Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Wanneer ze elkaar vernietigen grijpen wij de macht!

:piraat:

• Like
Waarderingen: mat
Firing Line van Buckley is een verademing itt wat ze hier de hele tijd doen. Valt amper meer goed te volgen met elkaar in de rede vallen

Ik dacht dat Boef een gangsta was? Waarom bust hij geen cap in z'n azz?

Laatst bewerkt:

:roflol: zit 'm kennelijk toch hoog. Kan zeggen wat je wilt over Pee maar hij blijft leveren, ter vermaak van ons allen.

Laatst bewerkt:
Hiddema couldn't care less

:roflol: zit 'm kennelijk toch hoog. Kan zeggen wat je wilt over Pee maar hij blijft leveren, ter vermaak van ons allen.

Derp

1wc7nb.jpg

Royce da 5'9''er

z1g12-Jb_400x400.jpg

Wel grappig kanaal ff rond te neuzen

Will you stop harassing me? :roflol:

Ik was een jaar of wat geleden toevallig nog even in Weert. Dat was me schrikken zeg! Verbijsterd sprak ik tot mijzelf: this is the shallow end of the gene pool, dude.
Die jaarlijkse kermis in Weert is helemaal niet nodig want het is daar altijd kermis. Zelden zag ik zoveel genetisch leed. Het was één grote parade van het menselijk tekort. Met tranen in de ogen dacht ik aan die schitterende klassieke speelfilm Freaks.
:roflol:

Peter heeft geen midlife crisis maar een endlife crisis. Hij doet steeds gekkere dingen om op te vallen. Zo verdedigt hij met vuur en zwaard de islam, terwijl hij veel meer een PVV-tiepje is. Van de week viel hij mijn goede vriend meester Theo Hiddema aan en dat had hij niet moeten doen. Want Theo kan heel vals zijn, dat weet iedereen in de Maastrichtse en Mokumse horeca. Bovendien heeft meester Theo een zware studie gevolgd en haalde Peter R. de Vries met de hakken over de sloot Schoevers en de LEAO. Meester Hiddema zit in de Tweede Kamer en Peter R. de Vries niet. Dat zal het zijn: kinnesinne. Peter wilde destijds met zijn Partij voor Peter de Tweede Kamer in, op voorwaarde dat het Nederlandse volk hem minimaal zestig zetels zou schenken. Het werden er nul.
Maar waar komt dat gelul over het keukentrapje, dat gevaarlijker is dan de islam, toch vandaan? Ook dat zocht ik voor u uit. De keukentraptheorie is afkomstig van terrorismedeskundige (proest) Bibi van Ginkel.

Bibi was gisteravond in geen velden of wegen te bekennen op de Nederlandse treurbuis. Beatrice de Graaf ook niet, die pin up van oude witte linkse mannen. Zij doet me altijd denken aan Martine Bijl in Help de Dokter verzuipt, maar dan non-erotisch. Het viel mij ook op dat Martijn de Koning alias Dokter Kromzwaard niet meer wordt uitgenodigd. En de knettergekke Leo Lucassen ook niet meer. Wat is er gebeurd met de Rolodex vol islamknuffelaars? Gisteren werd er een nieuw blik islamterreurdeskundologen opengetrokken op de verrekijk.
Treffend, ook over Beatrice de Graaf.

Terug
Naar boven