het verleden induiken, en wat denkt men er precies mee te bereiken? Hitler en Stalin zijn niet te rehabiliteren want dan moet je een beeld van hen schetsen dat niet klopt. (i.e. een verleden dat nooit bestond)
Wat betreft Rusland:
Stalin als de Bismarck van Rusland...
Stalin's Popularity in Russia Reaches 16-Year High
Many Russians No Longer Hold Stalin Liable for WWII Deaths
By banning my book, Russia is deluding itself about its past