MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

god***domme :roflol:

Laatst bewerkt:
U heeft duidelijk gemaakt dat u geen problemen ziet met de islam in Nederland..
"Nee."
-Judith Sargentini

Waarvan akte.

:emo: wat moet ze daar dan doen, alsof ze daar heen zou willen. Dit is gewoon onzin.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:

:emo:

Ue2GptZl.jpg

QWFbgnxl.jpg

De 'positieve maatschappelijke transformatie' in West-Europa kan ook tellen.

Dat heeft niets met de islam te maken. Het zijn mensen zoals jij die voor polarisatie in de samenleving zorgen. Je zou je kapot moeten schamen. Verder wat Guy zegt.

giphy.gif

Vreselijke godwin trouwens wat die Guy daar maakt. Hij hoort de zwarte laarzen al door de straten zeker? Verder onzin wat die schreeuwt.

According to screenshots provided by an associate of Woods', Twitter directed the actor to delete the post on the grounds that it contained "text and imagery that has the potential to be misleading in a way that could impact an election."

In other words, James Woods, who has approximately 1.72 million followers, was suspended because liberals who don't identify as women might actually take the meme seriously and not vote.

In a statement released through associate Sara Miller, Woods said "You are a coward, @Jack," referring to Twitter CEO Jack Dorsey. "There is no free speech for Conservatives on @Twitter."
Man man man.

Earlier this month, Woods opined on the mass-platform ban of Alex Jones, tweeting: "“I’ve never read Alex Jones nor watched any of his video presence on the internet. A friend told me he was an extremist. Believe me that I know nothing about him. That said, I think banning him from the internet is a slippery slope. This is the beginning of real fascism. Trust me."

alex heeft een goede muziek smaak ,
Ben er niet rouwig om dat youtube besloten heeft hem te bannen . als je beetje gaat uitzoeken wie voor hem werkt dan om je er snel achter dat alex jones gecontroleerde oppositie is

Guy vergeet altijd dat 26 Europese landen deel uitmaken van de NAVO. Dat sluit niet uit dat de EU als geheel niet verwikkeld kan raken in een oorlog.
Ja. En de EU is pas in 1993 opgericht. Dat in feite niet meer is dan een economische unie (of was gezien de ontwikkelingen van de laatste tijden). De NAVO is wat mij betreft een gevaarlijke organisatie.

Ja. En de EU is pas in 1993 opgericht. Dat in feite niet meer is dan een economische unie (of was gezien de ontwikkelingen van de laatste tijden). De NAVO is wat mij betreft een gevaarlijke organisatie.
ik raad je eens aan om te gaan wandelen in de bossen rondom de navo basis in Brunssum , wandeling zal niet lang zijn

Terug
Naar boven