XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

iemand die echt weet hoeveel een asieladvocaat in een jaar aan omzet kan behalen ? hoor hier tegenstrijdige verhalen (crisissalaris versus dik salaris) over en kan dit zelf niet zo snel ergens vinden

@Arminus zo beter ?

de beerput gaat open ,de Telegraaf zit blijkbaar dicht bij de bron

Alsof politiebescherming niet voldoende is. :nanner: Blijkbaar is het een sport in Nederland om 'onder te duiken'.

De politie staak toch nog?

Je bent wellicht beter af met privé beveiliging dan politiebescherming.

:lol:

...
Zeven gewonden in een ziekenhuis zijn opgenomen. Over de motieven van de man is nog niets bekend. Franse justitie heeft vooralsnog geen aanwijzingen dat het om een terreurdaad gaat.
Geen aanwijzingen dat het om een terreurdaad gaat, really? Dan mag die definitie weleens worden hergedefinieerd.

:roflol:

----------

man man man.

ik heb sinds kort een marrokaan stage lopen in mijn bedrijf , in die twee weken heb ik al 3 van mijn jongens van hem af moeten halen ,zijn tas moeten controleren omdat ik hem betrapt had op het meenemen van een doos a 2000 schroeven ,heb hem verboden wolla en andere woordjes onder werktijd te gebruiken .Had vandaag een mailtje dat meneer zich gediscrimineerd voelde heb het samen werkings verband meubelmaken gemeld dat hij een andere betaalde stage mag gaan zoeken :P

Kon Tennis topic niet meer vinden.

Mevrouw Williams gedroeg zich als een regelrechte pauper dus hier volstaat ook.
De organisatie van de US Open heeft Serena Williams een boete van ruim 14.000 euro opgelegd.

Word.

This was yet another example of another triggered American female whose entitlement is propagated by the delusion of thinking women are oppressed in America. Stay gracious? Stay humble? She did not demonstrate those attributes in this final. A bad loser and her personal insults, demanding an apology and evoking the oppression of females as being relevant in this instance was disgraceful.
Hillary Williams.

Laatst bewerkt:
Haar clitoris is groter dan mijn penis.

:fuu:

Niet de eerste keer. Jaar of tien terug tegen Clijsters in US Open finale had ze ook een melt down.

Terug
Naar boven